Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Welke sportwedstrijden bekijken in periode ... ?
-
- Amerika-newbie
Welke sportwedstrijden bekijken in periode ... ?
Hoi,
Welke sportwedstrijden kan ik gaan bekijken in de periode van 23 tot 1 januari? Maakt niet uit welke sport!
Of heb ik dan pech en ligt alles stil?
Bedankt alvast!
Suus
Welke sportwedstrijden kan ik gaan bekijken in de periode van 23 tot 1 januari? Maakt niet uit welke sport!
Of heb ik dan pech en ligt alles stil?
Bedankt alvast!
Suus
Re: sportwedstrijden
Als je ons eerst even vertelt waar je wedstrijden wil zien? En de exacte data?
Van de 'grote' sporten ligt honkbal dan stil, maar je kunt proberen een American Football of ijshockey wedstrijd te bezoeken, die zijn dan volop bezig. Normaalgesproken zou je ook een basketbalwedstrijd moeten kunnen bezoeken, maar die sport ligt wegens een spelerstaking helemaal stil.
-
- Amerika-newbie
Oh sorry,
Ik ga met mijn man naar new york van 23 december tot 1 januari
Ik ga met mijn man naar new york van 23 december tot 1 januari
-
- Amerika-expert
Je hebt meerdere mogelijkheden:
NBA: New York Knicks, New Jersey Nets
NFL: New York Jets, New York Giants
NHL: New York Rangers, New York Islanders, New Jersey Devils
De beide teams van New Jersey liggen niet zo gek ver van New York en zijn prima te doen met OV. New York Islanders zitten op Long Island en het OV er naar toe is niet altijd optimaal. Verder heb je vaak rond kerst/nieuwjaar een college basketbal toernooi in Madison Square Garden.
NBA: New York Knicks, New Jersey Nets
NFL: New York Jets, New York Giants
NHL: New York Rangers, New York Islanders, New Jersey Devils
De beide teams van New Jersey liggen niet zo gek ver van New York en zijn prima te doen met OV. New York Islanders zitten op Long Island en het OV er naar toe is niet altijd optimaal. Verder heb je vaak rond kerst/nieuwjaar een college basketbal toernooi in Madison Square Garden.
-
- Amerika-ontdekker
Lekker naar het ijshockey gaan van New York Ranger in Madison Square Garden. Helemaal top! Lekker vroeg van te voren op tribune zodat je niets van het spektakel mist
Kaarten kopen via internet, helemaal makkelijk. Kan nu alleen nog niet omdat het seizoen nog moet beginnen, dus speelschema niet bekend is.
Heb het zelf twee jaar terug gedaan met kerstvakantie.
Als je dan toch in NY bent moet je zeker naar de Radio City Christmas Spectacular gaan. De keren dat ik toen erlangs liep stonden ze dik in de rij op straat te wachten om naar binnen te gaan. Echter de kaartjes zijn lang van tevoren uitverkocht!
http://www.radiocitychristmas.com/newyork/
Kaarten kopen via internet, helemaal makkelijk. Kan nu alleen nog niet omdat het seizoen nog moet beginnen, dus speelschema niet bekend is.
Heb het zelf twee jaar terug gedaan met kerstvakantie.
Als je dan toch in NY bent moet je zeker naar de Radio City Christmas Spectacular gaan. De keren dat ik toen erlangs liep stonden ze dik in de rij op straat te wachten om naar binnen te gaan. Echter de kaartjes zijn lang van tevoren uitverkocht!
http://www.radiocitychristmas.com/newyork/
-
- Amerika-newbie
Re: Welke sportwedstrijden bekijken in periode ... ?
Hoi,
Hartstikke bedankt allemaal voor jullie reactie. Ik heb vandaag 2 kaartjes voor de ijshockey wedstrijd op 26 december gekocht. Wel online dus... spannend!
groetjes Suzanne
Hartstikke bedankt allemaal voor jullie reactie. Ik heb vandaag 2 kaartjes voor de ijshockey wedstrijd op 26 december gekocht. Wel online dus... spannend!
groetjes Suzanne
- analogkid
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 9
Wij hebben ook tickets gekocht voor een rangers game in februari. Lijkt me geweldig! Gekocht via stubhub.
ZW USA: https://www.polarsteps.com/MoniqueLager ... st-us-2025
NO USA 2010; NYC 2012; Oost Canada / US 2012, DC/NYC 2018 http://reisnoordoostusa.blogspot.com/
Florida 2014, 2015, 2016, 2018; http://reisflorida2016.blogspot.nl
NO USA 2010; NYC 2012; Oost Canada / US 2012, DC/NYC 2018 http://reisnoordoostusa.blogspot.com/
Florida 2014, 2015, 2016, 2018; http://reisflorida2016.blogspot.nl
- headhunterke
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 25
Ik vrees voor de NBA. Die is nog steeds in lock-out, veel spelers komen naar Europa en er zit niet veel vooruitgang in de zaak...
"Being great is not how many people know your name. Being great is how many people can stand on your shoulders."
-
- Amerika-ontdekker
Je kunt in deze periode nog een aantal wedstrijden mee pakken van de NFL en de NBA mee pikken. Kwam in een vorige vakantie deze site http://www.ticketcity.com/ tegen waar je ook nog eens op een eenvoudige manier goedkoop tickets op de kop kan tikken. Wel een sfeervolle periode om dan op vakantie te gaan naar de Big Apple. De New York Knicks in actie in Madison Square Garden zijn echt geweldig en als je geen wedstrijd mee kan pakken dan is de Broadway Comedy Club een absolute aanrader
Amerikaanse humor in een van de beste Comedy Clubs die New York kent.

Is dat ticketcity.com wel te vertrouwen? Of zijn het gewoon ordinaire zwarthandelaren? Ik zou toch eerst kijken naar ticketmaster.com of stubhub.com.
-
- Amerika-ontdekker
Ik zou me god niet weten waar ik dat aan zou moeten herkennen. Jij? Ik vond geen nare reviews maar ik zal zeker s kijken naar ticketmaster en stubhub. Bedankt voor de aanvulling.
Ik zou inderdaad altijd het eerst gebruik maken van Ticketmaster (of de Exchange vanTicketmaster) of van Stubhub. Het komt een hele enkele keer voor dat het bij Stubhub mis gaat, maar dat is echt slechts een hele enkele keer. Ik heb zelf nog nooit problemen gehad met Stubhub en al veel wedstrijden gezien door hier tickets te boeken. Met Ticketmaster (of de website van de club zelf) zit je natuurlijk altijd goed 

-
- Amerika-newbie
Hoi allemaal,
Ik heb mijn tickets binnen. 't Was even een gedoe maar ik ben prima geholpen. Ik heb nu 2 kaartjes voor de ijshockey wedstrijd op 26-12. Via de site www.prominenttickets.com!
Bedankt voor alle reacties!
Suzanne
Ik heb mijn tickets binnen. 't Was even een gedoe maar ik ben prima geholpen. Ik heb nu 2 kaartjes voor de ijshockey wedstrijd op 26-12. Via de site www.prominenttickets.com!
Bedankt voor alle reacties!
Suzanne
-
- Amerika-ontdekker
Hoi Suzanne,
Wij zitten er ook over te denken om ijshockey kaartjes te kopen voor de 26 december! Op welke plaats zit jij ongeveer? De kaartjes voor dichtbij het ijs zijn echt héél duur! Maar krijg je uberhaupt iets mee van de wedstrijd als je helemaal bovenin zit? Ben benieuwd waar jullie voor gekozen hebben
Wij zitten er ook over te denken om ijshockey kaartjes te kopen voor de 26 december! Op welke plaats zit jij ongeveer? De kaartjes voor dichtbij het ijs zijn echt héél duur! Maar krijg je uberhaupt iets mee van de wedstrijd als je helemaal bovenin zit? Ben benieuwd waar jullie voor gekozen hebben

Ik ga al sinds 1994 naar NHL ijshockey in zowel USA als Canada. Inderdaad geldt hoe dichter bij het ijs hoe duurder. Maar in principe heb je overal een goed zicht. Als je beneden gaat zitten kies dan een plek niet al te dichtbij de spelersbank of strafbank. Voor het beste overzicht kan je eigenlijk het beste ergens bovenin de 1e ring zitten en wel aan de lange zijde. Als het te duur is dan zou je een plek ergens beneden op de 2e ring kunnen overwegen. Op veel sites van de NHL-teams kan je trouwens met behulp van seatdiagrams zien wat je zicht is.
Sorry off topic, maar wat houdt dat Radio City Christmas in, Marcel? Waarom is het een aanrader?
Ik was verbaasd hoe goed je de puk nog kon zien als je bovenin het stadion zat. Ik had verwacht dat je het veel slechter zou zien!marina1984 schreef:Maar krijg je uberhaupt iets mee van de wedstrijd als je helemaal bovenin zit?
Natuurlijk is het leuk als je dicht bij het ijs zit, maar als je hoger zit is het prima te volgen. Ik zou er wel voor zorgen dat als je hoger gaat zitten om dan wel dichter op de "middenlijn" te gaan zitten. Dan heb je een goed overzicht

-
- Amerika-ontdekker
Oh super! Bedankt voor de reactie! Lijkt me erg leuk om een ijshockey wedstrijd te kijken 

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 6 Reacties
- 2834 Weergaves
-
Laatste bericht door Martin & Marianne
-
- 2 Reacties