Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Auto gehuurd? Welke kreeg jij mee? (Deel 2 reviews vanaf 2010.)

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
IngeRene
Amerikakenner
Contacteer:

Re: Auto gehuurd? Welke kreeg jij mee? Deel 2 reviews vanaf

Bericht door IngeRene »

Type gehuurd: FVAR (IVAR) - Fullsize People Carrier/MPV Auto A/C
Verhuurder: Dollar
Gereserveerd bij: CarHireAgency
Opgehaald in: Las Vegas McCarran Int Airport
Afgeleverd in: Las Vegas McCarran Int Airport
Meegekregen: Dodge Caravan
Wanneer: 30-08-2011 / 01-09-2011
Upgrade genomen (hoeveel ter plaatse bijbetaald/gekregen (gratis)): Gevraagd of hij groot genoeg was. Ja. Verder geen vragen.
Waardering (1-10, waarbij 1 = slechtst, 10 = best) en persoonlijke ervaring: 8, prima auto. Met mijn lengte (1.89) alleen wat krap achter het stuur. Service Dollar uitstekend. Ophalen snel, wegbrengen letterlijk binnen 1 minuut klaar. Geen vervelende doorzeurende verkopers.
Foto + event. foto van kofferbakinhoud (neem aub het toegestane fotoformaat in acht): Alleen plaatje van het web:
Bijlagen
2008-dodge-caravan-01.jpg
Lees alles over onze fantastische vakantie naar ZW-USA op Belderbos naar Amerika '11 blog. Andere reizen vind je op IngeRene.nl
IngeRene
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door IngeRene »

Type gehuurd: SUV
Verhuurder: Enterprise Rent-A-Car
Gereserveerd bij: Enterprise Rent-A-Car website
Opgehaald in: Pahrump
Afgeleverd in: Pahrump
Meegekregen: Jeep Liberty
Wanneer: 23-08-2011 / 24-09-2011
Upgrade genomen (hoeveel ter plaatse bijbetaald/gekregen (gratis)): Kon kiezen tussen pick-up (merk onbekend) en deze.
Waardering (1-10, waarbij 1 = slechtst, 10 = best) en persoonlijke ervaring: 8, prima auto. Geen lastige vragen verder van eAutohuur, benzine kon door hen voor $3 / Gal geleverd worden dus ook prima deal. Werd keurig opgehaald van RV parc net buiten Pahrump en ook worden teruggebracht (maar dat hoefde niet van ons).
Foto + event. foto van kofferbakinhoud (neem aub het toegestane fotoformaat in acht):
Bijlagen
Amerika-3905.jpg
Laatst gewijzigd door IngeRene op 06 sep 2011, 21:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Lees alles over onze fantastische vakantie naar ZW-USA op Belderbos naar Amerika '11 blog. Andere reizen vind je op IngeRene.nl
Jan&MarS
Amerika-ontdekker
Contacteer:

Bericht door Jan&MarS »

Type gehuurd: Midsize SUV
Verhuurder: Alamo
Gereserveerd bij: USAreisen.de
Opgehaald in: Seattle
Afgeleverd in: San Francisco (is de bedoeling)
Meegekregen: Ford Escape
Wanneer: september 2011
Upgrade genomen (hoeveel ter plaatse bijbetaald/gekregen (gratis)): Voor 750 dollar en later 450 dollar (personeelskorting) een crossover aangeboden gekregen. Zou veel zuiniger zijn op de rit die wij maken (ca 3500 mijl). Een rekensommetje rekende uit dat dat wel wat mee valt en zeker niet de volledige 450 dollar zou opleveren. Niet genomen dus.
Keuzemogelijkheid of toegewezen: Toegewezen.
Waardering (1-10, waarbij 1 = slechtst, 10 = best) en persoonlijke ervaring: Auto bevalt prima, een 8. Maakt veel toeren bij inhalen of een beetje extra snelheid bij een klim maar rijdt over het algemeen heerlijk. Ruimte is ook precies goed voor twee personen en bagage voor een maand. (incl koelboxen etc)
Foto + event. foto van kofferbakinhoud: Volgt!
elninjoo
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door elninjoo »

