Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Reis Harm-Jan: Less is More (Denver-Denver)
Reis Harm-Jan: Less is More (Denver-Denver)
Beste mensen,
Na het lezen van de term "Less is More" heb ik een voorstel-route, die ik graag aan jullie
deskundigheid onderwerp. Mochten jullie suggesties hebben over meer/minder, must-do's
of onderweg in te passen mooie routes/bezienswaardigheden, dan wel overnachtingsplekken,
dan ben ik jullie zeer dankbaar. We zijn met zn 4 (2 kids 20 en 16)
Dag 1 Aankomst Denver Airport
Dag 2 Op weg naar Grand Junction, overnachten
Dag 3 Arches National Park
Dag 4 Moab
Dag 5 Moab
Dag 6 Goblin Valley State Park
Dag 7 Capitol Reef
Dag 8 Bryce Canyon
Dag 9 Zion National Park
Dag 10 Zion
Dag 11 Grand Canyon North Rim (Lodge boeken?)
Dag 12 Page/Glen Canyon Dam/Antelope Canyon
Dag 13 Monument Valley
Dag 14 Mesa Verde
Dag 15 Gunnison, 's morgens op weg naar Estes Park
Dag 16 Terug naar Denver Airport
Natuurlijk hebben we ook gekeken of Yellowstone en/of Mnt. Rushmore inpasbaar zijn, maar we denken, dat we daarvoor
geen tijd genoeg hebben, zeker Yellowstone benodigt meerdere dagen.
Graag jullie reacties. Alvast superbedankt.
HJ
Na het lezen van de term "Less is More" heb ik een voorstel-route, die ik graag aan jullie
deskundigheid onderwerp. Mochten jullie suggesties hebben over meer/minder, must-do's
of onderweg in te passen mooie routes/bezienswaardigheden, dan wel overnachtingsplekken,
dan ben ik jullie zeer dankbaar. We zijn met zn 4 (2 kids 20 en 16)
Dag 1 Aankomst Denver Airport
Dag 2 Op weg naar Grand Junction, overnachten
Dag 3 Arches National Park
Dag 4 Moab
Dag 5 Moab
Dag 6 Goblin Valley State Park
Dag 7 Capitol Reef
Dag 8 Bryce Canyon
Dag 9 Zion National Park
Dag 10 Zion
Dag 11 Grand Canyon North Rim (Lodge boeken?)
Dag 12 Page/Glen Canyon Dam/Antelope Canyon
Dag 13 Monument Valley
Dag 14 Mesa Verde
Dag 15 Gunnison, 's morgens op weg naar Estes Park
Dag 16 Terug naar Denver Airport
Natuurlijk hebben we ook gekeken of Yellowstone en/of Mnt. Rushmore inpasbaar zijn, maar we denken, dat we daarvoor
geen tijd genoeg hebben, zeker Yellowstone benodigt meerdere dagen.
Graag jullie reacties. Alvast superbedankt.
HJ
- Tipsy_1
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 20
Re: Less is More (Denver-Denver)
ik vind het een mooi rondje!!!! en het tempo lijkt mij goed! Ook weer niet te laag 

- laguna62
- Amerikafan
- Partner van: Lyan
- Aantal x V.S. bezocht: 17
Wat is het plan met het vervoer,auto en hotel overnachtingen,auto en kamperen of een camper?
Een leuk rondje.
Albert.
Een leuk rondje.
Albert.
Plan is met auto en hotelovernachtingen...
Hoor graag.
Bedankt !
HJ
Hoor graag.
Bedankt !
HJ
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Schrijf de route een uit in de van - naar vorm en wat je onderweg wil doen, nu zitten er wat onduidelijkheden in wanneer je wil verplaatsen.
Zo dus:
Dag 2 Moab - Torrey
Dag 3 Torrey - Bryce Canyon
Goblin Valley SP heeft behalve een campground geen overnachtingsmogelijkheid je zal dus doormoeten naar Hanksville of Torrey
Zo dus:
Dag 2 Moab - Torrey
Dag 3 Torrey - Bryce Canyon
Goblin Valley SP heeft behalve een campground geen overnachtingsmogelijkheid je zal dus doormoeten naar Hanksville of Torrey
Re: Reis Harm-Jan: Less is More (Denver-Denver)
Met onze ervaring staat nu in de planning dat we de eerste dag ergggg vroeg wakker zullen zijn en willen we het stuk Denver-Moab (355 mile) in 1 dag rijden, zodat we weer een dagje winst hebben, because Less is More!! Tenzij je natuurlijk Grand Junction persé wilt bezoeken, is dit miscchien ook een optie.
Theo
Theo
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 16
- Contacteer:
Onze eerste week is vrijwel hetzelfde gepland, ook eerste dag naar Grand Junction, misschien eerst even boodschappen doen, dan doorrijden naar Grand Junction en het national monument een kort bezoekje brengen, volgende dag naar Moab wat niet meer zo'n grote afstand is en vast een eerste blik op Arches of evt Dead horse state park. Wij rijden vanaf Moab na een bezoek aan Goblin valley en little horse slotcanyon door naar Capitol Reef, ik heb veel reisverslagen gelezen van mensen die dat ook hebben gedaan. Je hebt dan een extra dagje voor Capitol Reef of op een andere plek.
Wegbrengcamper 2018 http://deepsouthusa2018.wordpress.com
Denver2017 http://vakantieusa2017.blogspot.nl/
LV2016 http://usnov2016.blogspot.nl
Seattle 2016 http://rondjeseattle2016.wordpress.com/
Denver2017 http://vakantieusa2017.blogspot.nl/
LV2016 http://usnov2016.blogspot.nl
Seattle 2016 http://rondjeseattle2016.wordpress.com/
Ik neem aan dat je tijdens de zomervakantie gaat?
De lodge aan de north rim moet je zo vroeg mogelijk boeken.
Je kan natuurlijk ook een rondje Black Hills/Badlands-Yellowstone/GTNP maken in 16 dagen. Zal wat koeler zijn en ook geweldig.
In jouw route zou ik van Gunnison naar Colorado Springs rijden en daar nog wat bekijken. Veel tijd voor Rocky Mountains NP bij Estes zal je niet hebben.
Yeehaw
De lodge aan de north rim moet je zo vroeg mogelijk boeken.
Je kan natuurlijk ook een rondje Black Hills/Badlands-Yellowstone/GTNP maken in 16 dagen. Zal wat koeler zijn en ook geweldig.
In jouw route zou ik van Gunnison naar Colorado Springs rijden en daar nog wat bekijken. Veel tijd voor Rocky Mountains NP bij Estes zal je niet hebben.
Yeehaw
Goblin VSP zou ik op de route Moab - CR inplannen en dat scheelt ook weer een dag.
Verblijf rond Goblin Valley is er niet zoveel. Hanksville kan wel maar Torrey is leuker. Wandelen in de Little Wild horse Canyon is aansluitend op Goblin Valley wel erg mooi ( als er geen flashflood is geweest of zit aan te komen)
ik begrijp het onderscheid Arches/Moab ook niet zo goed. Wil je twee dagen in het dorp doorbrengen? Of bv drie dagen Moab en daarin een dag Arches, een dag Canyonsland en dag nog iets anders ( of niks)
Noth Rim erg mooi en dus inderdaad vroeg boeken.
Route uitschrijven is dus inderdaad handiger om adviezen te geven. Verder wat willen jullie doen, wat vinden jullie leuk en is dit een eerste keer bv
Verblijf rond Goblin Valley is er niet zoveel. Hanksville kan wel maar Torrey is leuker. Wandelen in de Little Wild horse Canyon is aansluitend op Goblin Valley wel erg mooi ( als er geen flashflood is geweest of zit aan te komen)
ik begrijp het onderscheid Arches/Moab ook niet zo goed. Wil je twee dagen in het dorp doorbrengen? Of bv drie dagen Moab en daarin een dag Arches, een dag Canyonsland en dag nog iets anders ( of niks)
Noth Rim erg mooi en dus inderdaad vroeg boeken.
Route uitschrijven is dus inderdaad handiger om adviezen te geven. Verder wat willen jullie doen, wat vinden jullie leuk en is dit een eerste keer bv

Tickets geboekt, dus nu kan ik concreter een voorstel-route aan jullie voorleggen, gezin met 4 (kids 20 en 16),
4e x usa (Las Vegas en Sedona b.v. al gezien)
Dit wordt 'm;
28 juli Aankomst Denver - overnachting zoeken (tips)
29 juli Denver-Moab 378 miles, 6 uur en 20 minuten
30 juli Moab (Canyonlands NP/Arches NP of beide)
31 juli Moab (via Goblin Valley State Park)-Torrey, 181 miles, kleine 4 uur
1 aug. Little Wild Horse Canyon en Capitol Reef
2 aug. Torrey-Bryce Canyon (halve dag genoeg?), 115 miles, 3 uur en 10 minuten (overnachting?)
3 aug. Bryce Canyon-Zion, 88 miles, 2 uur en 2 minuten
4 aug. Zion (wandelen etc.)
5 aug. Zion-Grand Canyon Lodge North Rim, 122 miles, 3 uur en 3 minuten
6 aug. Grand Canyon North Rim-Page, 124 miles, 2 uur en 54 minuten (bezoeken Glen Canyon Dam)
7 aug. o.a. Antelope Canyon (wat is de mooiste tijd van de dag?), ev. kunnen we op deze dag ook alvast doorrijden?
8 aug. Page-Monument Valley, 122 miles, 2 uur en 30 minuten (overnachten?)
9 aug. Monument Valley-Mesa Verda, 162 miles, 3 uur en 19 minuten
10 aug. Mesa Verde-Gunnison, 220 miles, 4 uur en 45 minuten
11 aug. Gunnison naar ofwel Colorado Springs, ofwel Estes??, laatste is 249 miles, 5 uur en 23 minuten
12 aug. Estes
13 aug. Estes-Denver Airport, 76 miles, 1 uur en 35 minuten
Nu we de tickets hebben eindelijk een concreet voorstel, wat we graag aan jullie deskundigen voorleggen.
Mochten er nog mooie routes of must-do's of wat dan ook zijn, dan hoor ik dat dolgraag.
Weet niet of dit rondje goed te doen is. We willen niet al te druk en teveel hoeven rijden, immers Less is More...
Alvast hartelijk bedankt voor al jullie tips/suggesties
HJ
4e x usa (Las Vegas en Sedona b.v. al gezien)
Dit wordt 'm;
28 juli Aankomst Denver - overnachting zoeken (tips)
29 juli Denver-Moab 378 miles, 6 uur en 20 minuten
30 juli Moab (Canyonlands NP/Arches NP of beide)
31 juli Moab (via Goblin Valley State Park)-Torrey, 181 miles, kleine 4 uur
2 aug. Torrey-Bryce Canyon (halve dag genoeg?), 115 miles, 3 uur en 10 minuten (overnachting?)
3 aug. Bryce Canyon-Zion, 88 miles, 2 uur en 2 minuten
4 aug. Zion (wandelen etc.)
5 aug. Zion-Grand Canyon Lodge North Rim, 122 miles, 3 uur en 3 minuten
6 aug. Grand Canyon North Rim-Page, 124 miles, 2 uur en 54 minuten (bezoeken Glen Canyon Dam)
7 aug. o.a. Antelope Canyon (wat is de mooiste tijd van de dag?), ev. kunnen we op deze dag ook alvast doorrijden?
8 aug. Page-Monument Valley, 122 miles, 2 uur en 30 minuten (overnachten?)
9 aug. Monument Valley-Mesa Verda, 162 miles, 3 uur en 19 minuten
10 aug. Mesa Verde-Gunnison, 220 miles, 4 uur en 45 minuten
11 aug. Gunnison naar ofwel Colorado Springs, ofwel Estes??, laatste is 249 miles, 5 uur en 23 minuten
12 aug. Estes
Nu we de tickets hebben eindelijk een concreet voorstel, wat we graag aan jullie deskundigen voorleggen.
Mochten er nog mooie routes of must-do's of wat dan ook zijn, dan hoor ik dat dolgraag.
Weet niet of dit rondje goed te doen is. We willen niet al te druk en teveel hoeven rijden, immers Less is More...
Alvast hartelijk bedankt voor al jullie tips/suggesties

HJ
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
LWHC ligt naast/achter Goblin Valley aan dezelfde weg die kan je beter combineren en dan de volgende dag voor Capitol Reef bewaren.31 juli Moab (via Goblin Valley State Park)-Torrey, 181 miles, kleine 4 uur
Lower vroeg op de dag, Upper rond het middag uur.7 aug. o.a. Antelope Canyon (wat is de mooiste tijd van de dag?), ev. kunnen we op deze dag ook alvast doorrijden?
Je zou daarna door kunnen rijden naar Monument Valley en daar de sunset mee kunnen pakken
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Je kunt inderdaad na Antelope Canyon doorrijden naar Monument Valley. Je bespaart dan een dag die je in Moab zou kunnen gebruiken. Dan heb je tijd voor zowel Arches als Canyonlands. Zeker als je bijvoorbeeld de Fiery Furnace walk wilt doen of een andere uitgebreide wandeling heb je die tijd wel nodig. Ook buiten beide parken is er nog genoeg te doen (Dead Horse Point SP, Corona Arnch, een toch op de Colorado Riuver, etc).
Een halve dag (en een deel van de ochtend) voor Bryce is genoeg. Wij overnachtten afgelopen september in het park zelf. Ik vond dat schitterend; een paar meter lopen en je staat aan de rand. Ideaal met een zonsondergang/-opgang. Vlak buiten het park heb je Ruby's Inn, de Bryce View Lodge en de Best Western. In Tropic heb je nog meer mogelijkheden.
Op weg van de GC naar Page kun je Horseshoe Bend meenemen.
Reserveer de Grand Canyon zo snel mogelijk, of heb je dat al gedaan?
Marianne
Een halve dag (en een deel van de ochtend) voor Bryce is genoeg. Wij overnachtten afgelopen september in het park zelf. Ik vond dat schitterend; een paar meter lopen en je staat aan de rand. Ideaal met een zonsondergang/-opgang. Vlak buiten het park heb je Ruby's Inn, de Bryce View Lodge en de Best Western. In Tropic heb je nog meer mogelijkheden.
Op weg van de GC naar Page kun je Horseshoe Bend meenemen.
Reserveer de Grand Canyon zo snel mogelijk, of heb je dat al gedaan?
Marianne
Vwb de eerste nacht. Hangt van de aankomsttijd af. We zijn wel eens geland in Denver om 3pm. Toen hebben we nog een eindje gereden maar als je pas tegen de avond aankomt zou ik een a/p hotel nemen. Omdat DIA oost van Denver ligt (midden in the plains...)moet je er 's morgens eerst doorheen rijden over de interstate. Na General Eisenhouwer tunnel zou ik een stop maken bij Vail op 10.000' Je zal geen tijd hebben voor Colorado NM helaas. Neem zodra je in Utah bent de Cisco afslag en rijdt via 128 naar Moab. Anders sturen ze je veel verder voordat je het bord Moab ziet.
Op jouw route zou ik ook idd een extra dag Moab plannen en maar 1 nacht in Torrey. Van Capitol reef kan je nog wat zien tussen Moab en Torrey na Little WHC en Goblin Valley.
Bedenk ook dat er nog heel wat te zien is tussen Zion en Page en stop onderweg naar NR bij Jacob Lake Inn en koop cookies. Je vreet je vingers erbij op. Onderweg naar Jacob Lake is Le Fevre overlook. Hier kan je ver weg de staircases van Grand Staircaise Escalante NM zien.
Tussen NR en Page heb je oa House Rock Valley overlook, een punt waar je naar Condors kunt speuren, Navajo Bridges (condors zitten vaak onder de brug) Marble Canyon, Lees ferry en bij Lees ferry zowel mushroom als balanced rock. Je komt ook langs de parkeerplaats voor Horseshoe bend vlak voor Page maar het mooist is de HSB 's morgens. Neem water mee als je naar Horseshoe Bend gaat lopen en doe een pet of wat dan ook op. Wees voorzichtig. No fence.
Tussen Mesa Verde en Gunnison kan je gemakkelijk een dag zoetbrengen, zeker als je ook nog Black Canyon of the Gunnison gaat bezoeken. Silverton voor de trein (komt om ca 12.00 uur aan), Ouray (Espresso en Belgische chocolada) en Ridgway for True Grit.
Yeehaw
Op jouw route zou ik ook idd een extra dag Moab plannen en maar 1 nacht in Torrey. Van Capitol reef kan je nog wat zien tussen Moab en Torrey na Little WHC en Goblin Valley.
Bedenk ook dat er nog heel wat te zien is tussen Zion en Page en stop onderweg naar NR bij Jacob Lake Inn en koop cookies. Je vreet je vingers erbij op. Onderweg naar Jacob Lake is Le Fevre overlook. Hier kan je ver weg de staircases van Grand Staircaise Escalante NM zien.
Tussen NR en Page heb je oa House Rock Valley overlook, een punt waar je naar Condors kunt speuren, Navajo Bridges (condors zitten vaak onder de brug) Marble Canyon, Lees ferry en bij Lees ferry zowel mushroom als balanced rock. Je komt ook langs de parkeerplaats voor Horseshoe bend vlak voor Page maar het mooist is de HSB 's morgens. Neem water mee als je naar Horseshoe Bend gaat lopen en doe een pet of wat dan ook op. Wees voorzichtig. No fence.
Tussen Mesa Verde en Gunnison kan je gemakkelijk een dag zoetbrengen, zeker als je ook nog Black Canyon of the Gunnison gaat bezoeken. Silverton voor de trein (komt om ca 12.00 uur aan), Ouray (Espresso en Belgische chocolada) en Ridgway for True Grit.
Yeehaw
28 juli Aankomst Denver 18.40, daarna auto ophalen en westelijk van de stad Hotel zoeken?
29 juli Denver-Moab (stop Gen. Eisenhowertunnel), dan via Cisco afslag over de 128 naar Moab)
30 juli Moab (Canyonlands NP, Fiery Furnace Walk, Dead Horse Point SP, Corona Arch, Colorado River tocht)
31 juli Moab (Arches NP)
1 aug. Moab (via Goblin Valley State Park en Little Wild Horse Canyon) naar Torrey, 181 miles, kleine 4 uur
2 aug. Capitol Reef
3 aug. Torrey-Bryce Canyon, 115 miles, 3 uur en 10 minuten, overnachten in Ruby's Inn, Best WEstern of Bryce View Lodge
4 aug. Bryce Canyon-Zion
5 aug. Zion NP
6 aug. Zion NP-Grand Canyon North Rim Lodge (waar te boeken? alvast dank)
7 aug. Grand Canyon North Rim (via Horseshoe Bend en ev. Le Fevre overlook, Jacob Lake, Grand Staircase Escalante, House Rock Valley overlook, Navajo Bridges, Marble Canyon, Lees Ferry) naar Page,124 miles en 2 uur en 54 minuten
8 aug. Antelope Canyon Lower 's morgensvroeg, Upper rond middag, daarna naar Monument Valley voor sunset 122 miles en 2 1/2 uur (waar overnachten?)
9 aug. Monument Valley-Mesa Verde, 162 miles en 3 uur en 19 minuten rijden
10 aug. Mesa Verda-Gunnison (ev. via Black Canyon of Gunnison), 220 miles, 4 uur en 45 minuten
11 aug. Gunnison naar ofwel Colorado Springs ofwel Estes (laatste mooier?) die is 249 miles en 5 uur en 23 minuten
12 aug. Estes
Hoe vinden jullie het zo? Alvast bedankt voor tips/suggesties en overnachtingsplaatsen (Rob & Marianne & Yeehaw alvast in het bijzonder voor de tips)
29 juli Denver-Moab (stop Gen. Eisenhowertunnel), dan via Cisco afslag over de 128 naar Moab)
30 juli Moab (Canyonlands NP, Fiery Furnace Walk, Dead Horse Point SP, Corona Arch, Colorado River tocht)
31 juli Moab (Arches NP)
1 aug. Moab (via Goblin Valley State Park en Little Wild Horse Canyon) naar Torrey, 181 miles, kleine 4 uur
2 aug. Capitol Reef
3 aug. Torrey-Bryce Canyon, 115 miles, 3 uur en 10 minuten, overnachten in Ruby's Inn, Best WEstern of Bryce View Lodge
4 aug. Bryce Canyon-Zion
5 aug. Zion NP
6 aug. Zion NP-Grand Canyon North Rim Lodge (waar te boeken? alvast dank)
7 aug. Grand Canyon North Rim (via Horseshoe Bend en ev. Le Fevre overlook, Jacob Lake, Grand Staircase Escalante, House Rock Valley overlook, Navajo Bridges, Marble Canyon, Lees Ferry) naar Page,124 miles en 2 uur en 54 minuten
8 aug. Antelope Canyon Lower 's morgensvroeg, Upper rond middag, daarna naar Monument Valley voor sunset 122 miles en 2 1/2 uur (waar overnachten?)
9 aug. Monument Valley-Mesa Verde, 162 miles en 3 uur en 19 minuten rijden
10 aug. Mesa Verda-Gunnison (ev. via Black Canyon of Gunnison), 220 miles, 4 uur en 45 minuten
11 aug. Gunnison naar ofwel Colorado Springs ofwel Estes (laatste mooier?) die is 249 miles en 5 uur en 23 minuten
12 aug. Estes
Hoe vinden jullie het zo? Alvast bedankt voor tips/suggesties en overnachtingsplaatsen (Rob & Marianne & Yeehaw alvast in het bijzonder voor de tips)
http://grandcanyonlodgenorth.com/ ( gewoon even googelen )
je hebt verschillende plekken, de mooiste zijn natuurlik met zicht op de rim ( staat een schommelstoel op de veranda, zo leuk
)
je hebt verschillende plekken, de mooiste zijn natuurlik met zicht op de rim ( staat een schommelstoel op de veranda, zo leuk

Als je om 6.40 pm aankomt in Denver heb je nog 1.5-2 uur nodig om door immigration, auto ophalen etc tenzij je al eerder geland bent op een ander vliegveld maar ook dan zal je niet eerder op weg zijn dan pak weg 7.30. Je zal waarschijnlijk een hotel willen reserveren en zelf doen wij dit zo dicht mogelijk bij de luchthaven na de vermoeiende vlucht. Ik vind altijd ook dat je wat tijd moet nemen voor de carrental p/u en bv de auto goed moet inspekteren op beschadigingen en hoe alles werkt in een vreemde auto.
- Martin & Marianne
- Amerika-expert
- Contacteer:
Er ligt een groepje hotels dicht bij het vligveld in Denver. Behalve die hotels is er helemaal niets, maar voor de eerste nacht is het prima. Het is een paar kilometer van het vliegveld. Wij zaten in 2004 in de Fairfield Inn, maar je hebt er meer bekende ketens, zoals de Quality Inn, de Ramada Inn en Days Inn.
Marianne
Marianne
Dankjulliewel voor de reacties tot nu toe, de route krijgt steeds meer vorm.
Waar we o.a. nog mee zitten:
Waar is het verstandig te overnachten bij Monument Valley, we komen daar in de namiddag aan en willen graag de sunset meemaken.
Wat vinden jullie op het eind van onze route, gaan voor Colorado Springs of toch Estes Park aan doen voor 2 overnachtingen en wat
is dan een leuke keus voor een gezin met 4, kids 20 en 16 op deze autoreis met hotelovernachtingen.
Alvast dank.
HJ
Waar we o.a. nog mee zitten:
Waar is het verstandig te overnachten bij Monument Valley, we komen daar in de namiddag aan en willen graag de sunset meemaken.
Wat vinden jullie op het eind van onze route, gaan voor Colorado Springs of toch Estes Park aan doen voor 2 overnachtingen en wat
is dan een leuke keus voor een gezin met 4, kids 20 en 16 op deze autoreis met hotelovernachtingen.
Alvast dank.
HJ
The View hotel is het mooist maar ook het duurst. Goulding's Lodge is een goede tweede. Daar zijn ook cabins.
Ik zou zelf CS kiezen na deze reis en niet Estes. Je gaat al een fantastische bergroute rijden tussen Durango en Ouray. En de route va Gunnison is ook heel mooi. Je komt nog langs Royal Gorge. Niet mijn favorite...
Ik vind Colorado Springs/Manitou Springs een leuke stad en met Pikes Peak en Garden of the Gods in de buurt een mooi einde van je vakantie.
Ik zou zelf CS kiezen na deze reis en niet Estes. Je gaat al een fantastische bergroute rijden tussen Durango en Ouray. En de route va Gunnison is ook heel mooi. Je komt nog langs Royal Gorge. Niet mijn favorite...
Ik vind Colorado Springs/Manitou Springs een leuke stad en met Pikes Peak en Garden of the Gods in de buurt een mooi einde van je vakantie.
- Dento
- Amerika-expert
- Contacteer:
Aan Tower Road vlakbij het vliegveld liggen diverse hotels in verschillende prijsklassen (google maar eens op 'hotels tower road Denver'). Ietsje verderop, dichterbij I-70 ligt ook nog een groep hotels, aan 40th Avenue (google maar eens op 'hotels 40th avenue Denver').
~ “Experience is something you don't get until just after you need it.” - Steven Wright ~
Onze website | Mijn blog
Onze website | Mijn blog
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 33 Reacties
- 6546 Weergaves
-
Laatste bericht door jojostravelusa