Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Tickethulp deel 4 (eerste hulp bij boeken van vliegtickets)

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Old Faithful
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 9

Re: Tickethulp deel 4 (eerste hulp bij boeken van vliegticke

Bericht door Old Faithful »

Ik ben niet iemand die snel last van stress heeft. In dit geval zou ik echter voor optie 2 kiezen.
Groet,

Old Faithful
MattRob
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 65
Contacteer:

Bericht door MattRob »

Ik zou persoonlijk ook voor optie 2 gaan ! Geeft denk ik een stuk meer rust, en die laatste dag doe je toch niet veel, onafhankelijk van welk tijdstip je kiest bij optie 1 of 2. Optie 2 is wel wat vroeg, maar kan je lekker nog wat eten op Washington (al is de keus daar wel vrij beperkt).

Denk je overigens niet dat de prijs nog wat lager kan ? Wellicht de januari acties afwachten ? Ik kan me ook niet voorstellen dat het duurder gaat worden (maar garantie van mij tot aan de deur hoor :mrgreen: ) !
Blog over aankoop villa Florida nov 2017: http://www.mattrob.nl/CaRo/VillaOrlandoNov2017
Al onze USA reizen: http://www.mattrob.nl
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Ik zou voor optie 2 gaan. Je vliegtuig hoeft maar een beetje vertraging te hebben met opstijgen en je hangt. Dan is optie 2 gewoon veiliger. Ik heb wel eens gehad dat de deur van het vliegtuig dichtgevroren zat en toen kon ik nog 30 min in het vliegtuig blijven zitten...dan kies ik dus liever voor zekerheid
Reny
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 22
Contacteer:

Bericht door Reny »

Bedankt voor jullie reacties.
Ik was er al op voorbereid dat jullie voor optie 2 zouden kiezen :wink: Daar gaan we dus voor.
MattRob schreef:Denk je overigens niet dat de prijs nog wat lager kan ? Wellicht de januari acties afwachten ? Ik kan me ook niet voorstellen dat het duurder gaat worden (maar garantie van mij tot aan de deur hoor :mrgreen: ) !
Robert Jan, ik denk niet dat de prijs nog lager kan. Ik heb de januari acties in 2011 in de gaten gehouden en daar zat geen goede aanbieding voor Phoenix bij. In mei 2009 zijn we naar Phoenix gevlogen en toen betaalden we al meer dan € 600 p.p. De prijzen zijn eigenlijk alleen maar duurder geworden.

Ivm Mileage Plus (United) moeten we nog een keer met United Airlines (of Star Alliance) vliegen om zo in 2013 een "gratis" vlucht te hebben.

De vluchten van Iceland Air en andere niet Star Alliance maatschappijen in de gaten houden heeft voor ons dan ook geen zin.

Ik laat jullie weten als ik (vanavond?) geboekt heb.

Gr.Reny
Onze verslagen:
http://erikenrenyopvakantie.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
http://justcolorado2016.blogspot.nl/201 ... ingen.html
Hans_Belgium
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 18

Bericht door Hans_Belgium »

Dag Reny,

Ik zou zeker voor de eerste keuze gaan, want dan kan je op de dag van vertrek nog eerst wat kalm aan doen voor dat je vertrekt met een ontbijt en op het gemak naar de luchthaven te gaan.
Bij de tweede oplossing moet je al heel vroeg je huurauto inleveren en een beetje heel vroeg in de luchthaven zijn, wat je wel hebt is dat je meer tijd hebt om over te stappen in Washington ten opzichte van Chicago, en uit ervaring weet ik dat de afstanden wel groot zijn in Chicago luchthaven.

Het is dus of wel vroeg opstaan of hollen in de luchthaven, aan u de keuze.
IngeRene
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door IngeRene »

Ik ben op zoek naar tickets voor herfst 2012 (3 oktober - 11 oktober). Het liefste zou ik vanaf Dusseldorf vliegen, maar daar vind ik nog niet iets moois. We willen heen naar New York en terug vanaf Boston.
De mooiste prijs tot nu toe is die op Tix.NL voor 1006 euro (2p) vanaf Amsterdam met overstap in Reykjavik. De terugreis heeft hier in ieder geval een perfecte vertrektijd (21:30), heen aankomst in NY om 19:00, dat zou wel wat vroeger mogen.
Heeft iemand suggesties voor ons?
Lees alles over onze fantastische vakantie naar ZW-USA op Belderbos naar Amerika '11 blog. Andere reizen vind je op IngeRene.nl
Maarten-Annique
Amerikakenner

Bericht door Maarten-Annique »

Yes. We gaan weer.
Na veel zoeken, denken, overwegen, twijfelen hebben we toch maar geboekt!
30-06-2012 vliegen we vanaf Düsseldorf naar Houston.
25-07-2011 vliegen we vanaf Los Angeles terug naar Düsseldorf.

We vinden zelf dat we een zeer nette prijs betalen voor het hoogseizoen: €2137,- met twee volwassenen en een kind van 5.
Geboekt bij D-reizen. Was de goedkoopste en geen boekingskosten o.i.d.
Vertrekken vanaf Düsseldorf rond deze datum is een aanrader! Scheelt echt veel geld!

Nu nog op jacht naar een goede huurauto voor een goede prijs!
Heleen72
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door Heleen72 »

IngeRene schreef: Heeft iemand suggesties voor ons?
Ik lees niet veel positieve verhalen over Tix. Bovendien is het als je bij Icelandair zelf boekt, maar 10 euro duurder. Bij Tix komen ook nog boekingskosten, die je niet in het eerste scherm vindt. Als het prijsverschil bijna nihil is, dan boek ik liever bij de luchtvaartmaatschappij zelf, dan via een tussenpersoon.
Reny
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Reny »

IngeRene schreef:Ik ben op zoek naar tickets voor herfst 2012 (3 oktober - 11 oktober).
Heeft iemand suggesties voor ons?
Ik heb even voor je bij connections.be en United Airlines gekeken maar het lijkt erop dat er nog geen vluchten voor de terugreis geboekt kunnen worden.
Bij United zijn vluchten tot en met 6 oktober 2012 boekbaar. Je kunt het over een dag of 5 nog eens proberen, dan kun je bij United de terugreis zien.

Succes !
Reny
Onze verslagen:
http://erikenrenyopvakantie.blogspot.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
IngeRene
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door IngeRene »

dank je! De goede naam van connections ken ik, alleen is Brussel voor ons niet handig. Is het aan te bevelen om op United te wachten, want de Icelandair prijs lijkt irt alle andere aanbieders die ik nu zie (vliegtickets.nl, kayak, ebookers, airberlin, klm) echt wel scherp. Bij die anderen is het nooit onder de 600.
Lees alles over onze fantastische vakantie naar ZW-USA op Belderbos naar Amerika '11 blog. Andere reizen vind je op IngeRene.nl
Reny
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Reny »

Ik heb zojuist geboekt :!: :!:
13. 9 Brussel - Phoenix
03.10 Phoenix - Brussel.
voor een prima prijs van € 631 p.p.

We wilden liever via Düsseldorf vliegen (minder files) maar de prijs vanaf Brussel was € 115 p.p. goedkoper !!!

Ik ben helemaal happy !!!!

Gr.
Reny
Onze verslagen:
IngeRene
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door IngeRene »

Gefeliciteerd! Via connections.be?
Reny
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Reny »

Inderdaad via Connections.be.

Omdat we weer met United vliegen kunnen we onze reeds gespaarde miles behouden en zo in 2013 (!) een "gratis" vlucht krijgen.

Gr.
Reny
Onze verslagen:
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

Die mijlen had je toch gehouden hoor Reny, dat je ze (voor een deel) kwijtraakt na een bepaalde periode niet met UA vliegen is vorig jaar afgeschaft.
Reny
Amerikakenner
Contacteer:

Bericht door Reny »

Hi Rob,

ik heb een aantal keren met UA gebeld en er werd iedere keer bevestigd dat mijn miles op 31.12.2011 komen te vervallen. Ook onze nieuwe vlucht zou hier niets aan veranderen. Als we ieder 1.000 miles aan een goed doel schenken (voor 31.12.2011) wordt de vervaldatum met 18 maanden verlengd.
Ik ga morgen toch nog maar eens met UA bellen :o

Gr.
Reny
Onze verslagen:
Coyote
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 32
Contacteer:

Bericht door Coyote »

Volgens mij raak je bij United nog steeds de mijlen kwijt na een bepaalde periode. Heb nog geen bericht ontvangen dat dat anders geworden is, zou wel mooi zijn als ze onbeperkt geldig zijn. Delta daarentegen heeft nu wel onbeperkte mijlen. Dat is een tijd geleden al aangepast.

@ IngeRene: ik zou zeker nog even wachten met het boeken van tickets voor jullie. Het duurt immers nog 11 maanden voordat jullie gaan. Wie weet komen er nog mooie aanbiedingen voorbij. Wel de prijs in de gaten houden en voor jezelf alvast een max. ticketprijs vaststellen zodat je geljk kunt boeken als die prijs gehaald wordt.

Roland
Since 1982: 32 visits to the United States!

Lees mijn reisverhalen op www.rschotanus.com en FB.
jokaluma
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door jokaluma »

Gisteravond besloten om te kijken of het mogelijk is deze zomer 3 weken naar de USA te gaan.Laatste keer was 2008 en vorig jaar paar daagjes new york.Het kriebelt enorm,onze oudste is dan 18 jaar en wou eigenlijk niet meer mee op vakantie maar evt wel naar de usa.....
Ik heb in het verleden,hier op het forum, wel eens gelezen dat het niet mogelijk is om te boeken via united.com.Daarover gaat mijn vraag.
Via kayak.com vind ik tickets 29 juni ( vrijdag) van amsterdam naar phoenix en op 21 juli ( zaterdag) terug via san francisco voor 781 dollar ( nu 572 euro)
een super mooie prijs. Als ik echter naar de nederlandse united site ga vind ik dezelfde tickets voor 1167 euro. Dat is meer dan 100% meer......
Hoe kan dit en is het mogelijk om te boeken via united.com. Kayak geeft ook nog de optie om via cheaptickets.com te boeken voor 792 dollar.
http://www.maudluuk.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false; onze juni-juli 2012 reis AZ-NM-CO-UT-NV
http://www.devanhaveretjesusa2008.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
http://www.newyork2010karinenjohn.weblog.nl" onclick="window.open(this.href);return false;
Alatariël
Amerika-ontdekker

Bericht door Alatariël »

Hallo!

Ik ben van plan om samen met mijn vriend gedurende de maand juli naar de VS te reizen. Daar zouden we DC en NY enkele dagen aandoen, vervolgens naar mijn gastfamilie in Ohio reizen en dan doorreizen naar de Westkust waar we een auto gaan huren en nog een tweetal weken rondreizen. Nu vroeg ik me af hoe we dat kwa vliegtickets het beste deden (vliegen op DC en terug vanuit LA, of retour naar DC, ...) en wanneer je best zo'n ticket boekt. Het plan was om rond 26 juni te vertrekken (vroeger gaan voor ons niet wegens examens) en terug te komen eind juli. Hopelijk kunnen jullie mij hier omtrent wat raad geven!

Groetjes
Jorien
elkur
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door elkur »

Reny schreef:ik heb een aantal keren met UA gebeld en er werd iedere keer bevestigd dat mijn miles op 31.12.2011 komen te vervallen. Ook onze nieuwe vlucht zou hier niets aan veranderen. Als we ieder 1.000 miles aan een goed doel schenken (voor 31.12.2011) wordt de vervaldatum met 18 maanden verlengd.
Je mijlen zijn geldig tot 18 mnd na de laatste 'activiteit' op je account. Om te vermijden dat mijn mijlen zouden vervallen heb ik vorig jaar voor een paar dollar een online game gekocht via de online shopping portaal van united. Kostte 2,99 dollar, er kwamen hooguit een paar mijlen bij op mijn account, maar dat was voldoende. Op de website van mileage plus kan je kijken of er iets is dat voor jou nog nuttig/leuk kan zijn en waar je mijlen voor krijgt; dan hoef je geen mijlen weg te geven. (er is natuurlijk ook niets verkeerd mee om een goed doel te steunen)
elkur
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door elkur »

jokaluma schreef:Ik heb in het verleden,hier op het forum, wel eens gelezen dat het niet mogelijk is om te boeken via united.com.
Het zou kunnen gaan om je adresgegevens (maar daar kan je nog om heen) ofwel is het omdat je alleen met een amerikaanse creditcard kan boeken. Ik denk niet dat er zeg maar inhoudelijk een probleem is; het is wel gewoon dezelfde vlucht (niet zoals met autohuur en verzekeringen).
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer