Wij vertrekken begin juni naar USA en hebben al verschillende reserveringen gemaakt en er zullen er voor de vernieuwing nog wel meer bij komen. Ik heb begrepen dat het noodzakelijk is om de hotels etc hiervan op de hoogte te stellen.
Uw nieuwe ABN AMRO Credit Card of Gold Card
Per februari 2012 zal de creditcardovereenkomst tussen u en ABN AMRO worden overdragen aan onze dochteronderneming International Card Services B.V. (ICS). Als u een overeenkomst Gespreid Betalen hebt, wordt ook deze overgedragen aan ICS. Binnenkort ontvangt u hierover een brief.
ICS is al jaren de grootste uitgever van creditcards in Nederland. Bij ICS houdt u met uw nieuwe ABN AMRO Credit Card of ABN AMRO Gold Card optimaal betaalgemak en een uitstekende service.
In het eerste kwartaal van 2012 stuurt ICS u een nieuwe ABN AMRO Credit Card of ABN AMRO Gold Card. Ook met deze nieuwe creditcard kunt u blijven genieten van wereldwijd betaalgemak. De voordelen en mogelijkheden zijn dezelfde als die van uw huidige creditcard.
Tot wanneer kan ik mijn oude credit card blijven gebruiken?
U kunt uw creditcard tot uiterlijk 15 mei 2012 gebruiken. Maar wij adviseren u om de nieuwe ABN AMRO Credit Card/ABN AMRO Gold Card zo snel mogelijk te activeren. Hoe u dit kunt doen staat in de brief die u bij uw nieuwe creditcard ontvangt. Na het activeren van uw nieuwe ABN AMRO Credit Card/ABN AMRO Gold Card kunt u uw oude ABN AMRO creditcard niet meer gebruiken.
Let op: heeft u ook een of meer Extra Card(s)? Na het deblokkeren van de eerste nieuwe hoofd- of Extra Card van ICS, worden alle bijbehorende oude ABN AMRO creditcards geblokkeerd.
Krijg ik een nieuw kaartnummer?
U krijgt een nieuwe creditcard met een nieuw kaartnummer. Betaalt u via uw creditcard een abonnement of heeft u uw creditcardnummer doorgegeven voor een reservering? Vergeet dan niet aan dat bedrijf uw nieuwe creditcardnummer door te geven.