Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
restricties auto huren
- claver
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
restricties auto huren
Ik weet dat je pas vanaf een bepaalde leeftijd (ik meen 25) een auto kan huren in Amerika. Nu ben ik 32 , dus dat moet het probleem niet zijn. Maar bij de grote autoverhuurbedrijven in Nederland kan je pas een auto huren als je langer dan een jaar in bezit bent van een rijbewijs bent.
Over zo'n zelfde restrictie in Amerika kan ik op de sites van amerikaanse bedrijven iegenlijk niet echt iets vinden. Waarschijnlijk geloven ze het niet eens dat je pas als bejaarde dertiger een rijbewijs haalt:) Maar toch....
..weet iemand of daar regels over bestaan?
Over zo'n zelfde restrictie in Amerika kan ik op de sites van amerikaanse bedrijven iegenlijk niet echt iets vinden. Waarschijnlijk geloven ze het niet eens dat je pas als bejaarde dertiger een rijbewijs haalt:) Maar toch....
..weet iemand of daar regels over bestaan?
the world according to claver: http://www.claver.nu
Sowieso is de regel vaak, 5 jaar rijbewijs OF ouder dan 25 jaar, dus daar val je sowieso onder. In de states kun je zeker weten een auto huren. Ik denk niet dat ze ueberhaupt vragen hoe lang je je rijbewijs al hebt (hebben ze bij mij nog nooit gedaan in ieder geval). In het allerergste geval zal je verzekering wat duurder zijn.
"You're drunk again."
"No, I'm just exhausted 'cause I've been up all night drinking."
"No, I'm just exhausted 'cause I've been up all night drinking."
-
- Amerika-newbie
Hoi Claver,
Zelf heb ik geen ervaring met een auto huren in the USA, maar wel Canada waar waarschijnlijk soorgelijke regels gelden. Het was erg lastig om tussen de wir war van kleine lettertjes de juiste dingen te vinden.
Misschien heb je nog iets aan deze usa autoverhuur informatie.
Erik
Zelf heb ik geen ervaring met een auto huren in the USA, maar wel Canada waar waarschijnlijk soorgelijke regels gelden. Het was erg lastig om tussen de wir war van kleine lettertjes de juiste dingen te vinden.
Misschien heb je nog iets aan deze usa autoverhuur informatie.
Erik
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 5 Reacties
- 3585 Weergaves
-
Laatste bericht door Rob Swijters
-