Type gehuurd: midsize SUV
Verhuurder: National
Gereserveerd bij: usareisen.de
Opgehaald in: Vancouver Airport
Afgeleverd in: Calgary Airport
Meegekregen: Ford Escape van 2011 met slechts 2885 km op de teller (ik heb er zelf 8300 bijgereden)
Wanneer: 6-08-2011 / 07-09-2011
Upgrade genomen (hoeveel ter plaatse bijbetaald/gekregen (gratis)): roadside assistence bijgenomen omdat ik alleen reis en de wet van murphy wilde vermijden (niet nodig gehad overigens)
Waardering (1-10, waarbij 1 = slechtst, 10 = best) en persoonlijke ervaring: dikke 9! Wat 'n heerlijke wagen! Ruim, snel, uitgerust met sirius satelite radio, had airco en n schuifdak. Moest echt 'n traantje wegpinken toen ik 'm ging inleveren. Kost me moeite om weer aan m'n laag bij de grond zittende en slome opel corsa te wennen.
'k Was overigens 'n half uur te laat met inleveren (had er geen rekening mee gehouden dat ik 'm ook eerder dan gereserveerd had opgehaald vanwege vroege afhandeling airport) en moest 49 dollar bijbetalen. Dat vond ik wel uitermate lullig na 'n verhuurperiode van 32 dagen.

Afbeelding
Hockey
Amerika-expert

Bericht door Hockey »

Type gehuurd: Intermediate
Gereserveerd bij: Auto Europe
Opgehaald in: LAX
Afgeleverd in: LAX
Meegekregen: Chevrolet Malibu LT, bij inwisselen vanwege problemen een Ford Crown Victoria, deze nogmaals ingewisseld en weer een Ford Crown Victoria meegekregen.
Wanneer: 30 augustus 2011 t/m 13 september 2011
Upgrade genomen (hoeveel ter plaatse bijbetaald/gekregen (gratis)): Er stond een Crown Victoria, dit is officieel een Full Size, maar die leek me te groot ivm parkeerproblemen in LA, deze bij inwisselen later toch gekregen
Keuzemogelijkheid of toegewezen: Keuzemogelijkheid
Waardering (1-10, waarbij 1 = slechtst, 10 = best) en persoonlijke ervaring: Een hele dikke onvoldoende. Ik heb bewust hier gehuurd omdat men sprak over een Hyundai Sonata of similar,en ik wilde de nieuwe Sonata proberen. Helaas heeft Dollar op LAX alleen maar Amerikaanse merken. De auto die ik meekreeg had problemen en de inruilauto ook. Ik kon de auto enkel inruilen op LAX, wat minimaal 45 minuten rijden is vanaf het huis van mijn vriendin. Voor mij geldt: nooit meer Dollar. Ook omdat men behoorlijk agressief extra verzekeringen aan probeerde te smeren.
Foto + event. foto van kofferbakinhoud (neem aub het toegestane fotoformaat in acht): Geen foto's gemaakt die ik hier kan plaatsen.

Edit: @IngeRene, dank voor je reactie. Het was niet alleen de agressieve verkoop van extra verzekeringen, maar ook het tot 2x toe inwisselen van de huurauto, het hiervoor opnieuw naar LAX moeten en de misleiding dat Dollar Hyundai's zou hebben.
KW1984
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door KW1984 »

Type gehuurd: IFAR (midsize/intermediate SUV)
Opgehaald in: Newark Liberty Airport
Afgeleverd in: Newark Liberty Airport
Meegekregen: Kia Sorento (SFAR - Standard SUV)
Wanneer: 27-8-2011 t/m 15-9-2011
Upgrade genomen (hoeveel ter plaatse bijbetaald/gekregen (gratis)): Ja, gratis upgrade naar Standard SUV. Aan de balie werd ons niets opgedrongen, alleen gevraagd of we een tolpas of road side assitance wilden. Na afgewezen te hebben hebben ze het niet weer geprobeerd, helemaal niet opdringerig dus. We hadden met ze 2-en een Intermediate SUV gereserveerd, dus ze zagen denk wel dat dit groot genoeg was en hebben geen upgarde aangeboden. Bij het ophalen in de garage en het netjes vragen om wat leuks vroeg hij hoe lang we gehuurd hadden. Hij vond een midsize SUV niet voldoende voor 3 weken dus bood ons gratis een upgrade naar een Standard SUV aan (ook al waren we maar met ze 2-en). We hebben de vriendelijke man $ 10 dollar fooi gegeven, de upgrade was anders minstens $10 per dag geweest.
Keuzemogelijkheid of toegewezen: We haalden de auto op bij Newark Airport (NJ) op de dag dat een deel van New Jersey geevacueerd werd vanwege Hurricane Irene, er waren daardoor niet veel auto's beschikbaar. Na te vragen konden we kiezen uit een Jeep Liberty of Kia Sportage. Dit vonden we beide niet de leukste optie's dus vroegen nog even door. We konden een redelijk nieuwe Kia Sorento meenemen (ca. 12.000mi op teller). Geen echte Amerikaan en helaas weinig leuke toeters en bellen, maar toch een klasse groter, dit hebben we dan ook maar gedaan.
Waardering (1-10, waarbij 1 = slechtst, 10 = best) en persoonlijke ervaring: 8. Prima auto met een zee aan ruimte, zeker voor maar 2 personen. Auto had zelfs een derde zitrij. Met de 3de rij plat pasten onze grote koffers plat naast elkaar in de kofferbak, waardoor nog erg veel ruimte (voor shoppen) over bleef. Auto reed prima en had met ca. 170pk voldoende vermogen. Besturing was wat ongevoelig, maar 4wd was prettig. Verbruik was over de gehele vakantie (2.800mi) 24mpg, op zich prima voor zo'n grote auto.
Foto + event. foto van kofferbakinhoud (neem aub het toegestane fotoformaat in acht):
2010: Zuid-Westen
2011: Noord-Oost USA & Canada
2012: Florida
2013: Chicago - Orlando (via Zuiden & Texas)
2016: Las Vegas
2018: Florida
2019: Noord-Westen
2023: Californië + ?
E-line
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door E-line »

Wij hebben vorig jaar ook een midsize SUV gehuurd, en kregen ook een Kia Sorento mee.. heb er niet bij stilgestaan dat dat een standard SUV kon zijn. (niet dat hij niet groot genoeg was hoor! :thumbup: )
Anja79
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 8

Bericht door Anja79 »

Type gehuurd: Midsize SUV
Gereserveerd bij: USAReisen.de
Opgehaald in: Phoenix Int. Airport
Afgeleverd in: Phoenix Int. Airport
Meegekregen: Kia Sorento
Wanneer: 30-08-2011 t/m 13-09-2011
Upgrade genomen (hoeveel ter plaatse bijbetaald/gekregen (gratis)): -
Keuzemogelijkheid of toegewezen: keuzemogelijkheid
Waardering (1-10, waarbij 1 = slechtst, 10 = best) en persoonlijke ervaring: 8, prima auto, veel ruimte, comfortabel, reed heerlijk en redelijk zuinig in verbruik.
Afbeelding
CSX
Amerikafan

Bericht door CSX »

Type gehuurd: Intermediate 4 door
Gereserveerd bij: Sunnycars
Opgehaald in: Washington DC Union Station
Afgeleverd in: Richmond Int'l Airport
Meegekregen: Chevrolet HHR
Wanneer: 15-09-2011 t/m 17-09-2011
Keuzemogelijkheid of toegewezen: Toegewezen.
Waardering (1-10, waarbij 1 = slechtst, 10 = best) en persoonlijke ervaring: 8, reed prima. Lekker fel! Genoegruimte voor onze spullen. En een retro uiterlijk. Gaaf om te zien. Helaas moeten omruilen bij Richmond Int'l Airport wegens een sterretje in de voorruit.

Type gehuurd: Intermediate 4 door
Gereserveerd bij: Sunnycars
Opgehaald in: Richmond Int'l Airport (omruilactie)
Afgeleverd in: Washington DC Union Station
Meegekregen: Dodge Avenger
Wanneer: 17-09-2011 t/m 24-09-2011
Keuzemogelijkheid of toegewezen: Toegewezen
Waardering (1-10, waarbij 1 = slechtst, 10 = best) en persoonlijke ervaring: 8, ook een fijne auto om mee te rijden. Stoer uiterlijk. Beide auto's zijn niet te vergelijken en hebben hun eigen plus en min. Zo heeft de HHR een klein voorruit en de Avenger een enorme dode hoek. Maar beide auto' s rijden zeer vlot en dat is een verademing vergeleken bij de Corsa die we thuis hebben.
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Njit »

Hockey schreef:Waardering (1-10, waarbij 1 = slechtst, 10 = best) en persoonlijke ervaring: Een hele dikke onvoldoende. Ik heb bewust hier gehuurd omdat men sprak over een Hyundai Sonata of similar,en ik wilde de nieuwe Sonata proberen. Helaas heeft Dollar op LAX alleen maar Amerikaanse merken.
Je zou inmiddels toch moeten weten dat men meestal de 'or similair' heeft staan :wink: . Heb nog (bijna) nooit de auto die als voorbeeld genoemd wordt meegekregen..
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
gyatso
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door gyatso »

