Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Waar overnachten na aankomst op Miami Int?

Hier kun je berichten plaatsen over de staat Florida.
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: Waar overnachten na aankomst op Miami Int?

Bericht door PSVwally »

Ik lees nu je bericht nog eens goed en aangezien je toch miami (beach) wilt bekijken de volgende dag kun je volgens mij net zo goed van de luchthaven als op de luchthaven een hotel boeken. Dan kun je de volgende dag een uurtje langer blijven liggen ;)

Ik weet niet wat je precies in Miami wilt bekijken, maar ik neem aan dat dat dan de ochtend (je bent wrs toch vroeg wakker) en begin van de middag zal zijn en dan gewoon via de turnpike naar Kissimmee? Dat is ongeveer 3.5 uur zonder files (en opzich vallen die nogal mee).

Aanraders. 's ochtends vroeg is er in Miami en Miami beach op wat hardlopers en skeelers na weinig te beleven. Ik zou een tour boeken, volgens mij gaat de 1e boottour of om 10 of om 11 uur op de bayside marketplace, vlak achter het hardrock café om met een boot langs wat eilandjes te varen waar de villa's van de rich en famous opstaan (duurt ongeveer 2 uur), dan daarna wat door de marketplace heen te lopen, want dan zijn de winkeltjes open en wat te eten. Daarna door naar Miami Beach, wat over lincoln blv slenteren (winkelgebied) en dan nog even Miami Beach zelf aandoen natuurlijk en dan over collins avenue en ocean drive naar het noorden te rijden en dan net onder Fort Lauderdale via de 95 en de 595 de turnpike op te rijden die je naar Kissimmee brengt. Je kunt natuurlijk ook doorrijden tot Stuart en dan richting Kissimmee, dat zal qua tijd hoogstens 25 min uitmaken mits je vaak stopt. Een kleine 4 uur rijden.
DejaVu
Amerika-expert

Bericht door DejaVu »

Als ik geen tijd heb om hotels uit te zoeken dan neem ik altijd een Marriot hotel, want dan weet ik zeker dat het goed is. :D

Altijd zeer tevreden over het Marriot qua kamer, personeel en services.
nieuwenoord
Amerika-expert
Partner van: Albert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door nieuwenoord »

ludwig schreef:Wij kunnen het Embassy Suites aanraden bij Miami airport. Dicht bij het vliegveld, een paar minuten met de gratis pendelbus.
Vonden wij ook een erg fijn hotel.
Speakingtongues
Amerikakenner

Bericht door Speakingtongues »

MY FACEBOOK / Kom op de koffie in Alberquerque New Mexico en neem aub stroofwafels mee.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer