De mooiste en meest bizarre wegen die wij hebben gereden in de USA !!!!
Ik zag trouwens pas hoe mooi de foto's waren toen ik mijn fotoboek thuis bezorgd kreeg ! Zeker die van Death Valley, je kunt de hele weg volgen door de vallei !
Tioga Road, Yosemite NP
Death Valley NP
Valley of Fire SP
september 2010: Zuid-Westen en Kauai/Maui
mei 2011: Florida en Bahama's
maart 2012: New York
september 2012: Mid-Westen en Oahu/Big Island
juni 2014: Florida
april 2015: Washington/Niagara Falls
September 2015: Noord-Westen en Kauai/Maui
Een paar foto's van onze laatste reis.
Yosemite, Illilouette Fall
White pocket, misschien niet de mooiste die we hebben, maar de foto geeft zo'n mooi beeld van de "grootsheid" ervan.
Monument Valley, deze foto heb ik thuis als bureaublad achtergrond, en geeft me het gevoel er zo in te kunnen stappen.
Hite overlook
Wow, Ko Mar ... die foto van MV is echt prachtig! Ik vond het zelf 3x niks toen wij er waren, dus dat juist die foto er voor mij uitspringt zegt heel veel.
Er zijn hier weer heel wat mooie foto's geplaats en dat is altijd een beetje mee genieten van al die mooie plekjes!
Hier is nog eentje van mij. Een paar dagen geleden genomen op een frisse morgen aan het mooie Pitt Lake met wat verse sneeuw op de bergen. Pitt Lake is in Pitt Meadows gelegen in de Greater Vancouver area, een plek waar ik graag eens ga wandelen!
Ben niet enorm getalenteerd als fotografe, maar vond deze foto toch wel erg bijzonder aangezien het 29 oktober is en er vandaag een enorme sneeuwstorm was in NY!
Bijlagen
Vandaag genomen, 29-10-2011, zware sneeuwstorm in NY!
Ja, ik rijd op het moment echt met open mond door de buurt. De ene na de andere straat is gelijnd met knalrode en felgele bomen. Jammer, dat dit tot kale bomen gaat leiden, maar voor nu genieten we van alle kleur.
Nog 2 foto's van mijn omgeving ook met mooie herfstkleurtjes waar we nog eventjes van mogen genieten.
Een foto genomen in een straat hier in de buurt
Een foto genomen van op een viewpoint langs de Cypress Bowl Road op Cypress Mountain in West Vancouver, Canada. De berg die je in de verte kan zien is Mount Baker gelegen in Washington State, USA.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.