Dennis schreef:
*Noot: ik geef voorrang aan bestellingen uit Nederland en België. Bestellingen uit andere landen zijn een geval apart en ik zal later bepalen of ik ze ook daarheen stuur.
Bestel ze gerust als je in de VS woont! Ik denk dat ik gewoon een aantal stickers vanuit NL naar me laat opsturen en dan distribueer ik ze vanaf hier verder.
Overigens voor de buitenlandse klanten: ik zal zorgen dat jullie de IBAN en BIC toegestuurd krijgen om jullie bijdrage over te maken.
Dennis schreef:Bestel ze gerust als je in de VS woont! Ik denk dat ik gewoon een aantal stickers vanuit NL naar me laat opsturen en dan distribueer ik ze vanaf hier verder.
I knew that we could count on you.
Hartelijk bedankt alvast.
Ik heb er natuurlijk ook besteld.
Ik plak ze meteen op mijn koffers.
Het is ook een leuk herkenningspunt als je koffers op de bagageband van het vliegveld rollen.
Uiteraard meteen besteld, en zal ook meteen het geld overmaken als ik het gironummer heb.
En dan maar hopen dat ik ze binnen 3 weken heb, kan er meteen een op de auto als we daar aankomen.
Eric
kijk ook eens op mijn weblog: http://engers.web-log.nl
Ken je wel hé terwijl wij in Amerika rondreizen vlug de stickers in de aanbieding gooien
Heb ze vanuit Amerika besteld maar je mag ze naar mijn huisadres sturen
Betaling helaas pas als we weer thuis zijn.
Overigens rij ik er al mee rond, ik had het voorbeeld uitgeprint en heb dat op een A4 aan het zijraam van de camper geplakt :nana:
Rob
Sorry Rob! Maarre... krijgen we een fotootje te zien?
Trouwens, verscheidene mensen zeiden bij hun bestelling dat ze de sticker op hun gehuurde auto of camper wilden plakken. Ter waarschuwing - ik weet niet of zoiets van het verhuurbedrijf mag. Je kunt de sticker dan waarschijnlijk beter met plakband aan de binnenkant vastmaken, zodat je hem na afloop van de huurperiode makkelijk kunt verwijderen.
Dennis schreef:Sorry Rob! Maarre... krijgen we een fotootje te zien? heb er een paar naar je gemailt, heb geen fotobewerkingsprogramma op de laptop en 1600 bij 1200 op het forum vind jij vast niet leuk
Trouwens, verscheidene mensen zeiden bij hun bestelling dat ze de sticker op hun gehuurde auto of camper wilden plakken. Ter waarschuwing - ik weet niet of zoiets van het verhuurbedrijf mag. Nee dus
Je kunt de sticker dan waarschijnlijk beter met plakband aan de binnenkant vastmaken, zodat je hem na afloop van de huurperiode makkelijk kunt verwijderen. zo heb ik het ook gedaan
Dennis schreef:
Trouwens, verscheidene mensen zeiden bij hun bestelling dat ze de sticker op hun gehuurde auto of camper wilden plakken. Ter waarschuwing - ik weet niet of zoiets van het verhuurbedrijf mag. Je kunt de sticker dan waarschijnlijk beter met plakband aan de binnenkant vastmaken, zodat je hem na afloop van de huurperiode makkelijk kunt verwijderen.
Je kunt in de US in een hobby winkel wat "magnetic backing" kopen, de sticker op de magnetic backing plakken en de overbodige randjes van de backing wegknippen. Nu heb je een magnetische sticker die je op je huurauto kunt "plakken". Ik doe dat ook met mijn NL sitckers op mijn eigen auto hier, dan kan ik ze af en toe ergens anders "plakken".
Leuk hoor deze stickers ik heb ze alvast besteld. Groetjes ess
Onze Amerika Site
Web-Log van 2003, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011(canada, 50 beren gespot!!), 2012, 2013, 2014 (florida&Caribbean Cruise), 2014 Christmas in NY, 2015, 2016 Feb: Florida en Juni: Canada en 2017 Blog tijdens onze reizen Facebook
Leuk hoor, al die interesse in de stickers! Al die aanvragen (soms wel 10 of 12 stickers per aanvraag) hebben me een idee gegeven.
Als je de gratis stickers besteld hebt en één of meer foto's instuurt van de op een leuke plek geplakte AA-sticker(s), ding je mee naar een prijs. Ik verzin nog wel wat voor prijs het is, maar het zal in ieder geval iets leuks en natuurlijk Amerika-gerelateerd zijn.
Dus als je de stickers nog niet besteld hebt: waar wacht je nog op? Ze zijn gratis EN je maakt kans op een leuke prijs!
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.