Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis ajb1973: Denver-Denver

Vragen over specifieke reizen naar de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
ajb1973
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 11

Reis ajb1973: Denver-Denver

Bericht door ajb1973 »

Beste mede-forumleden,

na heel wat gelezen te hebben op internet en dit forum begint onze reis enigszins vorm te krijgen.

We gaan in juli/augustus volgend jaar 3 weken naar de USA en willen naast familiebezoek in Denver ook nog 'wat' van de omgeving zien.
We reizen met 2 kids en zullen een auto huren en voornamelijk ik hotels/motels/lodges gaan overnachten.
Voorlopig hebben we alleen het Excalibur-hotel in LV geboekt.

Onze route is nu als volgt:
dag 1 Amsterdam-Reykjavik-Denver
dag 2 Denver
dag 3 Denver
dag 4 Denver
dag 5 Denver
dag 6 van Denver via Colorado Springs naar Great Sand Dunes
dag 7 van Great Sand Dunes naar Durango
dag 8 van Durango naar Monument Valley
dag 9 van Monument Valley via Antelope Canyon, Page naar Flagstaff?
dag 10 van Flagstaff via Grand Canyon naar Las Vegas, overnachting in Excalibur
dag 11 Las Vegas
dag 12 Las Vegas
dag 13 van Las Vegas naar Zion National Park, overnachting in Zion
dag 14 bezoek Zion National Park (fietsen?) , overnachting in Zion
dag 15 van Zion National Park via Bryce Canyon naar Capitol Reef, overnachting in Torrey
dag 16 van Torrey via Arches naar Moab?
dag 17 van Moab naar Denver
dag 18 Denver
dag 19 Denver
dag 20 Denver
dag 21Denver-Reykjavik-Amsterdam

Ik ben er zelf redelijk tevreden over, behalve het laatste stuk van Moab naar Denver. Dat lijkt het me te lang rijden....google maps zegt ruim 6 uur.
Maar ik weet eigenlijk niet waar dit stuk op te breken.

Graag hoor ik tips en adviezen ter verbetering.
Als jullie nog tips hebben voor mooie plekjes om te overnachten, liefst ook leuk voor kinderen met in ieder geval een buitenzwembad hoor ik dat ook graag.
Alvast bedankt! :thumbup:

Groetjes,
Audrey
1997:NYC-WAS-DEN-SFO-LAX|1998:NY|2001:Denver/Chicago|2003:Noordoost|2005:CO|2007:FL|2009:FL|2010:FL|2011: FL|2012: Zuidwest|2013:Florida|2014:Noordwest|2017:FL|2019:CO/CA.
Dude
Moderator

Re: Reis ajb1973: Denver-Denver

Bericht door Dude »

Hallo Audrey,

Er zitten wat drukke dagen bij vind ik. Van Flagstaff naar Las Vegas via de Grand Canyon bijvoorbeeld. Dit zou ik echt opsplitsen in twee dagen. Nog beter zou zijn om meteen naar de Grand Canyon te rijden en een overnachting aan de rim boeken (Bright Angel Lodge heeft leuke cabins, en betaalbaar)
Ook van Zion naar Torrey via Bryce is behoorlijk lang, gezien de vele bezienswaardigheden onderweg (hole in the rock road, burr trail, calfs creek falls, bryce zelf waar je toch even wilt wandelen om het gebied goed te bekijken ...)
Verder zou ik Moab laten vallen, met één overnachting doe je dat gebied te kort, net waar er zoveel te zien is (Naast Arches ook nog Dead Horse state park en Canyonlands NP).
Misschien kan je die overnachting in Grand Junction plaatsen en Colorado NM bezoeken.
Zijn al die dagen Denver een must? Anders kan je nog wat dagen verplaatsen en kan je wel Moab bezoeken, of bv ook Black Canyon of the Gunnison. Er zijn mogelijkheden zat in die regio.

Bart
Grts, Bart

You can't milk a cow with your hands in your pants
jolanxyz
Amerika-expert

Bericht door jolanxyz »

De rit Denver - Moab is in een dag best te doen hoor. Het rijdt daar zoveel relaxter. Wij hebben ter onderbreking van de rit ook nog een detour gemaakt via het Colorado NM en daar wat fotostops gedaan en het bezoekerscentrum bekeken, verder gewoon gestopt voor de lunch ed.

Wat wil je zolang in Denver doen? Je kan die tijd goed gebruiken om wat meer rust in je route te brengen want er zijn drukkere stukken bij als Moab-Denver. Het lijkt er op of je een reisbureauroute hebt omgebouwd en alleen wat extra dagen Denver er in gezet hebt. Wat wil je in de parken doen?

Waarom wil je vanuit Monument Valley naar Page om door te rijden naar Flagstaff en dan de volgende dag weer "terug" naar de Grand Canyon om na een snelle blik weer naar Las Vegas te rijden? Je blijft rijden zo... Heb je die rijtijden al eens opgezocht??? Overnacht dan gewoon in Page, of beter nog bij de Grand Canyon zelf en laat Flagstaff schieten. En ook van Zion via Bryce en http://byways.org/explore/byways/2020 naar Torrey en vervolgens van Torrey naar Capitol Reef en Arches ga je echt te vlug. Grand Canyon, Bryce, Capitol Reef en Arches doe je zowel heel erg op zijn Japans.Bovendien ligt bij Moab ook nog Canyonlands. Wil je die niet bezoeken?
ina
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Bericht door ina »

Ik vind sommige stukken haast onmogelijk, uit mijn ervaring vertrek je s'morgens altijd later dan de bedoeling is maar met deze route is het wel heel vroeg de wekker zetten. Las Vegas heb je al geboekt, ik zou de Grand Canyon overslaan, zoals je het nu doet heb je er toch weinig tijd.
Monument Valley-Page, Overnachten in Page, daar Antelope Canyon(Lake Powel, Glen Canyon Dam)
Page-Kanab-(via Horse shoe bend, 89a) Onderweg ook genoeg te zien, evt. zonsondergang Coral pink Sand dunes.
Kanab-Las Vegas-Valley of Fire State Park.

Verder zou ik dan
Zion-Bryce
Bryce-Torrey
Torrey-Moab-Goblin Valley state park, Little white horse slot canyon
Moab
Moab-Denver

Je levert dan wel 2 dagen Denver op het eind in maar een veel rustiger reis en je ziet nog wat. Ik neem aan dat je de laatste dag pas wat later in de middag vliegt dus dan heb je ook nog een dagje tijd voor de familie. Grand Canyon voor een volgende keer bewaren, ik moet eerlijk zeggen dat ik persoonlijk de omgeving Page, Bryce, Zion en Moab mooier vind dan de Grand Canyon.
Yeehaw
Amerika-expert

Bericht door Yeehaw »

Ik begrijp dat Denver een familie bezoek is en het is aan jou te beoordelen of 7 dagen daar voor nodig zijn. Met wat minder dagen in Denver zou je een veel rustiger route kunnen volgen.
ajb1973
Amerika-ontdekker

Bericht door ajb1973 »

Dank allemaal voor jullie reacties!

Ik begrijp dat jullie het allemaal redelijk gehaast vinden...
Ik ben aan het kijken hoe het dan beter kan, we willen wel echt na aankomst en voor vertrek wat relaxte dagen hebben en als dat ten koste gaat van het een of ander...tja, dan is het maar zo. In deze (nog) vrije dagen willen we zeker naast familiebezoek nog wat leuks doen voor de kids, zoals bijvoorbeeld het Children's Museum of Firefighter Museum en niet te vergeten....shoppen :thumbup: !
Dit (reis)plan is eigenlijk heel spontaan geboren...we waren eigenlijk van plan om weer naar Florida te gaan. Toen we besloten de kant van Denver op te gaan, wilden we in ieder geval ook Las Vegas en de Grand Canyon eens zien....en van het een rol je in het ander.

Ik heb nu in ieder geval Flagstaff eruit gehaald. We kunnen idd beter een accomodatie zoeken in de buurt van de GC. Dank voor de tip, Dude!
We willen zoveel mogelijk proberen de avond van tevoren op de plek te overnachten die we de volgende dag willen bezoeken.

Tussen MV en GC willen we in ieder geval de Antelope Canyon-tour doen.
En tussen Torrey en Moab eigenlijk alleen Arches bezoeken en de rest voor een volgend bezoek bewaren.
De tip om door te rijden naar Grand Junction en Colorado NM bezoeken nemen we ook in overweging.
@ ina: Grand Canyon overslaan voelt bijna als verraad als we daar 'langsrijden'. Nee, die stond juist als 1e op ons lijstje!

Zoals we er nu tegenaan kijken, willen we in de parken geen lange wandelingen doen, max een stukje van ca. 30-45 minuten maximaal. Het Visitor Center bezoeken en foto's maken.

Enigszins aangepast nu:
dag 6 van Denver via Colorado Springs naar Great Sand Dunes Lodge (240 mijl)
dag 7 bezoek Great Sand Dunes, dan naar Durango (220 mijl)
dag 8 van Durango via Mesa Verde naar The View Hotel, Monument Valley (189 mijl)
dag 9 van Monument Valley via Antelope Canyon, Page naar acco GC (265 mijl)
dag 10 van Grand Canyon naar Las Vegas (276 mijl)
dag 11 Las Vegas
dag 12 Las Vegas
dag 13 van Las Vegas naar acco in Zion NP (163 mijl)
dag 14 bezoek Zion National Park, overnachting in Zion NP
dag 15 van Zion National Park via Bryce Canyon naar Torrey (186 mijl)
dag 16 van Torrey via Arches naar Moab (153 mijl) (of GrandJunction)
dag 17 terug naar Denver (355 mijl)

Groetjes,
Audrey
1997:NYC-WAS-DEN-SFO-LAX|1998:NY|2001:Denver/Chicago|2003:Noordoost|2005:CO|2007:FL|2009:FL|2010:FL|2011: FL|2012: Zuidwest|2013:Florida|2014:Noordwest|2017:FL|2019:CO/CA.
jolanxyz
Amerika-expert

Bericht door jolanxyz »

Bryce is beroemd om de zonsondergang en de zonsopkomst en die kun je zo niet doen. En waarom in Moab wel het ene park bekijken en niet het ander. Canyonlands Isle in the Sky vraagt minder tijd als Arches. Bij Isle in the Sky kun je je beperken tot de viewpunten en zou eventueel op de dag vanuit Torrey nog wel kunnen, maar bij Arches zul je ook willen lopen naar de Windows, naar Delicate arch overlook om maar wat te noemen.

Heb je al vliegtickets geboekt en is het een optie om het familiebezoek in een keer te doen zodat je bijvoorbeeld vanuit Las Vegas (let op: drop off kosten voor de auto) kunt terugvliegen? En als dat niet gaat, dan zou ik Las Vegas schrappen voor meer rust in de rest van de reis.
Loek
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Loek »

Ik woon in de omgeving van Denver, en wanneer familie bij mij op bezoek komt die ook een roadtrip wil maken raad ik ze altijd een one-way aan die in Denver eindigt. Dat bevalt meestal goed en dan zit er automatisch wat ruimte in het reisschema als je een dagje later of vroeger in Denver aankomt; althans bij mij want ik ben flexibel ;-)
Gezien hetgeen er allemaal op je verlangslijstje staat lijkt me dat ook beter voor jullie. Bijvoorbeeld aanvliegen op LA of San Francisco en dan via een mooie route naar Denver reizen. Alle tijd die je nu verliest in het heen en weer rijden komt dat weer tot je beschikking.
Zelfs als je tickets al geboekt zijn is er vaak nog wel de mogelijkheid om van vlieghavens te veranderen, tegen mogelijk redelijke kosten.
ajb1973
Amerika-ontdekker

Bericht door ajb1973 »

Hi Loek,

dank voor je reactie.
Helaas is omboeken geen optie...we hebben wel van tevoren de verschillende prijzen bekeken, maar dat scheelde zoveel (bij Icelandair) dat we toen dit besluit (retour Denver) hebben genomen. Het was of dit of een jaar niet naar Amerika en dat was geen optie :cry:
Maar ik ben het zeker met je eens dat dat planningstechnisch handiger was geweest :wink:

Groetjes,
Audrey
Q-BiC
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 8
Contacteer:

Bericht door Q-BiC »

ina schreef:Ik vind sommige stukken haast onmogelijk, uit mijn ervaring vertrek je s'morgens altijd later dan de bedoeling is maar met deze route is het wel heel vroeg de wekker zetten.
Klopt, dat is ook iets dat wij ALTIJD onderschatten....
Je moet met 2/3/4 mensen 1 kleine badkamer delen, je moet je valies & rugzak terug inpakken, je moet ontbijten, je moet nog ijszakjes vullen om de frigobox koel te houden, je moet je kamer nog dubbelchecken of je niets vergeten bent, je wil nog naar het toilet, je moet uitchecken, je moet je bagage inladen in je auto, je moet tanken, je wil je ruiten wassen, je moet nog water/snacks/picknick kopen, .....
en DAN begint je dag pas echt :)

En is er geen ontbijt mogelijk in het hotel en wil je niet in de auto eten, dan mag je nog naar een Denny's of iets dergelijks. Zo ben je opnieuw rap 1 uur kwijt voor je terug in je auto zit...
Canyonlands Isle in the Sky vraagt minder tijd als Arches.
Minder? Niet per definitie. Je vergeet dat je vanuit Moab vrijwel onmiddellijk Arches binnenrijdt. Daarentegen neemt Canyonlands Island in the Sky, heen en terug vanuit Moab al snel 3u in beslag.... Onderweg heb je dan nog Dead Horse Point die je ongetwijfeld ook wil bezoeken als je daar toch bent.
Heb beide reeds bezocht, en als je weinig of niet wandelt, neemt Canyonlands 2x zoveel tijd in als Arches....
En waarom in Moab wel het ene park bekijken en niet het ander.
Omdat ze dat voor een volgend bezoek bewaren. Hebben wij ook gedaan.

dag 8 van Durango via Mesa Verde naar The View Hotel, Monument Valley (189 mijl)
Zijn wij ook van plan in 2012, in omgekeerde volgorde.
dag 9 van Monument Valley via Antelope Canyon, Page naar acco GC (265 mijl)
Doenbaar, wordt mss een lange dag, maar je wint ook 1 uur als je uit MonVal wegrijdt. Wij hebben in 2009 Page => Antelope Canyon => GC East rim gedaan. Na het inchecken nog net op tijd om een sunset te zien aan een van de viewpoints vlakbij.
dag 10 van Grand Canyon naar Las Vegas (276 mijl)
Doenbaar, maar het kan opnieuw een lange dag worden. Wij vertrokken uit Williams, met bezoek aan Hoover Dam. Eenmaal in Las Vegas was de zon net onder...

Al de rest lijkt me ook doenbaar. Soms niet echt tijd om urenlang te wandelen, zoals in Bryce Canyon, als je nog Scenic Byway 12 (+Burr trail?) tot in Torrey wil doen, of in Arches, komende van Torrey, waar je misschien onderweg ook Little Wild Horse Canyon en/of Goblin Valley wil doen. Maar er is zeker tijd voor alle viewpoints volgens mij...
USA '06: NYC // USA '09: Denver - San Francisco // USA '10: Phoenix - Las Vegas // USA '11: Hawaii
USA '12: Denver - Denver // USA/CND '13: Seattle - Denver // Iceland '14 // USA/CND '16: Seattle - Seattle // USA '18: Denver - Denver
Blog // Photo Album
ajb1973
Amerika-ontdekker

Bericht door ajb1973 »

@ Q-bic:
Dankjewel voor je reactie! Ik zie het weer wat optimistischer in, nu!

We zijn zeker niet van plan om urenlang te gaan wandelen, ik heb gezien dat er ook heel wat wandelingen zijn van 30 minuten op "makkelijk" niveau en dat lijkt me echt genoeg. Ik heb ook geen idee of het haalbaar en veilig is met 2 kinderen wandelen, vooral de jongste (die dan 5 zal zijn) kan nog al eens koppig en eigenwijs zijn... Vooral als ik op sommige foto's zie dat er geen hekken o.i.d. staan voor een afgrond...

Groetjes,
Audrey
ajb1973
Amerika-ontdekker

Bericht door ajb1973 »

Beste mede-forummers,

graag ontvang ik nog wat advies over mijn bijgestelde route.
We hebben aan het begin wat geschrapt, zodat we niet 4x achter elkaar 1 nachtje ter plekke hebben.

...
dag 6 van Denver naar Gunnison
dag 7 Gunnison
dag 8 van Gunnison naar Monument Valley (the View)
dag 9 van Monument Valley naar Grand Canyon (Maswik Lodge)
dag 10 van Grand Canyon naar Las Vegas (Excalibur)
dag 11 Las Vegas
dag 12 Las Vegas
dag 13 van Las Vegas naar Zion National Park (BW Zion Park Inn)
dag 14 Zion NP
dag 15 van Zion National Park via Bryce Canyon naar Capitol Reef (overnachting in Torrey)
dag 16 van Torrey naar Grand Junction
dag 17 van Grand Junction naar Denver
...

Een paar vragen:
Ik wil -na het zien van foto's als deze http://en.wikipedia.org/wiki/File:Milli ... _09_13.jpg
- dit soort wegen zoveel mogelijk vermijden. :shock:
Hebben jullie nog specifieke routetips voor mijn route? En stukken die we beter kunnen vermijden?

Zijn Gunnison, Torrey en Grand Junction bezienswaardige plaatsen om te overnachten? Of zouden jullie een ander stadje eerder aanraden?
Als er nog specifieke hotelletjes zijn die jullie kunnen aanraden, hoor ik het ook graag.
Onze voorkeur gaat uit naar een comfortabel hotel, liefst met buitenzwembad.

Alvast bedankt maar weer!

Groetjes,
Audrey
Laatst gewijzigd door ajb1973 op 27 dec 2011, 22:26, 1 keer totaal gewijzigd.
laguna62
Amerikafan
Partner van: Lyan
Aantal x V.S. bezocht: 17

Bericht door laguna62 »

Hoi,
Ik zou niet in Gunnisson overnachten,maar na een stukje nog op de highway 50 te hebben doorgereden linksaf slaan de co149 op (silver treath senic byway) en dan overnachten in Lake City co,je waant je net in de oostenrijkse alpen en vanuit daar de weg te vervolgen via Durango naar Monument Valley.
Wij zijn er dit jaar geweest en gaan er volgend jaar weer naar toe, moet nog steeds de Alpine loop daar rijden.
Albert.
Yeehaw
Amerika-expert

Bericht door Yeehaw »

Gunnison is een aardig plaatsje maar een extra nacht Gunnison zou ik toch niet doen. Je zou na Gunnison eerst Black Canyon of the Gunnison kunnen bezoeken (bij Montrose) en daarna de prachtige weg 550 via Ouray en Silverton naar Durango kunnen volgen. Eventueel in Durango overnachten of doorrijden naar Mesa Verde. Mesa Verde bezoeken en door naar Monument Valley de dag daarop.
Ik zou me geen zorgen maken over dat stuk weg op de foto. Millions have survived.
Je komt ook nog door Ridgway op weg naar Ouray. Prachtige omgeving waar beroemde films zijn opgenomen: http://ridgwaycolorado.com/
Yeehaw
Q-BiC
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 8
Contacteer:

Bericht door Q-BiC »

ajb1973 schreef: Een paar vragen:
Ik wil -na het zien van foto's als deze http://en.wikipedia.org/wiki/File:Milli ... _09_13.jpg
- dit soort wegen zoveel mogelijk vermijden. :shock:
Hebben jullie nog specifieke routetips voor mijn route? En stukken die we beter kunnen vermijden?
Ik vind dat je die juist moet doen :mrgreen: .
Je bent bang om de afgrond in te rijden, maar think about it: je rijdt thuis toch ook niet tegen de vangrail naast de weg? :) Je hebt toch een rijbewijs, dus je kan toch je snelheid aanpassen en binnen de lijntjes blijven rijden?

Nadeel is dat je als bestuurder dan ook juist dat moet doen: besturen. Beide handen op je stuur, niet te veel naast je kijken en hopen dat de anderen genoeg op foto en video vastleggen. En zeker niet al rijdend gaan eten of een fles water willen leegdrinken...
Een reisgenoot op Hawaii wou zo persé eens drinken op een smalle route vol haarspeldbochten, op onze allerlaatste dag. Hij reed ons bijna het decor binnen, gelukkig langs de goede kant van de baan.. Nuja "goed", beter bomen en rotsen dan een afgrond zeker?.. Kon hem wel een slag in z'n gezicht verkopen op dat moment :x
USA '06: NYC // USA '09: Denver - San Francisco // USA '10: Phoenix - Las Vegas // USA '11: Hawaii
USA '12: Denver - Denver // USA/CND '13: Seattle - Denver // Iceland '14 // USA/CND '16: Seattle - Seattle // USA '18: Denver - Denver
Blog // Photo Album
ajb1973
Amerika-ontdekker

Bericht door ajb1973 »

Dank voor de reacties wederom.
We hebben onze route toch iets ingekort en de Great Sand Dunes weggelaten, op sommige plaatsen een extra overnachting geboekt. Hopelijk is dit wat rustiger voor de kinderen.

De planning staat nu vast en de hotels onderweg zijn geboekt, behalve het hotel in Denver (4 nachten aan het begin en 3 nachten aan het einde):

dag 1 AMS-REK-DEN (hotel @ DIA)
dag 2 Denver
dag 3 Denver
dag 4 Denver
dag 5 Denver
dag 6 Denver via Gunnison naar Montrose (Country Lodge Montrose) 258 mijl
dag 7 Black Canyon of the Gunnison (Country Lodge Montrose)
dag 8 Montrose naar Monument Valley (The View, Monument Valley) 257 mijl
dag 9 Monument Valley via (Upper) Antelope Canyon naar Grand Canyon (Maswik Lodge) 265 mijl
dag 10 Grand Canyon via Bearizona naar Las Vegas (Excalibur) 276 mijl
dag 11 Las Vegas
dag 12 Las Vegas
dag 13 Las Vegas naar Zion NP (BW Zion Park Inn) 163 mijl
dag 14 Zion National Park (BW Zion Park Inn)
dag 15 van Zion National Park via Bryce Canyon naar Boulder, UT (Boulder Mountain Guest Ranch) 163 mijl
dag 16 van Boulder, UT naar Moab (Aarchway Inn) 205 mijl
dag 17 Arches NP (Aarchway Inn)
dag 18 Moab naar Denver (353 mijl)
dag 19 Denver
dag 20 Denver
dag 21 DEN-REK-AMS
dag 22 aankomst AMS

Nu is het wachten op 21 juli en in de tussentijd veel lezen op dit forum voor leuke tipjes en tripjes onderweg.

Groetjes,
Audrey
Yeehaw
Amerika-expert

Bericht door Yeehaw »

Wat wil je in Montrose gaan doen na een bezoek aan BCotG? Montrose naar Monument Valley in een dag? Monument Valley via Page naar GC? GC via Bearizona naar Las Vegas. Zion via Bryce naar Boulder? Dat zijn nu niet bepaald routes die "rustiger voor de kinderen" zijn. Integendeel.
Isis
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Isis »

Je komt langs veel plekken die mooi zijn maar waar je vrij snel voorbijgaat... Ik zie Bryce als voorbijrijpunt waarom? Al geweest? Ik zie wel een hele dag Black Cany9on of teh Gunnison maar geen nacht in Page.
Je zegt hotels liggen vast maar veel hotels zijn op dit moment vast nog om te boeken dus dat moet niet het probleem zijn als je het anders zou willen doen.
dag 15 van Zion National Park via Bryce Canyon naar Boulder, UT (Boulder Mountain Guest Ranch) 163 mijl
dag 16 van Boulder, UT naar Moab (Aarchway Inn) 205 mijl
dag 17 Arches NP (Aarchway Inn)
dag 18 Moab naar Denver (353 mijl)
Waarom in Boulder overnachten? IK snap dat je uiteindelijk ook 'vaart wilt maken' Maar dan zou ik eerder kiezen voor een nacht in Zion en een nacht in Bryce, Om vervolgens de UT 12 (scenic byway) naar Torrey te rijden dan naar Moab.
Dus
Dag 13 LV - Zion
Dag 14 Zion - Bryce (ik zou een dag Denver inzetten om in Zion 2 nachten en 1 nacht in Bryce te zijn)
Dga 15 Bryce - Torrey
Dag 16 Torrey - Moab
Dag 17 Arches NP
Dag 18 Moab Denver.

Overigens zou ik niet 7 dagen in Denver verblijven... je moet nu behoorlijk haasten op de overige dagen. Beetje gemiste kans. Ik zou aan de voorkant van je reis 1 hoogstens 2 nachten in Denver blijven. Vervolgens wat meer tijd onderweg nemen omdat je daarmee 'lucht' krijgt (In Moab 2 dagen meer Canyonlnads dagje raften oid) en dan aan het einde misschien nog Rocky Mountains NP bezoeken.
Wij hebben het deel dat ik hierboven beschrijf gereden met camper met 2 kids (11 en 14) en beetje rust is dan wel fijn... Tussen Moab en Denver is ook veel moois langs de I70, Georgetown nabij Denver heeft een stoomtrein en zo zijn er meer dingen.Zie hier http://www.roadsideamerica.com/

Hopelijk heb je hier wat aan. Uiteindelijk moet het jouw reis worden maar we zijn hier om te zorgen dat je die keuzen dan wel bewust kan maken... :D
Overzicht reizen met camper 2020 staat de 10e camperreis op programma.
ajb1973
Amerika-ontdekker

Bericht door ajb1973 »

Yeehaw schreef:Wat wil je in Montrose gaan doen na een bezoek aan BCotG? Montrose naar Monument Valley in een dag? Monument Valley via Page naar GC? GC via Bearizona naar Las Vegas. Zion via Bryce naar Boulder? Dat zijn nu niet bepaald routes die "rustiger voor de kinderen" zijn. Integendeel.
Ik dacht de "via-plaatsen" op zo'n manier gekozen te hebben dat het plekken zijn die toch al op de route liggen volgens Google-maps. Het zijn al met al behoorlijke ritten, maar krijg er op google maps ook geen kortere suggesties voor, vandaar...
Isis
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Isis »

We snappen wel hoe je het bedoeld, maar overnachten in Boulder is onlogisch (tenzij je daar in de omgeving dingen gaat doen) en langs Page rijden is ook niet logisch.. overnachten daar weer wel. Daarom komen we met vragen.
Overzicht reizen met camper 2020 staat de 10e camperreis op programma.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer