Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Jetlag: snel herstellen; melatonine gebruiken?

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Ineke
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 20
Contacteer:

Bericht door Ineke »

Als ik samen met mijn man reis proberen we altijd 2 stoelen naast elkaar te krijgen. Vrij veel toestellen hebben als indeling: 2 zitplaatsen, gang, 4 zitplaatsen, gang en dan weer 2 zitplaatsen (dit vind ik altijd de meest ideale indeling als je met z'n 2-en reist).

Als ik alleen reis, dan vraag ik altijd om een plaats aan het gangpad, hoef ik niemand lastig te vallen als ik naar het toilet moet.

gr, Ineke
phillybilly
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door phillybilly »

Ik zat vorig jaar in een 2-gangpad-5-gangpad-2 vliegruig. Ik zat in het rijtje van 5 precies in het midden tussen 2 stellen in :?
gelukkig waren het wel aardige mensen.

Cyber-alien: Over die tabletten.....als je een "medicijn" koopt bevat het nooit 100 % van de werkzame stof. Omdat de werkzame stof maar een paar mg is, zou je wel heeeele kleine tabletjes krijgen. Daarom zijn er altijd stoffen aan toegevoegd waardoor je een grotere tablet krijgt. Soms hebben die stoffen een bepaalde werking....de stoffen in het product dat jij gekocht hebt hebben een ontspannende werking....dit is een aanvulling op de stof melatonine...

Groetjes, Jolanda
enger003
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door enger003 »

Cyber Allien, je kunt gewoon nu al alle plaatsen vastleggen voor alle vier de vluchten op het internet.
Gewoon lekker op de plattegrond uitzoeken waar je wilt zitten.
Raamplaats kun je lekker tegen het raam aan liggen slapen, gangpad heb je iets meer ruimte en kun je eruit wanneer je wil.
Neem niet de middelste drie.
Eric
kijk ook eens op mijn weblog:
http://engers.web-log.nl
Cyber-Alien
Amerikafan

Bericht door Cyber-Alien »

kan dat ook als ik al over een week ga?
Jeetje wordt het wel moeilijk ja.. gang is voor mij beter ivm de bewegende horizon, wordt sowieso altijd aangeraden voor mensen die vliegen niet erg prettig vinden. Maar ja tegen raam kan je aanliggen.
Ik heb mijn tickets nog niet ontvangen. Misschien kan ik he tvia het reisbureau regelen?
Het stomme is dat ze constant heel gehaast doen [hierdoor heb ik me opgedrongen gevoelt om veel te duur ticket te kopen bij hun, terwijl hij op internet 350 euro goedkoper was] en misschien is dit ook wel te veel gevraagd...
enger003
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door enger003 »

Probeer eens voor je vraagt.......
Welke horizon? Je zit toch niet de hele tijd door het raampje in de verte naar de horizon te kijken? Trouwens, dan doe je toch het schermpje voor het raam dicht.
Plaats kun je dot dag van vertrek zelf regelen. Je hebt wel je reserveringsnummer nodig.
Eric
Cyber-Alien
Amerikafan

"Probeer eens voor je vraagt....... "

???
Ik spréék juist uit ervaring!
Cyber-Alien
Amerikafan

Ben nog steeds ziek trouwens.. pff altijd op verkeerde moment he. Vooral nu met 30 graden. Hoop echt dat ik snel beter ben moet nog zo veel voorbereidingen treffen.,!
enger003
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door enger003 »

Dat proberen sloeg op het reserveren van een stoel.
Ik hoop dat je gauw opknapt, niks aan om weg te gaan als je niet lekker bent.
Beterschap, Eric
Cyber-Alien
Amerikafan

dankjwel eric! Ben nog steeds niet lekker. Heel jammer, kijk al jaren hier naar uit en had zon schema gemaakt dat ik lekker fit zou zijn voordat ik weg ging. Komt dus niets meer van terecht, ben nu zo slap als een vaatdoek.
Maar goed ik doe mn best, hoop dat ik snel beter ben :)
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer