Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Dyphusion stelt zich voor.
Dyphusion stelt zich voor.
Hej iedereen.
Ik ben Dyphusion, oftewel Kim in het echte leven.
Al een paar jaar wil ik een jaar High School gaan doen in Amerika. Eerst kon het niet, omdat ik op het VWO zat en dan zou ik dus te oud zijn als ik eenmaal klaar was met mijn VWO. Maar, nu ik sinds dit jaar op HAVO zit, en wel in mijn examenjaar, zou het dus alsnog kunnen. Ik wil het heel graag, maar nu komt natuurlijk nog het moeilijkste; mijn ouders overtuigen. Ik hoop dat dit uiteindelijk lukt, en dat ik dan toch wel mijn droom kan gaan verwezelijken.
Groetjes, Kim.
Ik ben Dyphusion, oftewel Kim in het echte leven.
Al een paar jaar wil ik een jaar High School gaan doen in Amerika. Eerst kon het niet, omdat ik op het VWO zat en dan zou ik dus te oud zijn als ik eenmaal klaar was met mijn VWO. Maar, nu ik sinds dit jaar op HAVO zit, en wel in mijn examenjaar, zou het dus alsnog kunnen. Ik wil het heel graag, maar nu komt natuurlijk nog het moeilijkste; mijn ouders overtuigen. Ik hoop dat dit uiteindelijk lukt, en dat ik dan toch wel mijn droom kan gaan verwezelijken.
Groetjes, Kim.
Re: Dyphusion stelt zich voor.
Hallo Kim, wees welkom. Succes gewenst met je ouders overtuigen.
- tcoppers
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Re: Dyphusion stelt zich voor.
Hallo Kim,
welkom op dit forum.
En heel veel succes bij het verwezenlijke van je droom.
welkom op dit forum.

En heel veel succes bij het verwezenlijke van je droom.
Groetjes Theo.
Don't take your organs to heaven, heaven knows we need them here Ja of Nee
Op weg naar een nieuwe lever en een nieuw leven
Mijn reis door het Zuid-Westen in 2022

Don't take your organs to heaven, heaven knows we need them here Ja of Nee
Op weg naar een nieuwe lever en een nieuw leven
Mijn reis door het Zuid-Westen in 2022