Hey,
Ja doen!! Miami is super. Ik heb er de hele zomer Engels gestudeerd en ik mis het ontzetten. Ik zou al alleen voor club LIV in het Fontaine Blue hotel willen verhuizen.
Die club is zooooo geweldig, gewoon heaven! Met mijn leeftijd had ik geluk dat ik daar binnenkwam moewhahahaha!

!!
Het is wel zo als je geen meisje/vrouw bent en je ziet er niet echt spetterend uit dat je dan kan vergeten dat je ergens binnenkomt en als man ben je zonder geld niet echt veel.
Ik weet ook niet of mensen wel echt daar vrienden met elkaar zijn of dat het gewoon 1 grote show is.... Alles draait om status en klasse, maarja als vrouw heb je daar heel veel geluk mee haha!
Verder zal ik wel voor iets zoeken in Miami beach ipv. Miami Downtown. Je bent toch zo in Miami als je wil en Miami Beach is gewoon the Happening.
Verder zou ik echt naat club wall en dus Liv gaan. De rest is wel heel erg toeristisch zoals Mansion en Cameo, Mokai, maar ook echt super! 18 plus clubs zijn minder. Ik kwam een keer terecht in een soort van jersey shore, omdat ik die dag 18 werd, maar ik vind de andere clubs toch leuker. Maar miami is gewoon super, alleen het is niet echt de realiteit waar je in leeft.
Als je daar heen gaat verhuizen heb je echt waanzinnig veel geluk. Heel veel mensen zouden willen ruilen haha!
Bovendien zou ik ergens in de wijk bij Aventura gaan wonen als je een auto hebt. Anders vlak naast lincoln road. Daar heb je al appartementen vanaf 900 dollar. Maar wel 1 kamer en gedeeld zwembad maar ziet er toch prima uit en maar 1 block van het strand, collins avenue en lincoln road. Good luck !! & Vergeet niet naar club LIV te gaan