Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Wie heeft een goede acco-tip in/nabij Key Largo?
Wie heeft een goede acco-tip in/nabij Key Largo?
We gaan van 1 tot 19 juli naar Florida.
We (2 volwassenen en 2 kids 10 en 16 jaar) zoeken nu een leuk, niet te groot, vlak bij de zee, hotel of bed & breakfast-acco in Key Largo (15 - 19 juli) of omgeving. Ik heb op het Forum een "goede hotel/b&b-ervaring" van iemand gelezen... maar ik kan het niet meer vinden. Heeft iemand een goed idee voor ons? Alvast bedank! Maud
We (2 volwassenen en 2 kids 10 en 16 jaar) zoeken nu een leuk, niet te groot, vlak bij de zee, hotel of bed & breakfast-acco in Key Largo (15 - 19 juli) of omgeving. Ik heb op het Forum een "goede hotel/b&b-ervaring" van iemand gelezen... maar ik kan het niet meer vinden. Heeft iemand een goed idee voor ons? Alvast bedank! Maud
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Ik heb zelf in een vrij aardig hotelletje gezeten op Key Largo.
Zwembadje erbij, geen zee maar zo groot is dat eiland nou ook weer niet hoor.
Ik probeer er de naam van te herinneren, maar dat lukt op dit moment ff niet. Het was iig geen onbekende keten.
Voor zover ik weet waren de kosten ook niet bijzonder hoog.
Zwembadje erbij, geen zee maar zo groot is dat eiland nou ook weer niet hoor.
Ik probeer er de naam van te herinneren, maar dat lukt op dit moment ff niet. Het was iig geen onbekende keten.
Voor zover ik weet waren de kosten ook niet bijzonder hoog.
- Mike
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Dus nog even voor de duidelijkheid. Het is dus de The Holiday Inn Key Largo Resort and Marina.
Kamers gaan vanaf 99 dollar. Ik weet niet echt of dat voldoet aan jouw criteria van goedkope accomodatie. Maar ik denk niet dat je in die buurt goedkoper kunt overnachten.
Wat ik mij nog herinner van het zwembad was de bar(tiki bar). Op de 1 of andere manier kreeg ik het voor elkaar om een drank te bestellen en ook op te drinken. En ik leek niet echt 21.
- Mike
Kamers gaan vanaf 99 dollar. Ik weet niet echt of dat voldoet aan jouw criteria van goedkope accomodatie. Maar ik denk niet dat je in die buurt goedkoper kunt overnachten.
Wat ik mij nog herinner van het zwembad was de bar(tiki bar). Op de 1 of andere manier kreeg ik het voor elkaar om een drank te bestellen en ook op te drinken. En ik leek niet echt 21.

- Mike
- Mike
Wij hebben er in het Bayside Resort gezeten.
Niet echt superdeluxe, meer een beetje motel stijl (onthaal in apart gebouwtje, gangen naar de kamers zijn buiten, ook op de verdieping) maar wel schoon en niet duur.
Er was een zwembad maar dat was heel klein, en er is gratis ontbijt maar dat stelt ook niet zoveel voor.
Verder was er ook gratis internet bij het onthaal.
Key Largo is nu eenmaal duur, vandaar dat we voor dit hotel hadden gekozen.
Niet echt superdeluxe, meer een beetje motel stijl (onthaal in apart gebouwtje, gangen naar de kamers zijn buiten, ook op de verdieping) maar wel schoon en niet duur.
Er was een zwembad maar dat was heel klein, en er is gratis ontbijt maar dat stelt ook niet zoveel voor.
Verder was er ook gratis internet bij het onthaal.
Key Largo is nu eenmaal duur, vandaar dat we voor dit hotel hadden gekozen.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 5 Reacties
- 1898 Weergaves
-
Laatste bericht door Zarphil
-
- 1 Reacties