Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Welke sportwedstrijden bekijken in periode ... ?

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Bo1984
Amerika-newbie

Re: Welke sportwedstrijden bekijken in periode ... ?

Bericht door Bo1984 »

Hi guys,

Op 13 november a.s. woon ik voor het eerst een NFL game bij; Jets vs. Pats. De aanvang van de wedstrijd is om 8.20pm. Gezien dit mijn eerste NFL game is vraag ik me af hoe vroeg men van te voren aanwezig moet zijn bij het stadion, mede omdat ik mijn kaartjes dien op te halen bij een will call. Hoe lang zijn de rijen voor zo'n will call? Wat is wijsheid? Tevens heb ik begrepen dat er vanuit Manhattan diverse public transport mogelijkheden zijn richting het Metlife stadium. Raden jullie mij aan om de train of de coach bus te nemen? Gezien het feit dat ik in november ga, zal ik er niet warmpjes bij zitten tijdens de wedstrijd. Is het dan ook echt stervenskoud of valt dat reuze mee? Ik weet dat het een beetje koffiedik kijken is gezien het vroege winterweer van afgelopen week maar dan kan ik nog even kijken naar een goede winterjas 8)

Alvast bedankt voor jullie hulp.

Groeten,

Bo
Suzanne Keemink
Amerika-newbie

Re: Welke sportwedstrijden bekijken in periode ... ?

Bericht door Suzanne Keemink »

Hoi Marina,

Ik heb 237 dollar betaald voor de kaartjes en we zitten op section 427 row E.
Het gaat mij meer om sfeer enz. Maar ik heb er wel veel zin in!

Suzanne
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer