In het gewone voetbal zou zoiets nooit gebeuren. De Amerikaanse competities zoals NFL, NBA, MLB en NHL zitten heel anders in elkaar.NCDutchie1975 schreef:Vraag me af of zo iets ooit bij het voetbal voor zal komen, KNVB/UEFA/KNVB die tegen de spelers zegt " blijf maar thuis , jullie kosten ons teveel ".
Word vervolgt !
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
American Football
Re: American Football
Morgenavond weer de jaarlijkse NFL wedstrijd op Wembley in Londen. Dit keer tussen Chicago Bears en Tampa Bay Buccanneers.
En iemand nog het slot gezien van UCLA-Arizona State?
En iemand nog het slot gezien van UCLA-Arizona State?
Wat een bizarre zaak rond Joe Paterno die wegens een sexschandaal na 46 seizoenen als hoofdcoach van Penn State ontslagen werd.
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Ja, het is hier groot nieuws.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Meer triest and shocking dan bizar...
All had hij 100 seizoenen op zijn record dan had ik hem niet alleen ontslagen maar ook nog in de bak gezet 
Maar ik heb mijn zegje al gedaan daarover hier viewtopic.php?f=5&t=37742&start=80

Maar ik heb mijn zegje al gedaan daarover hier viewtopic.php?f=5&t=37742&start=80
Oranje hagelslag...en ZZ tops.
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Hij heeft voor de grand jury gezworen, dat hij er verder niets vanaf wist. Voor nu geloven ze hem, maar wat een vreselijke K***zak die Jerry Sandusky, bah, bah, bah! Dat hij jaren in de gevangenis mag rotten!!
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Toch is college football over het algemeen echt erg leuk en spannend! Onze oudste gaat naar Virginia Tech en de Hokies doen het erg goed. Ik kijk nu naar de wedstrijd tegen Georgia Tech en die is gewoon heel spannend. Ik kan me wel voorstellen, dat er heel veel "school spirit" is met zo'n team. Maar het moet leuk blijven, misdaden verbloemen om het "grotere goed" is schandalig, hoe dan ook.
- Bandido
- Amerika-expert
Hetzelfde geldt hier ook, ik woon en werk zo goed als op de Georgia Tech campus. En het is een hele happening als ze thuis spelen, iedereen is verkleed in de teamkleuren en draagt plaatjes van de "Yellowjackets" (een soort wesp). Veel van mijn vrienden en collega's zijn ook naar Tech geweest en dan raak je er vanzelf mee besmet. Wij kijken nu ook naar alle wedstrijden van Tech. Maar het is ook vooral een hele gezellig sfeer, bijna vergelijkbaar met een WK in NL.
"Keep Georgia On Your Mind"
-
- Amerika-expert
Precies. Vooral als de slachtoffers kinderen zijn.Petra/VS schreef:...misdaden verbloemen om het "grotere goed" is schandalig, hoe dan ook.
En het gaat maar door met Penn State. Onlangs het standbeeld van Paterno verwijderd door de universiteit en nu een flinke straf ontvangen van de NCAA.
-
- Amerikafan
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Ik ga voor mijn vakantie in Miami ook kaarten bestellen via de website van het team. Internationale klanten kunnen die dan voor de wedstrijd ophalen bij het 'will call' loket.
Ik heb trouwens niets met de NFL en weinig met sport in het algemeen, maar het gaat me dan ook vooral om de sfeer mee te maken.
Ik heb trouwens niets met de NFL en weinig met sport in het algemeen, maar het gaat me dan ook vooral om de sfeer mee te maken.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht