Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Welkom twee nieuwe mods: sachasenne en Jasmino!
Re: Welkom twee nieuwe mods: sachasenne en Jasmino!
Wat leuk dames
Heel veel succes !!!!

groeten Paula
Thailand 2011 / Oostenrijk 2011 / Zuid-Afrika 2012/ Texas en NM 2014 / Rondje Phoenix 2016
Thailand 2011 / Oostenrijk 2011 / Zuid-Afrika 2012/ Texas en NM 2014 / Rondje Phoenix 2016
- Doockles
- Amerika-expert
- Partner van: Pietro
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Veel succes (en plezier
) ermee Carine en Jacqueline!!

Onze reisverslagen:
2008: Phoenix - San Francisco
2010: Phoenix - Las Vegas
2011: Phoenix - Las Vegas
2012: Denver - Las Vegas
2008: Phoenix - San Francisco
2010: Phoenix - Las Vegas
2011: Phoenix - Las Vegas
2012: Denver - Las Vegas
-
- Amerika-expert
Heel veel succes gewenst dames! 

- Marjolein1972
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 8
succes ladies !
1991 East - West USA
1998 Florida
2002 West Canada
2011 Florida
2013 Zuidwest USA
2015 Noordwest USA
2018 Oostkust NYC - Miami
2023 NYC-DC
2025 ZuidWesten
1998 Florida
2002 West Canada
2011 Florida
2013 Zuidwest USA
2015 Noordwest USA
2018 Oostkust NYC - Miami
2023 NYC-DC
2025 ZuidWesten
- lelie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Wat leuk, 2 nieuwe Mods! Heel veel succes Carine en Jacqueline

Gefeliciteerd Carine en Jacqueline
Wat een prima toevoeging aan het team van mods.
Veel succes dames!

Wat een prima toevoeging aan het team van mods.
Veel succes dames!
- Harry
- Amerika-expert
- Partner van: jaha
- Aantal x V.S. bezocht: 26
- Contacteer:
Gefeliciteerd Carine en Jacqueline, ik denk dat jullie een prima aanvulling zijn op het Mod-team. 

- Mickey99
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 28
Wat leuk!
Jacqueline en Carine veel succes met jullie nieuwe taak op het forum en ook heel veel plezier ermee!
Jacqueline en Carine veel succes met jullie nieuwe taak op het forum en ook heel veel plezier ermee!

- Henriëtte
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 18
- Contacteer:
Succes met jullie nieuwe taak, Carine en Jacqueline. Super dat jullie tijd willen besteden aan het forum 

http://www.picturEyes.com" onclick="window.open(this.href);return false; : met o.a. een collectie van onze favoriete USA-foto's.
http://www.ontdek-amerika.nl" onclick="window.open(this.href);return false; : veel foto's, veel info, en uitgebreide reisverslagen.
http://www.ontdek-amerika.nl" onclick="window.open(this.href);return false; : veel foto's, veel info, en uitgebreide reisverslagen.
- Jasmino
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Bedankt voor alle goede wensen, ik ga in elk geval mijn best doen en ik hoop zeker een steentje te kunnen bijdragen aan dit fantastische forum!
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
- AnnInBC
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Heee super leuk! Welkom Jacqueline en Carine...als moderator dan, he!
Veel succes met jullie nieuwe functie hier op het forum!

-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
- Contacteer:
Dat was precies wat ik wilde schrijven.Harry schreef:Gefeliciteerd Carine en Jacqueline, ik denk dat jullie een prima aanvulling zijn op het Mod-team.
Succes met de nieuwe knopjes dames!
Live vanaf 10-11 Hawaii http://2014hawaii.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
Rondreis van Washington DC naar Orlando **Weekje Florida, omgeving Inverness. oa Discovery Cove **Low budget NY en DC tijdens hurricane Sandy
IK houd het niet meer bij. 1 eruit 2 erin. Het is me wat. Dames gefeliciteerd met de promotie en als er taart en koffie komt dan wil ik graag uitgenodigd worden.

http://nippon2015.wordpress.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Leuk! Prima keuze
Overigens een bepaalde reden dat er 1 uit en 2 in zijn? Staan er nog meer wijzigingen in de planning? Of kwam dit toevallig zo uit?

Overigens een bepaalde reden dat er 1 uit en 2 in zijn? Staan er nog meer wijzigingen in de planning? Of kwam dit toevallig zo uit?
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ook hier nog eens officieel: fijn dat jullie ons team willen komen versterken, Carine en Jacqueline!
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
-
- AllesAmerika.com Webmaster
- Contacteer:
Niet één specifieke reden, nee. Maar met een groei naar 10.000+ leden is groei van het modteam ook nodig om zaken beter bij te kunnen houden. We moesten naar aanleiding van het aftreden van Marjan toch discussiëren over uitbreiding van het team en hierbij kwam deze kwestie ook naar boven, met als resultaat dat we besloten om twee mods aan te trekken. We hebben hierbij gekozen voor een uitbreiding aan de "Europese" kant omdat er al voldoende mods zijn die in de VS zitten.Njit schreef:Overigens een bepaalde reden dat er 1 uit en 2 in zijn? Staan er nog meer wijzigingen in de planning? Of kwam dit toevallig zo uit?

Meer wijzigingen staan op dit moment niet in de planning.
Allereerst, sachasenne en Jasmino, gefeliciteerd.
Mag ik vragen wat jullie als functie eisen/profiel voor een moderator hebben?
(Nee het is niet bedoeld als sollicitatie, ik heb geen trek in zo'n functie, en ook geen kritiek op de nieuwe moderators, ik denk dat de keuze een goede is; maar gewoon interesse en nieuwsgierigheid)
Mag ik vragen wat jullie als functie eisen/profiel voor een moderator hebben?
(Nee het is niet bedoeld als sollicitatie, ik heb geen trek in zo'n functie, en ook geen kritiek op de nieuwe moderators, ik denk dat de keuze een goede is; maar gewoon interesse en nieuwsgierigheid)
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Welkom als Mod Carine en Jacqueline!
Lijkt mij een goede keuze het team met 2 dames uit te breiden. Eerlijk gezegd had ik één van jullie beide wel een beetje verwacht. Nu jullie beide aantreden lijkt mij dat alleen maar in het voordeel van iedereen.
Succes!

Lijkt mij een goede keuze het team met 2 dames uit te breiden. Eerlijk gezegd had ik één van jullie beide wel een beetje verwacht. Nu jullie beide aantreden lijkt mij dat alleen maar in het voordeel van iedereen.

Succes!

-
- AllesAmerika.com Webmaster
- Contacteer:
Er zijn geen vaste functie-eisen of een bepaald profiel. We proberen intuitief te bepalen wie een goede 'fit' zou zijn met de rest van het team en tegelijkertijd iemand te vinden met de kennis en ervaring die we zoeken (zowel met het forum als de VS). Er zit dus een stukje objectiviteit in, maar ook een stukje subjectiviteit.Hockey schreef:Mag ik vragen wat jullie als functie eisen/profiel voor een moderator hebben?