Ik wil graag meedoen met de DV 2013 lottery, alleen weet ik niet zeker of ik het zal doen want ik ben nog een first year student (University). Ik vroeg me eigenlijk af of ik zeg maar dit jaar kan mee doen, en STEL dat ik win .. dat ik nog verder in NL kan studeren zonder problemen en dat ik niet hogere college tuition fees moet betalen omdat ik dan wordt gezien als buitenlander (Amerikaan).
Volgens mij is het wel zo dat je minimaal 1x per jaar of per half jaar in Amerika moet zijn, anders wordt je greencard ongeldig verklaard ( im not sure). Wat ik dus eigenlijk wil weten is dus, kan ik als ik een green card heb hier blijven studeren en dan zeg maar 1x in het jaar naar Amerika gaan om mijn greencard op 'safe' te houden, en dat ik na mijn studie naar Amerika vertrek (ik doe een internationale opleiding). Ik weet dat de kans klein is dat ik win en dat ik realistisch moet blijven, maar de kans is er altijd om te winnen.

Ik heb al wat op het forum rond gezocht, alleen heb niet echt concrete antwoorden kunnen vinden. Misschien dat forumleden gedurende tijd wat meer informatie hebben kunnen vinden en mij hierbij kunnen/willen helpen!