Type gehuurd: IFAR Mid-size SUV
Gereserveerd bij: Expedia
Opgehaald in: Denver
Afgeleverd in: Denver
Meegekregen: FGAR Full-size crossover, Dodge Journey
Wanneer: September 2011
Upgrade genomen (hoeveel ter plaatse bijbetaald/gekregen (gratis)): Geen Upgrade genomen
Keuzemogelijkheid of toegewezen: Stond geen Mid-size SUV, kon een uitzoeken uit een andere rij.
Waardering (1-10, waarbij 1 = slechtst, 10 = best) en persoonlijke ervaring: Een 9, wat een top auto. Veel electronica,was even wennen. Grote ruimte auto, een zeven zitter, achterste bank plat en dan voldoende ruimte voor twee hardschalen koffers, de koelbox en een tray met water. In de auto is gebruik gemaakt van de ruimte, onder de bijrijdersstoel een bakje, onder de matjes bij de achterbank, ook twee bakjes. In kofferbak ook extra bak. Auto was constant vierwiel aangedreven, waardoor een goed rijcomfort, maar was niet van de zuinige. Kregen de auto vrijwel nieuw, stond 2346 mile op de teller toen we hem kregen, weer ingeleverd met 6101 mile. Soms vervelend: ga je met de auto sneller dan is aangegeven bij de weg, waarschuwt de auto met een toontje dat je te hard gaat. Soms handig, soms vervelend, maar ach..........valt goed mee te leven. Voor de muziekliefhebber: auto had een cd-speler die MP3 aankon een Sirius ontvangst met de radio, maar geen extra aansluitingen voor Ipod of USB. Auto gehuurd bij National via Expedia. Voor de bijrijder moet dan extra betaald worden, echter als je lid wordt van de Emeraldclub, is dit niet nodig. Lid worden kan je doen via de site van National, kost niets, duurt zes weken en krijg je een lidmaatschapskaart toegestuurd. Voordeel: aangekomen bij National, kan je gelijk doorlopen naar de auto's, geen vervelende verkopers meer, zoek er eentje uit en rij naar de uitgang. Binnen een kwartier sta je buiten. En auto gewoon leegrijden, want men brengt standaard een tank benzine in rekening.
Countrydon
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 19

Bericht door Countrydon »

Type gehuurd: FFAR (Full size SUV)
Gereserveerd bij: Eautohuur
Opgehaald in: Houston
Afgeleverd in: Houston
Meegekregen: Ford Expedition
Wanneer: September 2011
Upgrade genomen (hoeveel ter plaatse bijbetaald/gekregen (gratis)): Nee, wel aangeboden gekregen en natuurlijk altijd de vraag over roadside assistance, ook niet genomen
Keuzemogelijkheid of toegewezen: Keuze
Waardering (1-10, waarbij 1 = slechtst, 10 = best) en persoonlijke ervaring: 9 Dit jaar de keuze uit een Chevy Tahoe en een Expedition. De Suburban kostte nog eens $20/dag extra. Helaas kon de 3e rij stoelen van de Tahoe niet goed weg en mochten we de stoelen ook niet achterlaten bij Alamo dus de Expedition gepakt. 5000 miles gereden. Gemiddeld 17,5MPG. De auto was uitgerust met XM satellite radio. 2 goede krachtige airco's, en lekker veel ruimte voor 2 personen, bagage, cooler, aankopen etc.
Foto + event. foto van kofferbakinhoud :

Afbeelding

Achterbak is altijd lekker ruim in een FFAR, 4 grote koffers, 2 trolleys, beautycase, tray water en dan nog ruimte voor boodschappen etc

Afbeelding
Reisverslag Zuid West Amerika
Alleen WA en OR nog te gaan.
Ta2 Gerrit
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 35
Contacteer:

Bericht door Ta2 Gerrit »

Type gehuurd: Minivan
Gereserveerd bij: Dollar.de
Opgehaald in: Orlando Int. Airport
Afgeleverd in: Orlando Int. Airport
Meegekregen: Dodge Grand Caravan SXT
Wanneer: 01-10-2011 t/m 15-10-2011
Upgrade genomen (hoeveel ter plaatse bijbetaald/gekregen (gratis)):Wel aangeboden gekregen, Tahoe, 70% off (Express member).
Keuzemogelijkheid of toegewezen: keuzemogelijkheid uit alleen Dodge Grand Caravan en zusje Chrysler Town&Country
Waardering (1-10, waarbij 1 = slechtst, 10 = best) en persoonlijke ervaring: 8, prima auto, veel ruimte en dat was de bedoeling.., alleen wel een soccermom auto, en dat is even wennen :lol:

De aanbieding was niet verkeerd, maar als we een SUV hadden gewild, hadden we die (zoals anders altijd) wel gehuurd, maar we wilden deze keer persé een Stow&Go Minivan vanwege de bagageruimte. Derde rij banken opgevouwen en onze koffers, inclusief rolstoel, gingen er probleemloos en ruimschoots in, in tegenstelling tot de vorige keer met de Tahoe, en zelfs de Suburban. Missie geslaagd, dus :thumbup: .
Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times. Onze reissite; DILLIGAF
Afbeelding
2010 "I've been standing on a corner in Winslow Arizona"
sifaka
Amerikafan

Bericht door sifaka »

Type gehuurd: Midsize
Opgehaald in: SFO
Afgeleverd in: SFO
Meegekregen: Chevrolet Traverse LT
Wanneer: 06-10-2011 - 10-11-2011
Upgrade genomen (hoeveel ter plaatse bijbetaald/gekregen (gratis)): Ze wilde ons aan de balie een convertable aansmeren voor een x bedrag per dag extra, deze vriendelijk geweigerd en toen wilde ze me extra verzekeringen aansmeren... als ik stil zou komen te staan zouden de kosten oplopen tot 1400 dollar als ik niet die 6 dollar per dag extra zou betalen! :S Deze natuurlijk ook geweigerd en vervolgens begon hij over een navigatiesysteem! Toen ik dit ook weigerde zei meneer met een lach dat ik naar Las Vegas moest gaan en probeerde hij me nog op andere gedachte te brengen door tegen mijn vriendin te vertellen dat hij vond dat ik teveel risico's nam en dat ik de verantwoordelijke was van ons tweeën. :S We hebben toen maar even duidelijk aangegeven dat we samen beslissingen nemen... wat denk ie wel :P Eenmaal in de garage aangekomen stonden daar een aantal Ford Escapes en Dodge Journeys... tot mijn verbazing mochten we niet kiezen en kregen we de sleutel mee van een Chevrolet Traverse LT (zilvergrijs, 14.000 mijl op de teller)! Prachtige auto en we konden daar natuurlijk geen nee tegen zeggen (is volgens mij een klasse groter dan een midsize)
Waardering (1-10, waarbij 1 = slechtst, 10 = best) en persoonlijke ervaring: eerste indruk (heb hem pas een dag :P) een superdikke 10... komt ook omdat ik thuis in een auto uit '88 rij dus ik ben niet heel veel gewend maar wat een luxe wagen, heeft ook heel veel pit!
Foto + event. foto van kofferbakinhoud (neem aub het toegestane fotoformaat in acht): komt later... hopelijk schieten we een paar mooie plaatjes aankomende weken! :)
6-10-2011 t/m 2-01-2012: rondje Zuidwest + Chicago - Miami

http://goingusa2011.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
AWFA
Amerika-newbie

Bericht door AWFA »

Type gehuurd: Minivan (National code: VVAR)
Gereserveerd bij: ebookers
Opgehaald in: Buffalo, NY
Afgeleverd in: Memphis, TN
Meegekregen: Chrysler Town & Country
Wanneer: 20-09 t/m 06-10
Upgrade genomen (hoeveel ter plaatse bijbetaald/gekregen (gratis)): geen, wel TollPass bijgehuurd.
Keuzemogelijkheid of toegewezen: keuze uit Dodge Grand Caravan en bovengenoemde.
Waardering (1-10, waarbij 1 = slechtst, 10 = best) en persoonlijke ervaring: 9. Prettige auto vanwege rijplezier en ruimte. Had 1300 mi. op de teller. Verbruik wel hoger dan gemiddeld, maar werd voor ons ruimschoots goedgemaakt door het comfort.
jan de korte
Amerikafan

Bericht door jan de korte »

Type gehuurd: STAR
Gereserveerd bij: E-autohuur
Opgehaald in: Las Vegas
Afgeleverd in: Miami
Meegekregen: de eerste dag een zwarte Dodge Challenger met 100 km op de teller, wat een beest! Er was geen normale cabrio beschikbaar behalve een Sebring en die wou ik niet. De volgende dag terug gereden, zwarte Mustang mee gekregen, cabrio :)
Wanneer: september - okt 2011
Upgrade genomen (hoeveel ter plaatse bijbetaald/gekregen (gratis)): geen upgrade genomen
Keuzemogelijkheid of toegewezen: er stond maar 1 Mustang en die wou ik :) De dag ervoor kon ik wel kiezen of ik een Sebring cabrio wou of een andere auto waaronder een Challenger, Mustang of Camaro.
Waardering (1-10, waarbij 1 = slechtst, 10 = best) en persoonlijke ervaring: 10, beide auto's waren top, de Challenger voelt echt als een oude musclecar, de Mustang cabrio was ook erg fijn om te rijden. De service bij National in Las Vegas was helemaal top, deden totaal niet moeilijk over het wisselen van de auto en waren erg behulpzaam.
wilco
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 10

Bericht door wilco »

Type gehuurd: mid size suv
Gereserveerd bij: usa-reisen
Opgehaald in: Boston
Afgeleverd in: Boston
Meegekregen: Chevrolet suburban
Wanneer: 16-09/11-10
Upgrade genomen (hoeveel ter plaatse bijbetaald/gekregen (gratis)): geen
Keuzemogelijkheid of toegewezen: keuzemogelijkheid
Waardering en persoonlijke ervaring: 9. Een hele fijne auto, maar voor 2 personen absoluut niet nodig, maar toch leuk.
Diondevries
Amerika-newbie

Bericht door Diondevries »

Type gehuurd: Premium SUV
Gereserveerd bij: Exit Reizen
Opgehaald in: Phoenix
Afgeleverd in: Los Angeles
Meegekregen: Chevrolet Suburban
Wanneer: 17-09 / 13-10
Upgrade genomen (hoeveel ter plaatse bijbetaald/gekregen (gratis)): n.v.t
Keuzemogelijkheid of toegewezen: keuze
Waardering en persoonlijke ervaring: dikke 10, de Chevy is lekker groot en de V8 brult lekker, deze keer helaas begrenst, 100 mijl en harder kon niet ... Verbruik was 17 MPG (1 op 7 is netjes)

Foto's:
Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
RuudB
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door RuudB »

Type gehuurd: SFAR, Standard SUV
Verhuurder: Budget
Gereserveerd bij: Budget.com
Opgehaald in: Miami
Afgeleverd in: Miami
Meegekregen: Ford Explorer XLT
Wanneer: 14-21 oktober 2011
Upgrade genomen (hoeveel ter plaatse bijbetaald/gekregen (gratis)): nee
Keuzemogelijkheid of toegewezen: Ivm beperkte beschikbaarheid toegewezen
Waardering (1-10, waarbij 1 = slechtst, 10 = best) en persoonlijke ervaring: 9, lekkere auto en mooi om te zien. Zeven zitplaatsen.
Afbeelding
emporionelis
Amerika-ontdekker

Bericht door emporionelis »

Type gehuurd: SFAR, Standard SUV
Gereserveerd bij: eAutohuur
Opgehaald in: Washington Dulles
Afgeleverd in: Boston logan
Meegekregen: GMC Yukon
Wanneer: 17 - 29 september
Upgrade genomen (hoeveel ter plaatse bijbetaald/gekregen (gratis)): upgrade genomen (was al gepland)
Keuzemogelijkheid of toegewezen: keuze
Waardering (1-10, waarbij 1 = slechtst, 10 = best) en persoonlijke ervaring: 10!! Wat een geweldige auto!! Wij (vriendin en ik) hebben expres een "kleine" auto gereserveerd om ter plekke een (hopelijk) goedkope upgrade te kunnen nemen. Bij aankomst bij Alamo kon je werkelijk een canon afschieten! Er was helemaal niemand en de parkeerplaats was helemaal vol! :thumbup: , de meneer achter de balie uitgelegd dat ik autogek ben met de vraag of hij "iets" leuks had staan ... hij nam me gelijk mee om alles te bekijken en ik kon kiezen tussen diverse auto's (nieuwe Grand Cherokee/Durango, pick-up's, Yukon/Tahoe en Suburban's) voor $250 (extra) kon ik een willekeurige auto kiezen. Ik heb de meneer vriendelijk bedankt maar gezegd dat ik de Yukon voor $150 wilde hebben en dat was gelijk goed, oftewel ik heb te hoog ingezet. :? maar goed hij blij en ik ook, tenslotte ben ik veel goedkoper dan dat ik het gereserveerd had ... ik wilde eigenlijk de Suburban maar die moest nog schoongemaakt worden en daar had ik geen zin in.

Foto's:

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding
Afbeelding
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht