Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Prijzen retour new York Oktober 2012
-
- Amerika-ontdekker
Re: Prijzen retour new York Oktober 2012
Hoi,
Ja is vanaf dusseldorf naar jfk Op 16 okt heen en 24 terug met air berlin. We hebben 500 euro betaald per ticket, na een aantal weken gezocht te hebben vonden we het een goeie prijs. Het is non stop dat vinden we ook erg fijn.
Bas
Ja is vanaf dusseldorf naar jfk Op 16 okt heen en 24 terug met air berlin. We hebben 500 euro betaald per ticket, na een aantal weken gezocht te hebben vonden we het een goeie prijs. Het is non stop dat vinden we ook erg fijn.
Bas
- meyem
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 12
non-stop is heerlijk...tegenwoordig geef ik daar ook liever iets meer voor uit dan dat gehannes halverwege en stress dat je je overstap niet haalt....(is me al eens gebeurd...
)

Dat is toch een mooie prijs en het geeft rust als je tickets vastgelegd zijn. Ik zou het niet uitstellen.
dagmar74 schreef:Hoi hoi,
Wij gaan ook oktovber 2012 naar NY. 500 euro is wel het uiterste bedrag dat ik wil uitgeven aan een ticket. Zie ook wel eens lagere prijzen langskomen (op het forum dan). Ik ga nog even wachten denk ik. Is dat een goed idee?? Iemand?? Heb mij inmiddels wel aangemeld bij een aantal 'flight alerts'. Tips zijn welkom.
Groet
Ik had in september tickets geboekt voor november voor 500 euro per persoon bij KLM. Ze hadden toen aanbiedingen. Ik geloof dat het de Wereld Deal Weken heet. Ik weet niet of ze die vaker hebben. Ik denk dat je vooral steeds verschillende sites in de gaten moet houden voor de prijzen. Ik kreeg steeds prijzen vanaf 600-700 euro en toen kreeg ik een e-mail dat je voor 500 euro met KLM naar New York kon. Die hebben we dus gelijk geboekt.
De prijzen zitten nu ook ongeveer rond de 500. Jammer is dat eind oktober nog niet in de lijstjes staat met aanbiedingen zoals bij Kayak en Vliegennaar. Ik wacht nog even af. Wanneer zijn die wereldweken van de KLM weer??
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Kijk eens op de site van Connections.be daar hebben wij gisteren tickets gevonden voor E 463,44 BRU > EWR
-
- Amerika-ontdekker
Hoi, wij hebben tickets van dusseldorf voor 500 euro pp. Dusseldorf is voor ons dichterbij als adam. Wij gaan nu onze planning maken. Hoop dat ik de giants of/en de yankees kan zien spelen.
Bas
Bas
- IngeRene
- Amerikakenner
- Contacteer:
Er is nog een aardig verschil tussen begin en eind oktober. Scheelt toch ruim 150 p.p. We zoeken verder (alleen Icelandair dus voordelig vanaf Schiphol, via Reykjavik ook voor ongeveer 500 pp) naar directe vluchten en bij voorkeur vanaf Dusseldorf, A'dam mag ook. Brussel is net wat te ver voor ons.
Lees alles over onze fantastische vakantie naar ZW-USA op Belderbos naar Amerika '11 blog. Andere reizen vind je op IngeRene.nl
Ik kan helaas nog steeds niet op connections.be. Op de een of andere manier geeft hij storing als hij de prijzen gaat uitrekenen. Balen, ben wel benieuwd eigenlijk.
Vandaag bij Tix, 452 met Airberlin vanaf Dusseldorf overstap op Berlijn.
- IngeRene
- Amerikakenner
- Contacteer:
Ik zei Triple Tix, omdat er drie berichten achter elkaar stonden. Inmiddels zijn dat er nog maar twee. *cynisme ON* En goh wat jammer nou dat net bericht waarin TIX.nl een kortingscode verstrekte ineens weer foetsie is. *cynisme OFF*IngeRene schreef:Triple Tix![]()
In ieder geval sympathiek dat er niet 'anoniem' gereageerd wordt als een zogenaamde "heel erg tevreden ervaringsdeskundige", maar gewoon met naam en toenaam. Mag ook wel eens gezegd worden.
*geen aandelen, geen ervaringen, wel interesse in zomer11*
Gelukkig had ik mijn blijdschap wel getoond en de code herhaald: zomer11. Het is hopelijk geen vrouwelijke intuïtie geweest ... De code doet het op moment van schrijven nog steeds voor €25 korting. Compenseert een klein beetje de administratiekosten (€20) en customer service charge

Het spijt me, maar het wantrouwen is weer retour en ik boek dus direct bij airberlin, waar je wel direct zekerheid hebt over de gereserveerde stoelen (tegen bijbetaling, dat dan weer wel).
gr,
René
Lees alles over onze fantastische vakantie naar ZW-USA op Belderbos naar Amerika '11 blog. Andere reizen vind je op IngeRene.nl
Wij gaan 11 mei naar new york. Ik heb eergisteren heel de avond allerlei sites bezocht voor goedkope tickets.
Toen zag ik tickets voor een non stop vlucht van €661,-
Nu keek ik gisteravond weer bij. Connections.be en zag daar tickets van €444,- pp.
Deze hebben we dus maar snel geboekt.
Vandaag keek ikweer bij connections en nu kosten ze iets van 520,- of zo.
Dit scheelt ons gewoon €80,- pp in 1 dag.
Succes met uitzoeken
Groetjes Tamara
Toen zag ik tickets voor een non stop vlucht van €661,-
Nu keek ik gisteravond weer bij. Connections.be en zag daar tickets van €444,- pp.
Deze hebben we dus maar snel geboekt.
Vandaag keek ikweer bij connections en nu kosten ze iets van 520,- of zo.
Dit scheelt ons gewoon €80,- pp in 1 dag.
Succes met uitzoeken
Groetjes Tamara
2003: Florida
2006: Zuid-West Amerika
2008: Noord-West Amerika
2009: Florida
2011: Noord-West Amerika & Canada
2012: Noord-Oost Amerika & Canada
2013: Zuid-West Amerika & Hawaii
2014: zuid-west Amerika & Yellowstone np
2006: Zuid-West Amerika
2008: Noord-West Amerika
2009: Florida
2011: Noord-West Amerika & Canada
2012: Noord-Oost Amerika & Canada
2013: Zuid-West Amerika & Hawaii
2014: zuid-west Amerika & Yellowstone np
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 26
Net geboekt naar New York via Tix.nl. Ik ga met mijn dochters 5 daagjes eind januari. Er kwamen hier zulke leuke prijzen voorbij, ook de kortingcode werkte. Prijs €314 p.p.
Gelijk maar geboekt, rechtstreeks met Delta Airlines.
Zal altijd weer goedkoper kunnen, maar wij werden hier erg blij van.
Gelijk maar geboekt, rechtstreeks met Delta Airlines.
Zal altijd weer goedkoper kunnen, maar wij werden hier erg blij van.

Ik vind 314 euro een fantastische deal.
- IngeRene
- Amerikakenner
- Contacteer:
Da's echt een superprijs. Ik zou meteen mijn principes weer overboord gooien 

Geweldige deal zeg! Zag ook een aanbieding via Travelox van 380. Net in periode dat ik niet zoek. Connections doet het nog steeds niet. Ligt het aan mij??
- Rob
- Amerika-expert
- Contacteer:
Denk dat het aan jou/je computer ligt want hier geen problemen.
Je geschiedenis wissen en cookies weggooien en opnieuw proberen.
Je geschiedenis wissen en cookies weggooien en opnieuw proberen.
Zijn de "emissierechten" (als je lang over dit woord nadenkt ga je vanzelf hyperventileren) voor volgend jaar al in die prijzen verwerkt?
- Rob
- Amerika-expert
- Contacteer:
Geen idee maar als je ticket volledig betaald is kunnen ze achteraf geen extra kosten meer toerekenen.
Ik hoop het Rob.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 36 Reacties
- 8152 Weergaves
-
Laatste bericht door Timothy555