Op cheaptickets zag ik net een heleboel vluchten naar New York rechtstreeks van Brussel voor 360 euro... Een koopje lijkt me!
Periode : krokusvakantie (wel met vertrek op vrijdag al), terugvlucht maakt niet uit welke dag van de week.
Ik dacht, ik deel het even.. Een koopje lijkt me!
2006 - Zuidwesten
2008 - San Francisco --> New York
2009/2010 - New York
2011- Zuidwesten + Yellowstone
2012 - Zuidelijk Afrika
2014 - Tanzania & Zanzibar
2015 - Thailand
Hinko schreef:@mtl, klopt.
BA komt aan en vertrekt in T5 (volgens planning dan) Nu bestaat T5 wel uit drie gebouwen natuurlijk
Ik vlieg volgende maand naar Chicago met BA via Londen. Nu heeft mijn vlucht van Londen naar Chicago een BA-vluchtnummer maar het wordt uitgevoerd door American Airlines. Dus zal ik na aankomst in Londen van Terminal 5 naar Terminal 3 moeten.
Was mijn vakantieperiode maar rond. Amsterdam-Los Angeles (met Delta via Memphis of Detroit) 3 juni 2012 heen en 24 juni 2012 retour 711,00 USD ! (oftewel net 500 Euro!)
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA
@ Ruud, dat is volgens mij best een redelijke prijs hoor voor een directe vlucht of met 1 overstap.
@ Laredo, de periode waar ik voor boek is midden april en begin mei terug. Ik zit met ebookers ineens op een prijs voor €1480,- voor 2 pers met auto (dodge charger) voor 17d en extra bestuurder en alles erop en eraan zeg maar. Vlucht is met KLM/Delta. Ik moet alleen op de heenreis overstappen in detroit en daar heb ik 'maar' 1.5 uur voor en ik moet nog even uitzoeken of dat niet aan de hele korte kant is. Wat vertraging en een trage douane en ik heb t gevoel dat ik hang nl.....
Ruud2004 schreef:Was mijn vakantieperiode maar rond. Amsterdam-Los Angeles (met Delta via Memphis of Detroit) 3 juni 2012 heen en 24 juni 2012 retour 711,00 USD ! (oftewel net 500 Euro!)
nou.... ze zijn anders goed gestegen de prijzen ondertussen
of waar heb jij gekeken....
14 oktober via Dreizen was retourtje Amsterdam - Los Angeles (4 t/m 27 mei) 516 euro. Heen rechtstreeks met KLM terug met Delta en overstappen in Memphis
ik keek van het weekend ook bij klm vloog je voor 525 naar sf en terug van La maar als ik nu kijk zijn ze een paar 100 euro omhoog gegaan.... dus wachten maar weer af
AMS - LA vertrek 19 Mei - retour 13 Juni is nu ook ineens 150 euro duurder p.p. Was eerst een kleine 1600 euro (2 personen) voor een rechtsreekse vlucht met KLM, nu een kleine 1800 euro. Toch maar even wachten dan.....
Ja, dat klopt, dan zijn ze inderdaad goedkoper. Maar het lijkt allemaal wel wat duurder geworden in die periode. Ik zou het liefst op de heenweg rechtsreeks gaan, terugweg maakt niet veel uit. Maar als het erg veel scheelt in de prijs, dan mag heen ook met tussenstop. Het zou nog een optie zijn om een layover te hebben in bijvoorbeeld Washington, Chicago, New York of iets anders, zodat we daar ook 1 of 2 dagen hebben, maar dat is niet perse nodig voor ons. Het blijft gewoon een beetje de prijzen in de gaten houden, ik ben erg benieuwd wat er begin volgend jaar nog gaat gebeuren met de prijzen.
gewoon blijven volgen, het scheelt ineens echt per 2 dagen. Eergisteren poste ik nog voor 1486 euro via tix.nl voor 2 pers met dodge charger en nu zijn dat minimale prijzen voor alleen de vliegreis. Ik had voor 1008 euro voor 2 pers een retour LA kunnen boeken. Ik wist alleen niet dat dreizen ook alleen tickets aanbood...dat ga ik eens in de gaten houden. Ik las wel dat arkefly vanaf mei ofzo ook op amerika gaat vliegen, zowieso las vegas. Ik hou het nu al een aantal weken bij en het valt me op dat tegen het weekend de prijzen vaak scherp dalen
Ik zoek nog twee tickets naar Las Vegas (of Los Angeles of Phoenix) voor rond 27 augustus (dagje eerder mag ook) tot en met 7 of 8 september. Vertrek vanaf A'dam, over de grens in Duitsland of Brussel is allemaal mogelijk.
Ik kan nog niet echt een koopje vinden. Het gaat om onze huwelijksreis (een korte, Florida willen we in het voorjaar van 2013 doen) dus het is al een duur jaar voor ons haha!
Kom echt alleen maar op prijzen van boven 800 euro... Dacht meer aan 500 euro ofzo.. Is dat onrealistisch?
Ik denk dat 500 euro naar het westen van de VS in het hoogseizoen niet gaat lukken. Misschien dat je met goed zoeken en uiteindelijk rond de 700 euro komt. Gewoon blijven zoeken tot je de goede deal tegen komt!
Ik krijg er ook helemaal de boebbelen van, van die prijzen.
willen in mei 2012 naar Florida, maar de tickets die richting uit zijn bijna even duur als naar het westen vliegen....
Maakt voor ons niet uit of we vliegen op Tampa, Miami of Orlando, maar 500 euro p.p. vind ik teveel....
gert & peggy schreef:Maakt voor ons niet uit of we vliegen op Tampa, Miami of Orlando, maar 500 euro p.p. vind ik teveel....
Tja, persoonlijk vind ik € 500 voor een ticket helemaal geen gekke prijs voor mei, zelfs naar Florida. Misschien lukt het je nog om net onder de € 500 te komen maar volgens mij is het een reële prijs.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.