Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Medicijnen (vloeistof) mee in handbaggage?
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 4
Medicijnen (vloeistof) mee in handbaggage?
Ik ga volgend jaar voor het eerst naar Amerika. Net geboekt en ben helemaal blij. En daarmee ook nu tijd voor de praktische zaken
. Ik gebruik paar soorten medicijnen en wil deze zoveel mogelijk over handbaggage en koffer verdelen. Neem ook medisch paspoort mee. Maar ik zit met 1 type dat vloeistof bevat. Die kan niet in de koffer, want laaduim wordt niet verwarmd en die temperatuurswisseling is funest voor het spul. Dus moet het volledig mee in handbaggage. Dat op zich is al uitdaging wegens formaat. Maar ook dus omdat het vloeistof bevat, daar zit natuurlijk limiet op. Weet iemand of medicijnen buiten die normale vloeistof regeling valt?

Re: Medicijnen (vloeistof) mee in handbaggage?
Hoi Sassya,
Als je je medisch paspoort laat zien met eventueel een doktersverklaring valt dit buiten de vloeistofregeling. Ik zou trouwens als ik jou was nooit medicijnen in je koffer doen want die kunnen kwijt raken en dan heb je een serieus probleem.
Als je je medisch paspoort laat zien met eventueel een doktersverklaring valt dit buiten de vloeistofregeling. Ik zou trouwens als ik jou was nooit medicijnen in je koffer doen want die kunnen kwijt raken en dan heb je een serieus probleem.
- nieuwenoord
- Amerika-expert
- Partner van: Albert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Ik neem al jaren veel insuline mee, geen probleem.
-
- Amerikakenner
Wil genoeg voorraad meenemen in handbagage en wat extra voorraad in koffer. Moet er inderdaad niet aan denken dat koffer niet aankomt. Fijn te horen dat het geen probleem is. Behalve de ruimte dat het inneemt dan, nogal grote verpakkingen, helemaal voorraad voor 3 weken. Ze willen het natuurlijk in originele verpakking, en dat zijn dus 3 dozen
. Dat wordt proppen.
Mijn vriend heeft een implantaatje die waarschijnlijk af zal gaan bij de poortjes, dus wordt gezellig met ons bij de douane

Mijn vriend heeft een implantaatje die waarschijnlijk af zal gaan bij de poortjes, dus wordt gezellig met ons bij de douane

- laguna62
- Amerikafan
- Partner van: Lyan
- Aantal x V.S. bezocht: 17
Bij de douane heb je nog geen last,pas bij de gate net voor dat je gaat boarden moet je door de controle
Albert.

Albert.
-
- Amerikakenner