Henriëtte, je noemde net in hetzelfde bericht ok Jan Doets. Het enthousiasme van de medewerker daar was super! Zelfs dagen na onze bezoekjes kreeg ik soms ineens een mail met een leuke suggestie, passend in de plannen die wij daar hadden voorgelegd. En tijdens de gesprekken trekt dezelfde medewerker soms zijn eigen online-fotoalbum open om te laten zien wat hij bedoelt. Hij is dan wel degelijk op sommige plaatsen geweest.het belangrijkste is de interesse in de klant. En daar gaat het - naar mijn gevoel - de laatste jaren steeds vaker mis.
@Cyber Alien: ik ben het wel heel erg eens met sommige schrijvers: je bent ontzettend laat begonnen, de meesten hier boeken máánden van te voren hun reis. Daarbij kijk je uit naar een rondreis in eerste instantie, terwijl je interesse duidelijk uit gaat naar de stad LA. Dan kan je beter een stedentrip boeken. Er zijn ook wel stedentrips naar Amerikaanse steden, maar juist Los Angeles is een van de minst gekozen steden hiervoor. Als je niet een speciale interessen hebt voor muziek of film is er ook niet écht veel te zoeken wat je elders niet vindt.
En ook ik vind dat je gewoon eerder moet beginnen, dan ben je goedkoper uit en kan je veel meer dingen onderzoeken.