Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Eerste keer New York sep 2012

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Plaats reactie
Ornella
Amerika-ontdekker

Eerste keer New York sep 2012

Bericht door Ornella »

Hallo !

Ik heb hier op het forum al veel handige tips gelezen en heb dan besloten om mij te registreren zodat ik jullie mening eens hoor :wink:
Mijn vriend en ik zouden graag naar New York gaan, hoogstwaarschijnlijk begin september 2012.
Is het nu goedkoper om hotel & vliegticket apart te boeken? Want bij expedia.be of expedia.nl heb ik pakketten gevonden die wel aantrekkelijk zijn.
Maar het kan natuurlijk nog altijd goedkoper :D Op connections.be heb ik een vlucht gevonden voor 477 euro heen & terug. Lijkt mij een mooie prijs?
Nu twijfel ik natuurlijk om dit al te boeken, want het is wel erg vroeg. Wat denken jullie?

Alvast bedankt :thumbup:
dagmar74
Amerika-ontdekker

Re: Eerste keer New York sep 2012

Bericht door dagmar74 »

Ik lees even mee.
Hockey
Amerika-expert

Bericht door Hockey »

Ornella schreef:Op connections.be heb ik een vlucht gevonden voor 477 euro heen & terug. Lijkt mij een mooie prijs?
Nu twijfel ik natuurlijk om dit al te boeken, want het is wel erg vroeg. Wat denken jullie?
Ik vind het een hele mooie prijs. Ik heb ooit ruim 800 euro betaald, toen ik zeer laat boekte. Een vraag die jij voor jezelf moet beantwoorden is hoe zeker het is dat je zal gaan? En mocht je wel boeken, toch niet gaan, en ook de annuleringsverzekering niet uitbetalen, kan jij dan de kosten dragen?
meyem
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door meyem »

Als het non-stop is, dan is het een mooie prijs...zo niet...de laatste goedkope tickets waren voor ca 410 €..

maar, het blijft altijd gokken....800 €, dat is alweer een tijd geleden, volgens mij...
maar wat wijsheid is...?
zelf hou ik er van alles los te boeken en op zoek gaan naar tijden en hotels die mij zinnen...maar dat is niet per se het goedkoopst...
valt me wel op dat goedkope aanbiedingen van expedia e.d. meestal niet de allerbeste hotels in de aanbieding hebben...

goed de reviews lezen van hotels die geboden worden en dan zelf een keuze maken..
wat slecht/goed voor de ene is, is niet per se hetzelfde voor de ander, tenslollte...
Mijn NYC blogs
Dit feit staat niet vast
meyem
Amerika-expert

Bericht door meyem »

even ter vergelijk....komend april/mei heb ik een ticket gekocht, non-stop 533 €
en dat vond ik eigenlijk nog aan de prijs, maar ik had een bui waarin ik geld uit wilde geven... :blink: :mrgreen:
Mijn NYC blogs
Dit feit staat niet vast
BasSchakel
Amerika-ontdekker

Bericht door BasSchakel »

Hi,

Heb net een non stop vlucht voor oktober 2011 gekocht voor 499 van dusseldorf naar jfk met air berlin.
Dit is wat ik hier begrijp een redelijke goeie prijs. Maar ik hoor ook dat het moeilijk te voorspellen wat de prijs volgend jaar gaat doen.

Wij waren tevreden met de prijs en het is non stop. Afweging van prijs, kwaliteit en non stop.

Bas
meyem
Amerika-expert

Bericht door meyem »

ja, dat is ook een punt....vanaf Brussel en Ddorf kun je vaak goedkoper terecht...

maar, uiteindelijk: als je tevreden bent met de prijs en de reistijden (niet onbelangrijk! ik geef er de voorkeur aan eind van de middag aan te komen ipv heeeel vroeg te moeten vertrekken...je bent toch wel op aan het eind van zo'n dag... en dan terug wel heeeel laat pas te hoeven vertrekken... :mrgreen: ), dan moet je gewoon voor zo'n ticket gaat...
nogmaals, kun je direct bij de airlines zelf dezelfde prijs scoren, dan zou ik dat aanbevelen!!
Mijn NYC blogs
Dit feit staat niet vast
Ornella
Amerika-ontdekker

Bericht door Ornella »

Hockey schreef:
Ornella schreef:Op connections.be heb ik een vlucht gevonden voor 477 euro heen & terug. Lijkt mij een mooie prijs?
Ik vind het een hele mooie prijs. Ik heb ooit ruim 800 euro betaald, toen ik zeer laat boekte. Een vraag die jij voor jezelf moet beantwoorden is hoe zeker het is dat je zal gaan? En mocht je wel boeken, toch niet gaan, en ook de annuleringsverzekering niet uitbetalen, kan jij dan de kosten dragen?
Het is 100% zeker dat we gaan, maar de datum ligt nog niet vast. Het wordt wel sowieso 10 dagen begin september.
Ik vind het ook een zeer mooie prijs, vooral omdat het een non-stop vlucht is!
Bedankt voor je reactie :thumbup:
Ornella
Amerika-ontdekker

Bericht door Ornella »

meyem schreef:Als het non-stop is, dan is het een mooie prijs...zo niet...de laatste goedkope tickets waren voor ca 410 €..

maar, het blijft altijd gokken....800 €, dat is alweer een tijd geleden, volgens mij...
maar wat wijsheid is...?
zelf hou ik er van alles los te boeken en op zoek gaan naar tijden en hotels die mij zinnen...maar dat is niet per se het goedkoopst...
valt me wel op dat goedkope aanbiedingen van expedia e.d. meestal niet de allerbeste hotels in de aanbieding hebben...

goed de reviews lezen van hotels die geboden worden en dan zelf een keuze maken..
wat slecht/goed voor de ene is, is niet per se hetzelfde voor de ander, tenslollte...
Het is inderdaad een non-stop vlucht, dus ik wil zeer graag al boeken want ik vind het echt een goede prijs.
En ivm de hotels bekijk ik altijd een tripadvisor.com want ik vind het super dat je foto's kan zien van bezoekers (je ziet dan soms hoe het écht is :p)
Voor het hotel wacht ik sowieso nog even, maar dat ticket zal ik niet laten liggen :D
Ornella
Amerika-ontdekker

Bericht door Ornella »

BasSchakel schreef:Hi,

Heb net een non stop vlucht voor oktober 2011 gekocht voor 499 van dusseldorf naar jfk met air berlin.
Dit is wat ik hier begrijp een redelijke goeie prijs. Maar ik hoor ook dat het moeilijk te voorspellen wat de prijs volgend jaar gaat doen.

Wij waren tevreden met de prijs en het is non stop. Afweging van prijs, kwaliteit en non stop.

Bas
Je bedoelt waarschijnlijk oktober 2012 :D wel ja, wij vertrekken vanuit Brussel aangezien we in België wonen.
Maar ook wel een mooie prijs, nog net onder 500 euro, dat wil ik er ook voor betalen.
AnnekeD
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 3

Bericht door AnnekeD »

Wij vertrekken eind november naar NY. Omdat we niet terugkomen uit NY, maar uit Washington, vliegen we beide keren over Montreal. Voor die tickets betaalden we 413 euro per persoon.
Geboekt via Connections, vliegen met Air Canada. Tickets geboekt in augustus, dus niet zo héél erg vroeg.

Mijn tip: hou Connections in de gaten, ze hebben altijd van die acties 'Connections in alle staten' - dan kun je echt goedkope tickets boeken.
Een annulatieverzekering voor je vliegtuigticket is echt niet zo duur. Dus als je twijfelt, dat kan helpen.
Ik had 500 euro in gedachten voor een vlucht naar NY en terug. Alles wat daaronder zit, lijkt mij een goeie deal.

Succes!
Ornella
Amerika-ontdekker

Bericht door Ornella »

AnnekeD schreef:Wij vertrekken eind november naar NY. Omdat we niet terugkomen uit NY, maar uit Washington, vliegen we beide keren over Montreal. Voor die tickets betaalden we 413 euro per persoon.
Geboekt via Connections, vliegen met Air Canada. Tickets geboekt in augustus, dus niet zo héél erg vroeg.

Mijn tip: hou Connections in de gaten, ze hebben altijd van die acties 'Connections in alle staten' - dan kun je echt goedkope tickets boeken.
Een annulatieverzekering voor je vliegtuigticket is echt niet zo duur. Dus als je twijfelt, dat kan helpen.
Ik had 500 euro in gedachten voor een vlucht naar NY en terug. Alles wat daaronder zit, lijkt mij een goeie deal.

Succes!
Zal ik zeker doen ;-) alvast bedankt voor jullie reacties :thumbup:
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer