Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

personal tv

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Plaats reactie
kimpe
Amerikafan
Contacteer:

personal tv

Bericht door kimpe »

hallo

wij zouden volgend jaar aug/sept naar het westen trekken
vorig jaar zijn we naar de oost kust getrokken,
met maatschappij delta,maar hadden geen persoonlijke tv schermpjes en deze zouden we nu toch echt heel graag hebben
heb al wat rond gekeken via seatguru maar alle met shared tv
alleen via britisch airways maar dit is toch wel heel prijzig
weten jullie soms welke maatschappijen er zeker personal ent. hebben,
is toch een total van rond de 15 uur vliegen en dit maakt het toch wat handiger

mvg
DVDGuy
Amerika-expert
Partner van: Krabbegat
Aantal x V.S. bezocht: 7

Re: personel tv

Bericht door DVDGuy »

15 uur vliegen?

Van Amsterdam Schiphol naar LA LAX is 9 uur vliegen als je een rechtstreekse vlucht hebt.

Is het geen oplossing om zelf een iPad o.i.d. mee te nemen en zo (samen) films te kijken?
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

United Airlines/Continental hebben ook eigen schermpjes. Als je exacte data weet kun je je daar ook eens op richten. Ook bij Delta/KLM zijn er steeds meer vliegtuigen met eigen schermpjes, als je bijv. zoekt naar vluchten bij Delta krijg tegenwoordig ook te zien hoe de 'In Flight Entertainment' is.

Ticketprijzen fluctueren heel erg. Aangezien jullie pas volgend jaar aug/sep gaan kun je gerust de prijzen de komende maanden in de gaten houden. Vaak zijn er periodes dat verschillende maatschappijen met aanbiedingen komen. Wanneer is bijna niet aan te geven maar ik zou via de verschillende websites de ticketprijzen goed in de gaten houden.

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
US-fanboy
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 25

Bericht door US-fanboy »

British Airways prijzig :?: :?:
De afgelopen jaren kwamen ze bij ons als een van de goedkopere vliegmaatschappijen naar boven en hebben we er om die reden ook mee gevlogen.
Hockey
Amerika-expert

Bericht door Hockey »

Ik heb met KLM, Delta en Air New Zealand personal screens gehad.
Maar in 9 uur van Schiphol naar LAX is me nog nooit gelukt. Het minimum was 10 uur en15 minuten wat aangegeven werd.
DVDGuy
Amerika-expert
Partner van: Krabbegat
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door DVDGuy »

Hockey schreef:Ik heb met KLM, Delta en Air New Zealand personal screens gehad.
Maar in 9 uur van Schiphol naar LAX is me nog nooit gelukt. Het minimum was 10 uur en15 minuten wat aangegeven werd.
Was in 1986, dus dat is al een tijdje geleden en ik word er niet jonger op :wink: ; mij staat echter 9 uur nog wat bij, zeker geen 10 uur nog wat.
Helaas is mijn bijgehouden (papieren) reisverslag bij de verhuizing naar Bergen op Zoom, verloren gegaan, want daar stonden de vertrek- en aankomsttijden bij :?
Laatst gewijzigd door DVDGuy op 05 nov 2011, 11:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Hockey
Amerika-expert

Bericht door Hockey »

Helaas, 5x de afgelopen 2,5 jaar naar LAX gevlogen en minder dan 10 uur red je niet. Nogmaals, helaas, ik zou graag een kortere tijd in dat stuk blik zitten.
mtl
Amerika-expert

Bericht door mtl »

Vorig jaar met Virgin Atlantic:
Londen-San Francisco 11 uur 15 minuten
Los Angeles-Londen 10 uur 30 minuten
Hockey
Amerika-expert

Bericht door Hockey »

De terugvlucht naar Europa is meestal korter.
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

Ach, er was een tijd dat je met de Concorde naar La kon............(of klink ik nu heel erg oud :wink: )
Katja
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12
Contacteer:

Bericht door Katja »

Vroeger was alles beter :lol:

BA komt voor ons ook vaak als goedkoopste naar boven. Zou met zo'n tijd te gaan gewoon rustig kijken of er een goede aanbieding komt.
Zelf maakt het me niet zoveel uit of ik wel of geen scherm heb. Zonder schermpje slaap ik vaak beter en een goed boek is ook prima.
DejaVu
Amerika-expert

Bericht door DejaVu »

Een scherm van UA is hetzelfde als geen scherm. Wat zit daar een slecht entertainment systeem in zeg :lol:

Ik neem aan dat Delta wel schermpjes heeft naar LA, KLM vliegt toch ook met eigen vliegtuigen naar LA?

ps. of het cabinepersoneel(een n erbij of een e inwisselen voor een a) een eigen scherm heeft, weet ik niet... :wink:
TerlinguaCreek
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door TerlinguaCreek »

Het hangt erg af in welk vliegtuig je zit en niet zo zeer van de maatschappij. In 2009 had ik van in een KLM vliegtuig van AMS naar JFK wel een eigen scherm, de terugvlucht vanaf LAX niet. In 2010 van LHR, met AA, naar JFK wel en de terugvlucht vanaf LAX ook.

Voor onze vakantie volgende week (heen SFO, terug LAS) was er bij Delta ook veel keuze uit vluchten en wij hebben gekozen voor de vluchten waarbij vooraf stond aangegeven dat er een eigen scherm beschikbaar is. Er stonden genoeg vluchten tussen waarbij dit niet het geval is (alleen 'shared screen'). Overigens staat er wel bij vermeld dat de maatschappij het niet kan garanderen, maar we hebben er zelf in ieder geval wel zoveel mogelijk aan gedaan :thumbup:

En DejaVu, die opmerking over het systeem van UA vind ik wel erg kwetsend... :mrgreen:
Nee even serieus, ik vond dat ook het slechtste systeem was ik heb mogen ervaren. Slecht geluid, waardeloos aanbod en schermpjes met bijna geen helderheid...
2009: New York + Coast-to-Coast (Miami - Los Angeles)
2010: New York + Southwest
2010: Las Vegas
2011: San Francisco - Las Vegas
2014: Seattle - Seattle (o.a. 101, Yosemite, Las Vegas)
kimpe
Amerikafan
Contacteer:

Bericht door kimpe »

dank jullie voor de reacties
kzal het dan maar zoveel mogelijk in de gaten houden,en hopelijk vlucht hebben met eigen schermpjes,
heb nu toch wel nog eventjes de tijd voor ik moet boeken
je kan inderdaad een ipad kopen maar vind het toch wel wat onhandig om met z'n 2kes op 1 schermpje te zien
ivm britisch airways,messchien nog wat te vroeg om nu al te kijken en daarmee de prijzen nog hoog
DejaVu
Amerika-expert

Bericht door DejaVu »

Als je naar de tickets gaat kijken, kijk dan meteen naar het vliegtuigtype.

op www.seatguru.com kan je deze opzoeken en zie je meteen of er beeldschermpjes in zitten.
cliffblade
Amerika-ontdekker

Bericht door cliffblade »

DVDGuy schreef:15 uur vliegen?

Van Amsterdam Schiphol naar LA LAX is 9 uur vliegen als je een rechtstreekse vlucht hebt.

Is het geen oplossing om zelf een iPad o.i.d. mee te nemen en zo (samen) films te kijken?
Rechtstreekse vlucht is toch echt ruim 10 uur vliegen!!!

Gr
DejaVu
Amerika-expert

Bericht door DejaVu »

Ja maar wat DVDguy er niet bij verteld is dat hij altijd vliegt met zijn privejet, dan is het gewoon 9 uur. :mrgreen:
n.a.baars-waljaard
Amerika-newbie

Re: personal tv

Bericht door n.a.baars-waljaard »

Ik heb twee keer met Delta gevlogen naar USA, de eerste keer was zo'n 10 jaar geleden (jeetje wat gaat dat snel), toen was ik niet zo te spreken over het comfort. Maar enkele jaren vloog ik weer met Delta (ik was een beetje huiverig vantevoren) maar kennelijk had het bedrijf een make-over gehad: de service tijdens de vlucht was beter (net als het eten) en we hadden inderdaad ook eigen tv-schermpjes met leuke programma's en spelletjes.
Een tv-scherm wil niet altijd veel zeggen: ik vloog vorig jaar naar Beijing (hele andere kant op idd) met China airlines: wel een eigen scherm, maar oud en slecht beeld, en de enige Engels-talige film was zo'n jeugd dansfilm... Word je ook niet blij van met ruim 10 uur vliegen.
Mijn persoonlijke beste ervaringen zijn nog steeds met British Airways, de tweede keer Delta en volgens mij was Continental ook wel goed.
Ergste ervaring (qua USA vluchten): US Airways die draaide op een overnight flight een film in de kabine maar hadden geen slaapmaskers uitgedeeld: slaapt niet lekker met die flikkerende lichten :-|
1250
Amerika-expert

Bericht door 1250 »

@n.a.baars-waljaard Ik heb afgelopen jaar 10 UA vluchten gehad, en ze verschilde allemaal gigantisch veel van niveau. Veel hangt af van de professionaliteit van de crew, naar mijn mening.
9 maanden per jaar in Fort Collins, CO, 3 maanden per jaar in Nederland.
Katja
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12
Contacteer:

Bericht door Katja »

Daar heb je absoluut gelijk in. De crew maakt of breekt en vlucht.
Ik ga gisteren een dramatische vlucht van Amsterdam naar Newark met United, op basis daarvan zou ik zeggen dat het een waardeloze maatschappij is maar ik weet dat het niet zo is. De doorreis van Newark naar Tampa was ook met United en hier was de service juist uitzonderlijk goed.
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer