Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Activiteiten Anaheim Buiten Disney & Knott's?

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
dhg2000
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 13
Contacteer:

Activiteiten Anaheim Buiten Disney & Knott's?

Bericht door dhg2000 »

Hallo!

Volgend jaar september wil ik een aantal dagen in Anaheim verblijven om de 2 Disneyparken en Knott's Berry Farm met Knott's Soak City te bezoeken. Nu ben ik benieuwd of er buiten deze parken om veel te doen is in Anaheim?

Is er bijvoorbeeld ook een soort van "International Drive" met allemaal restaurants en activiteiten?

Wat is er nog meer in Anaheim te doen buiten de parken? Is er 's avonds nog veel vertier?

Graag jullie info! Alvast bedankt!!
Hockey
Amerika-expert

Re: Activiteiten Anaheim Buiten Disney & Knott's?

Bericht door Hockey »

Wat voor vertier zoek je?
De parken op zich bieden de mogelijkheid om er tot sluitingstijd dingen te doen, zoveel is er te doen, als je wilt.
dhg2000
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door dhg2000 »

Ja de dagen dat we naar de parken gaan zullen we ook zeker goed benutten.

Ik bedoel of er veel restaurants zijn, zoals Outback, Chili's, Maggiano's, TGI Fridays etc.

Daarnaast of er bijvoorbeeld een leuk winkelcentrum / outletcenter is?
En misschien wat andere dingen die de moeite waard zijn?
markro
Moderator
Contacteer:

Re: Activiteiten Anaheim buiten Disney & Knott's?

Bericht door markro »

Vlakbij staat de beroemde Crystal Cathedral, de glazen kerk met een heel bijzondere archtectuur, met daar omheen een prachtige tuin.
De kerk is wereldberoemd wegens de Hour of Power TV-uitzendingen.
Zeker een bezoek waard.

Zie ook het topic: viewtopic.php?f=7&t=25595
Marco.

Voor onze Amerikareisverslagen: klik hier.
GJ
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door GJ »

Een Outback zit er zeker, althans, in 2006. In Downtown Disney zitten ook veel restaurantjes. En sowieso aan heel die straat en de zijstraten vind je veel restaurants en hotels. Ik weet niet of je in de buurt echt kan shoppen, er zit geloof ik wel een Target vlakbij.

Wij zijn destijds 's ochtends naar de Warner Brothers en NBC Studio's geweest en onderweg naar Anaheim, ergens halverwege, naar een outletcenter geweest. Weet alleen even niet meer hoe die heet.
dhg2000
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door dhg2000 »

Zit er ook iets van een "Fun Spot" of iets dergelijks, zoals in Orlando?

Heb inmiddels vrij gevraagd op m'n werk, nu even wachten of ik het krijg en dan kan er begonnen worden met het boeken en plannen!
mtl
Amerika-expert

Bericht door mtl »

Een honkbalwedstrijd bezoeken van de Angels?
dhg2000
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door dhg2000 »

Ja dat is misschien wel leuk ja.

In september is de NHL nog niet bezig toch?
mtl
Amerika-expert

Bericht door mtl »

Tussen half september en begin oktober zijn er oefenwedstrijden in de NHL. Wie weet spelen de Ducks dan ook een oefenwedstrijd.
Diondevries
Amerika-newbie

Bericht door Diondevries »

Net terug uit de US met als laatste een paar dagen Anaheim. Disney is inderdaad leuk maar Universal studio's is er ook met daarbij de Citywalk.
Outback Steakhouse was weer heerlijk eten maar de Cheesefactory kan er ook wat van ;-), Jack in a box zit ook overal net zoals Red Robin.
Malls en outlets zijn er ook, Orange Block is wel groot en heeft veel kledingzaken met aanbiedingen van allerlei merken, Garden Walk is wat kleiner, nog niet helemaal vol met winkels.
Langs de I-5 zit een grote pedestrian mall genaamd "Citadel", ook hier weer een koffer vol geshopt .
Ook nog even bij Anaheim Marketplace geweest maar die is alleen leuk als je van Mexicaanse rommel houdt............ ( soort zwarte markt Beverwijk ) Neem oordoppen mee als een bandje optreed, is niet echt Voice of Holland ;-)

Ook deze keer weer een tourtje geboekt, gewoon via receptie grand tour aanvragen van VIP tours en dan ga je de hele dag met een kleine bus door LA heen, kost voor de hele dag 69 dollar per persoon. Je gaat dan naar Mann's Chinese Theater, Walk of Fame, Hollywood sign, Beverly Hills, Sunset strip, Rodeo Drive, Movie stars homes, Farmers Market, Olvera street, Music center, Disney Concert Hall, Civic Center, China Town, Marina Del Rey, Fisherman's Village en Venice Beach.
Vorige keer heb ik bijna alles met eigen auto gedaan maar zo'n chauffeur weet altijd weer leuke dingen te melden over de zaken die je ziet, deze heb ik wel gemist toe ik alles zelf deed.
Ik was trouwens vorige keer ook heel wat tijd kwijt aan het zoeken naar een parkeerplek en betaald parkeren kennen ze in LA ook echt wel.......

Zoek gewoon in je Garmin naar dichtstbijzijnde winkelcentra's en je de navigatie wijst je de weg ;-)

Veel plezier,
cheers, Dion
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer