Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Outlet shoppen in het Zuidwesten

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
Plaats reactie
catharina
Amerika-ontdekker

Outlet shoppen in het Zuidwesten

Bericht door catharina »

Hallo,

Waar vind ik de beste plekken voor outletshopping op onze route
(LA - Grand Canyon - Las Vegas - San Francisco)?

groeten,
Karin
Afbeelding
CaroLine
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door CaroLine »

In Las Vegas zijn er 2. Eentje ten zuiden van de strip en eentje als je de 15 Noord rijdt. Volgens mij was het afslag 41B.
Bij Palm Springs ligt ook een mooie outlet bij Cabazon (langs de snelweg).
Carola
Cyber-Alien
Amerikafan

Bericht door Cyber-Alien »

in Los Angeles zijn er toch ook paar "beroemde"?

Echt even stomme vraag :oops: ... wat bedoelt men precies met "outlet"... ik weet dat het grote warenhuizen zijn, maar "outlet"....
jolanneke
Amerikafan

Bericht door jolanneke »

Cyber-Alien schreef:in Los Angeles zijn er toch ook paar "beroemde"?

Echt even stomme vraag :oops: ... wat bedoelt men precies met "outlet"... ik weet dat het grote warenhuizen zijn, maar "outlet"....
Een outlet is zo'n verzameling winkels die restant partijen merkartikelen verkopen. Deze artikelen zijn dan van het vorig seizoen of hebben een lichte schade. Hier in Nederland heb je ze ook: Bataviastad, Outlet Roermond bijvoorbeeld.
1999: Florida
2001: California, Nevada, Arizona, Utah, Hawaii
2004: Colorado, Utah, Arizona, Nevada
2006: British Columbia, Alberta, Montana, Wyoming, Idaho, Oregon, Washington
2008: California, Arizona, New Mexico, Colorado, Utah, Nevada
dieter
Amerikakenner

Bericht door dieter »

Kijk eens op de website van premium outlets.
Dat is een grote keten van outlet malls.
Dit is een lijst van al hun vestigingen.
http://www.premiumoutlets.com/centers/index.asp

Je kan je ook inschrijven als VIP. krijg je couponnetjes die alles nog goedkoper maken.
Een premium in California heb ik nog niet bezocht (doen we zeker dit jaar), maar wel die in Florida : en het was beslist de moeite.
CaroLine
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door CaroLine »

Je kunt ook op deze site kijken.

http://www.outletsonline.com/usa.html

Carola
Rudi
Amerika-newbie

Re: Outlet shoppen in het Zuidwesten

Bericht door Rudi »

Beste Karin,

Ben pas in Las Vegas geweest verleden week en ben in de outletstores ten zuiden van Las Vegas geweest,je komt van de strip gereden naar het zuiden via Mandalay bay en dan heb je enkele verkeerslichten,en rijd je door tot je de 215 over rijdt op het volgende kruispunt zie je hem aam de rechterzijde liggen.Je vindt er reebok,nike,adidas,calvin klein,quiksilver,converse,en nog vele andere merken ook vele schoenwinkels.
De moeite om er enkele uurkes voor uit te trekken,maar best pas je de kleding daar de Amerikaanse maten niet altijd overeenstemmen met de Europese.

Groetjes,Rudi
bluewolf
Amerika-ontdekker
Contacteer:

outlets

Bericht door bluewolf »

ik ben pas geweest, 2 - 12 juni. Ik ben bij de outlets bij Camarillo geweest.MEGA de MEGA groot daarzo. echt een groot rond met winkels van veel bekende merken,en alles daartussen is parkeerplaats.mensen reden gewoon echt met de auto van de ene winkel naar de andere kant om daar naar een winkel te gaan.okee dat vond ik overdreven maar het gebeurde wel.Erg mooie spullen.Heb er een mooi paar Nautica schoenen gehaald voor 70 dollar inc tax.Zeker een aanrader om heen te gaan zeg ik. Van Diesel en levi`s tot wedgewood serviezen. ;)
Afbeelding
Texas Boy
Amerika-expert

Bericht door Texas Boy »

Ben nu in tientallen Outlets geweest en vaak valt het tegen qua aanbod en prijzen. Geef mij maar een goede Mall met Abercrombie, Hollister en American Eagle, daarnaast leuke winkels als Hot Topic. Spencers, allemaal merken die niet te vinden zijn in Outlets. Outlets zijn vaak dure merken en veel sportmerken. Malls zijn ook gezelliger
Jasmino
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Jasmino »

a4plus schreef:Ben nu in tientallen Outlets geweest en vaak valt het tegen qua aanbod en prijzen.
:blink: :shock:

Wij gaan dit jaar dus niet naar Amerika, en zijn kort geleden 2 weken op vakantie geweest in Europa. We hebben een leuke vakantie gehad, maar wat we erg hebben gemist: de outlets! Super aanbod, geweldige prijzen! We kopen altijd groot in als we in Amerika zijn......
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill

Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer