Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Tickethulp deel 4 (eerste hulp bij boeken van vliegtickets)

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Hinko
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11

Re: Tickethulp deel 4 (eerste hulp bij boeken van vliegticke

Bericht door Hinko »

@mtl, klopt.
BA komt aan en vertrekt in T5 (volgens planning dan) Nu bestaat T5 wel uit drie gebouwen natuurlijk :lol:

Nu ik weet dat doorlabelen op terugvluchten dus kan en je bagage dus niet hoeft op te halen geldt nu hoofdzakelijk de prijs.

Vorig jaar na kerst kwam BA met een sale, vertrek tot en met september 2010. Hopelijk dit jaar ook weer.
Valerie
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Valerie »

Op cheaptickets zag ik net een heleboel vluchten naar New York rechtstreeks van Brussel voor 360 euro... Een koopje lijkt me!
Periode : krokusvakantie (wel met vertrek op vrijdag al), terugvlucht maakt niet uit welke dag van de week.

Ik dacht, ik deel het even.. Een koopje lijkt me!
2006 - Zuidwesten
2008 - San Francisco --> New York
2009/2010 - New York
2011- Zuidwesten + Yellowstone
2012 - Zuidelijk Afrika
2014 - Tanzania & Zanzibar
2015 - Thailand
mtl
Amerika-expert

Bericht door mtl »

Hinko schreef:@mtl, klopt.
BA komt aan en vertrekt in T5 (volgens planning dan) Nu bestaat T5 wel uit drie gebouwen natuurlijk :lol:
Ik vlieg volgende maand naar Chicago met BA via Londen. Nu heeft mijn vlucht van Londen naar Chicago een BA-vluchtnummer maar het wordt uitgevoerd door American Airlines. Dus zal ik na aankomst in Londen van Terminal 5 naar Terminal 3 moeten.
Hinko
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11

Bericht door Hinko »

@mtl
Dat is inderdaad mogelijk, de vluchten waar ik naar keek worden uitgevoerd door BA. Dus in mijn geval wel T5.
Ruud2004
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16

Bericht door Ruud2004 »

Was mijn vakantieperiode maar rond. Amsterdam-Los Angeles (met Delta via Memphis of Detroit) 3 juni 2012 heen en 24 juni 2012 retour 711,00 USD ! (oftewel net 500 Euro!)
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA

Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

@ Ruud, dat is volgens mij best een redelijke prijs hoor voor een directe vlucht of met 1 overstap.
@ Laredo, de periode waar ik voor boek is midden april en begin mei terug. Ik zit met ebookers ineens op een prijs voor €1480,- voor 2 pers met auto (dodge charger) voor 17d en extra bestuurder en alles erop en eraan zeg maar. Vlucht is met KLM/Delta. Ik moet alleen op de heenreis overstappen in detroit en daar heb ik 'maar' 1.5 uur voor en ik moet nog even uitzoeken of dat niet aan de hele korte kant is. Wat vertraging en een trage douane en ik heb t gevoel dat ik hang nl.....
john1969
Amerikafan

Bericht door john1969 »

Ruud2004 schreef:Was mijn vakantieperiode maar rond. Amsterdam-Los Angeles (met Delta via Memphis of Detroit) 3 juni 2012 heen en 24 juni 2012 retour 711,00 USD ! (oftewel net 500 Euro!)
nou.... ze zijn anders goed gestegen de prijzen ondertussen
of waar heb jij gekeken....

John
Ruud2004
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16

Bericht door Ruud2004 »

Afgelopen weekend via Expedia.com
2004 Chicago/Great Lakes
2005 Chicago/Florida
2007 Chicago/ LV-LA
2009 Chicago-NYC
2011/14/16/22 Florida
2012 ZW USA/Hawaii
2013 Canada/NO USA
2015 ZW/USA
2017 en 2019 ZW Canada/USA
2018 NO Canada/USA

Onze reisverslagen via http://ruud2004.com
patrick99
Amerikafan

Bericht door patrick99 »

14 oktober via Dreizen was retourtje Amsterdam - Los Angeles (4 t/m 27 mei) 516 euro. Heen rechtstreeks met KLM terug met Delta en overstappen in Memphis
john1969
Amerikafan

Bericht door john1969 »

ik keek van het weekend ook bij klm vloog je voor 525 naar sf en terug van La maar als ik nu kijk zijn ze een paar 100 euro omhoog gegaan.... dus wachten maar weer af
Martinos
Amerika-ontdekker

Bericht door Martinos »

Keek voor de grap even naar de prijzen van tickets naar Miami. Wij hadden geboekt voor 520 p.p.

Kijk nu op Cheaptickets en de goedkoopste zijn nu 630 euro :o Fluctueert lekker.
rolands
Amerika-ontdekker

Bericht door rolands »

AMS - LA vertrek 19 Mei - retour 13 Juni is nu ook ineens 150 euro duurder p.p. Was eerst een kleine 1600 euro (2 personen) voor een rechtsreekse vlucht met KLM, nu een kleine 1800 euro. Toch maar even wachten dan.....
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

Wil je echt rechtstreeks vliegen, met een tussenstop zijn de tickets meestal een stuk goedkoper.
rolands
Amerika-ontdekker

Bericht door rolands »

Ja, dat klopt, dan zijn ze inderdaad goedkoper. Maar het lijkt allemaal wel wat duurder geworden in die periode. Ik zou het liefst op de heenweg rechtsreeks gaan, terugweg maakt niet veel uit. Maar als het erg veel scheelt in de prijs, dan mag heen ook met tussenstop. Het zou nog een optie zijn om een layover te hebben in bijvoorbeeld Washington, Chicago, New York of iets anders, zodat we daar ook 1 of 2 dagen hebben, maar dat is niet perse nodig voor ons. Het blijft gewoon een beetje de prijzen in de gaten houden, ik ben erg benieuwd wat er begin volgend jaar nog gaat gebeuren met de prijzen.
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

gewoon blijven volgen, het scheelt ineens echt per 2 dagen. Eergisteren poste ik nog voor 1486 euro via tix.nl voor 2 pers met dodge charger en nu zijn dat minimale prijzen voor alleen de vliegreis. Ik had voor 1008 euro voor 2 pers een retour LA kunnen boeken. Ik wist alleen niet dat dreizen ook alleen tickets aanbood...dat ga ik eens in de gaten houden. Ik las wel dat arkefly vanaf mei ofzo ook op amerika gaat vliegen, zowieso las vegas. Ik hou het nu al een aantal weken bij en het valt me op dat tegen het weekend de prijzen vaak scherp dalen
José
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door José »

Ik zoek nog twee tickets naar Las Vegas (of Los Angeles of Phoenix) voor rond 27 augustus (dagje eerder mag ook) tot en met 7 of 8 september. Vertrek vanaf A'dam, over de grens in Duitsland of Brussel is allemaal mogelijk.

Ik kan nog niet echt een koopje vinden. Het gaat om onze huwelijksreis (een korte, Florida willen we in het voorjaar van 2013 doen) dus het is al een duur jaar voor ons :) haha!

Kom echt alleen maar op prijzen van boven 800 euro... Dacht meer aan 500 euro ofzo.. Is dat onrealistisch?
Reisverslag juni 2009:
http://mark-jose-usa09.reismee.nl

Reisverslag mei 2008:
http://mark-jose.reismee.nl
mtl
Amerika-expert

Bericht door mtl »

Ik denk dat 500 euro naar het westen van de VS in het hoogseizoen niet gaat lukken. Misschien dat je met goed zoeken en uiteindelijk rond de 700 euro komt. Gewoon blijven zoeken tot je de goede deal tegen komt!
gert & peggy
Amerika-ontdekker

Bericht door gert & peggy »

Ik krijg er ook helemaal de boebbelen van, van die prijzen.
willen in mei 2012 naar Florida, maar de tickets die richting uit zijn bijna even duur als naar het westen vliegen....
Maakt voor ons niet uit of we vliegen op Tampa, Miami of Orlando, maar 500 euro p.p. vind ik teveel....
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

gert & peggy schreef:Maakt voor ons niet uit of we vliegen op Tampa, Miami of Orlando, maar 500 euro p.p. vind ik teveel....
Tja, persoonlijk vind ik € 500 voor een ticket helemaal geen gekke prijs voor mei, zelfs naar Florida. Misschien lukt het je nog om net onder de € 500 te komen maar volgens mij is het een reële prijs.

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
mtl
Amerika-expert

Bericht door mtl »

Ik vind 500 euro naar Florida een prima prijs. Veel lager zul je het eigenlijk niet krijgen. Wat voor prijs had je dan in gedachten?
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer