Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Twijfel over route noordwest/zuidwest, wie helpt?!

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
Noortje89
Amerika-ontdekker

Re: Twijfel over route noordwest/zuidwest, wie helpt?!

Bericht door Noortje89 »

@ Hockey: Dat snap ik wel, maar ik ging/ga ervanuit dat je krijgt wat je geboekt hebt, ook al is dat in een kleine stad.
Alternatief is misschien een binnenlandse vlucht naar Spokane, wat veel meer inwoners heeft al vraag ik me af of daar meer toeristen komen
en dus of we daar uit meer auto's kunnen kiezen...
Hockey
Amerika-expert

Bericht door Hockey »

@Noortje, ik vermoed dat je gewoon een auto uit de categorie krijgt die je geboekt hebt. Mocht die niet aanwezig zijn, dan zal je een upgrade krijgen.
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Ik geloof ook zeker dat ze wel de goede auto daar zullen hebben. Je hoort/leest alleen weinig tot zelden over mensen die daarnaartoe zijn gevlogen, thats all. En als het qua prijzen weinig uitmaakt, who gives a ****!. Het zal toch wel één groot avontuur worden nl.
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Noortje89 schreef:Qua vliegticketkosten maakt het ook niet uit, we doen een retour op San Francisco en dan 1 keer een binnenlandse vlucht.
Dat begrijp ik niet helemaal, je betaalt dan toch die vlucht van SF naar Great Falls extra? Dat is waarschijnlijk duurder dan een ticket naar SLC of Denver en terug vanaf SF.
Noortje89 schreef: Voor zover ik door heb geklikt bij usareisen voor het <25 pakket, komen er geen dropoff kosten bij.
Je zult wel drop off kosten hebben:
Zusätzlich zum Mietpreis ist vor Ort eine Einweggebühr von US-$ 500 (ca. 363,82 EUR) zzgl. örtliche Steuern zu zahlen (Gebühr vorbehaltlich Änderung).

Marianne
Noortje89
Amerika-ontdekker

Bericht door Noortje89 »

@Marianne:

Ik heb inderdaad gister gezien dat er dropoff kosten zullen zijn voor ons, en 500 dollar is veel :(
Aan de andere kant delen we het door 3 en usareisen blijft omdat we onder de 25 zijn verruit de goedkoopste site om te boeken,
dus we zullen ons er maar bij moeten neerleggen.... We doen dan inderdaad een binnenlandse vlucht van SF naar Great Falls, 158 euro is dat.
Een retour Salt Lake City is op dit moment bijna 200 euro duurder dan een retour SF, dus qua prijs maakt het niet veel uit.
Heb vandaag een retour SF gevonden voor onder de 1000 euro, dus p.p wordt het qua vluchten dan zo'n 1150 euro alles totaal.
Waarom we zo graag naar Great Falls willen is vooral omdat een van de vriendinnen helemaal weg was van Montana,
en het lijkt mij na het zien van foto's ook heel mooi en we willen graag zoveel mogelijk van de natuur daar zien!

Bedankt in elk geval voor de scherpe oplettendheid!
Martin & Marianne
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Martin & Marianne »

Ik bedoelde niet een retour SLC maar een open jaw: heen op SLC en terug van SF. Als je dezelfde luchtvaartmaatschappij hebt, betaal je voor zo'n vlucht het gemiddelde van een retour SF en een retour SLC.
Maar Great Falls is natuurlijk prima als je een stuk van Montana mee wilt pakken.

Marianne
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer