Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
SUV huren bij carhireagency.com
- jaspernts
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 1
SUV huren bij carhireagency.com
Hallo!
Ik ben van plan vanavond een Full size SUV te huren bij http://www.carhireagency.com .
Aangezien dat ik en m'n 3 vrienden, die mee gaan op reis van Phoenix naar Los Angeles, allemaal tussen de 21 en 25 jaar zijn, moeten we het 'Young drivers package' erbij nemen.
Bij dit vinkje staat echter: ''Our young persons insurance package covers up to 3 drivers aged 21-24 and ensures there will be no excess insurance charges to pay locally..''
We zijn dus met z'n vieren, dit zou dus voor één te weinig zijn!
Komen er nog extra kosten bij om nog een bestuurder erbij te laten schrijven? Of is het überhaupt niet mogelijk?
Wie weet hier raad mee? Misschien iemand ervaring ermee?
Groetjes,
Jasper.
Ik ben van plan vanavond een Full size SUV te huren bij http://www.carhireagency.com .
Aangezien dat ik en m'n 3 vrienden, die mee gaan op reis van Phoenix naar Los Angeles, allemaal tussen de 21 en 25 jaar zijn, moeten we het 'Young drivers package' erbij nemen.
Bij dit vinkje staat echter: ''Our young persons insurance package covers up to 3 drivers aged 21-24 and ensures there will be no excess insurance charges to pay locally..''
We zijn dus met z'n vieren, dit zou dus voor één te weinig zijn!
Komen er nog extra kosten bij om nog een bestuurder erbij te laten schrijven? Of is het überhaupt niet mogelijk?
Wie weet hier raad mee? Misschien iemand ervaring ermee?
Groetjes,
Jasper.
-
- Amerika-newbie
Re: SUV huren bij carhireagency.com
Hm, ik geloof dat je er toch niet onderuit komt de young driver package te nemen. Autobedrijven in de VS hebben eigenlijk niet de vrijheid dit niet te doen. Het is wettelijk verplicht. Mijn dochter werkte een tijdje in Puerto Rico in een hotel, kreeg alle discounts via het hotel; ze is 23 en via enterprise heeft ze toch de 50 dollar extra moeten betalen, ze heeft een Amerikaans rijbewijs.
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Dit soort specifieke vragen zou ik altijd gewoon voorleggen aan het verhuurbedrijf. We zijn een Forum, geen alwetende vraagbaak. En stel dat wij 'ja' zeggen en het kan toch niet, kom je hier dan je verhaal halen? Zie http://www.carhireagency.com/display_pa ... id=contact
Bij USAReisen heb je ook een Underage pakket. Daarbij zie ik geen restricties op het aantal bestuurders: http://www.usareisen.de/mietwagen/alamo-u25/ .
'Gebühr für alle zusätzlichen Fahrer über 21 Jahre'
Mocht jouw duits niet zo goed zijn dan kun je ook bij hun engelstalige versie terecht: http://www.drive-usa.de/rental-cars/alamo-u25/
Bij USAReisen heb je ook een Underage pakket. Daarbij zie ik geen restricties op het aantal bestuurders: http://www.usareisen.de/mietwagen/alamo-u25/ .
'Gebühr für alle zusätzlichen Fahrer über 21 Jahre'
Mocht jouw duits niet zo goed zijn dan kun je ook bij hun engelstalige versie terecht: http://www.drive-usa.de/rental-cars/alamo-u25/
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
- jaspernts
- Amerika-ontdekker
Ik wil er ook niet onderuit komen om het young driver package te nemen, ik weet dat he sowieso meer gaat kosten voor ons omdat we onder de 25 jaar zitten.rentyourtentusa schreef:Hm, ik geloof dat je er toch niet onderuit komt de young driver package te nemen. Autobedrijven in de VS hebben eigenlijk niet de vrijheid dit niet te doen. Het is wettelijk verplicht..
Ik zal de vraag duidelijker stellen: kunnen we voor carhireagency.com gaan, zijn we dan met z'n vieren verzekerd of moeten we voor de (duurdere) usareisen.de gaan?
Ook weet ik dat dit niet een alwetende vraagbaak is, maar het kan best zo zijn dat er leden op dit forum deze situatie al eens vaker meegemaakt hebben. Toch?
Btw: een midsize SUV is bij usareisen.de goedkoper, echter een standard en full-size SUV zijn daarentegen weer duurder.
- Njit
- Amerika-expert
- Contacteer:
Blijf ik bij mijn oorspronkelijke advies: Bel of mail ze even. Dan weet je precies hoe het zit..
- jaspernts
- Amerika-ontdekker
Sorry, was ik vergeten te melden..Njit schreef:Blijf ik bij mijn oorspronkelijke advies: Bel of mail ze even. Dan weet je precies hoe het zit..
Had ze gisteren ook gemaild, maar heb nog geen concreet antwoord gehad.
Zal eens gaan kijken hoeveel het bij Alamo kost om 1 jonge bestuurder ter plekke te verzekeren.
Als het zoveel spoed en haast heeft, bel ze dan. En vraag dan of ze hun antwoord via de mail willen bevestigen.jaspernts schreef:Had ze gisteren ook gemaild, maar heb nog geen concreet antwoord gehad.
- jaspernts
- Amerika-ontdekker
Heb inmiddels een antwoord via de mail. Blijkt dat ze als één van de weinige met Alamo een contract hebben om meerdere jonge bestuurders per voertuig te hebben. In totaal 3 dus.
Voor elke extra jonge bestuurder die erbij komt betaal je $25,- plus tax per dag!
In ieder geval is het dan voor de volgende die hier raad zoekt ook duidelijk.
Maar denk dat het dus dan toch usareisen.de wordt: niks mis mee en weten we in ieder geval zeker dat het goed zit! Alleen is de prijs iets hoger dan bij carhireagency.com..
Voor elke extra jonge bestuurder die erbij komt betaal je $25,- plus tax per dag!
Maar denk dat het dus dan toch usareisen.de wordt: niks mis mee en weten we in ieder geval zeker dat het goed zit! Alleen is de prijs iets hoger dan bij carhireagency.com..
Dus usareisen.de is nog steeds duurder, zelfs na de $25 per dag bij carhireagency.com?
- jaspernts
- Amerika-ontdekker
Nee, mijn excuses, heb het verkeerd uitgelegd!Hockey schreef:Dus usareisen.de is nog steeds duurder, zelfs na de $25 per dag bij carhireagency.com?
Ligt er natuurlijk ook een beetje aan hoelang je de auto nodig hebt.
Wij gaan 16 dagen huren in totaal, dus voor ons wordt het al gauw te duur, als er ook nog eens $25,- + taxes per dag wordt gerekend.
Voor ons is dus usareisen.de goedkoper.
Ouch, ja dan wordt het al snel duur. Jammer dat ze het aftoppen bij 3 en niet de 4e ook meenemen. In een auto van 4 zitplaatsen lijkt me toch logisch dat er eventueel ook 4 gaan rijden. Of zou dat weer te logisch zijn? 

- jaspernts
- Amerika-ontdekker
Ja inderdaad.. een beetje krom is het wel!
Maar ja, er mogen dan dus nog wel bestuurders bijkomen van 25 jaar of ouder, zonder extra kosten.
Nog één gewetens vraagje, wat zouden jullie doen: Standard of Full-size SUV als je met 4 heren van 23 bent + bagage?
Of zal ik voor het antwoord op deze vraag toch nog meer even verder zoeken op dit forum...
Maar ja, er mogen dan dus nog wel bestuurders bijkomen van 25 jaar of ouder, zonder extra kosten.
Nog één gewetens vraagje, wat zouden jullie doen: Standard of Full-size SUV als je met 4 heren van 23 bent + bagage?
Of zal ik voor het antwoord op deze vraag toch nog meer even verder zoeken op dit forum...

Met 4 volwassen kerels zou ik zelfs een full size SUV niet doen maar een minivan. Die hebben nog meer ruimte.
- laguna62
- Amerikafan
- Partner van: Lyan
- Aantal x V.S. bezocht: 17
Ik zou voor een full size suv gaan,bv een escalade ofzo
Albert

Albert
- Njit
- Amerika-expert
- Contacteer:
Alleen kun je nooit uitkiezen welke SUV je krijgt. Een Minivan klinkt misschien wat suffer maar er zit wel meer koffer-ruimte in.
Vaak krijg je als Minivan een Chrysler Town and Country mee:

De achterste rij kan namelijk plat:

Vaak krijg je als Minivan een Chrysler Town and Country mee:

De achterste rij kan namelijk plat:

-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 20
vooral die ruimte voor de schoenen is ideaal
Het eerste dat wij doen als we deze auto ontvangen is alle schoenen, petten en andere losse spullen in die bakken doen. Laptop is ook altijd mooi uit het zicht tijdens wandelen/winkelen etc

- jaspernts
- Amerika-ontdekker
Inderdaad voor bagage en opberg mogelijkheden heel erg handig!
(Daarom hebben wij thuis een Renault Scenic
)
We gaan toch voor een SUV, dan zorgen we daar wel dat we een 4WD of AWD onder onze konten krijgen. Toch vrij handig in Februari/Maart met enige sneeuwval hier en daar in de bergen!
(Daarom hebben wij thuis een Renault Scenic

We gaan toch voor een SUV, dan zorgen we daar wel dat we een 4WD of AWD onder onze konten krijgen. Toch vrij handig in Februari/Maart met enige sneeuwval hier en daar in de bergen!
- Ta2 Gerrit
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 35
- Contacteer:
Voor een rondreis is de MInivan inderdaad veel practischer, qua bagageruimte, zeker omdat je de derde bank helemaal kunt opbergen in de bodem.
Van binnen merk je er ook niks van als je er in rijdt, maar ja, de buitenkant
Mijn eerste keus is ook altijd een SUV, en bij voorkeur zo groot mogelijk (prijsverschil tussen standard en fullsize is niet eens zo groot), maar soms moet je de praktische kant (meestal aangedragen door mijn eega
) ook in ogenschouw nemen. Dus bij een rondreis met 4 personen is dat inderdaad de Minivan, heb ik vorig jaar moeten be/erkennen
Maar voor de kijk (en de extra power) zit ik liever in een Tahoe, Expedition of zelfs Dakota.
Nog beter (en groter); Suburban, Yukon XL, Navigator of Escalade, maar daar hangt weer een ander prijskaartje aan, mits niet gratis ge-upgrade. Daar kun je wèl met gemak 4 personen bagage in kwijt
.
Van binnen merk je er ook niks van als je er in rijdt, maar ja, de buitenkant

Mijn eerste keus is ook altijd een SUV, en bij voorkeur zo groot mogelijk (prijsverschil tussen standard en fullsize is niet eens zo groot), maar soms moet je de praktische kant (meestal aangedragen door mijn eega

Maar voor de kijk (en de extra power) zit ik liever in een Tahoe, Expedition of zelfs Dakota.
Nog beter (en groter); Suburban, Yukon XL, Navigator of Escalade, maar daar hangt weer een ander prijskaartje aan, mits niet gratis ge-upgrade. Daar kun je wèl met gemak 4 personen bagage in kwijt

Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times. Onze reissite; DILLIGAF

2010 "I've been standing on a corner in Winslow Arizona"

2010 "I've been standing on a corner in Winslow Arizona"
- Loek
- Amerika-expert
- Contacteer:
Veel minivans zijn ook uitgerust met AWD. Wij hadden hier bezoek die een Toyota Sienna AWD hadden gehuurd.jaspernts schreef: We gaan toch voor een SUV, dan zorgen we daar wel dat we een 4WD of AWD onder onze konten krijgen. Toch vrij handig in Februari/Maart met enige sneeuwval hier en daar in de bergen!
-
- Amerika-ontdekker
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Hallo jaspernts,jaspernts schreef:Heb inmiddels een antwoord via de mail. Blijkt dat ze als één van de weinige met Alamo een contract hebben om meerdere jonge bestuurders per voertuig te hebben. In totaal 3 dus.
Sorry dat ik inbreek in uw topic, maar ik kwam hier terecht doordat ik een soortgelijke vraag heb. Ik ga met een vriend een auto huren voor 3 weken op Los Angeles airport en we zijn beiden jonger dan 25. We willen via usreisen een auto huren, maar we zijn niet zeker of de tweede bestuurder onder 25 jaar nou ook binnen het pakket valt. Op sommige pagina's kun je vinden dat het wel zo is, maar op de boekingspagina waarop je een auto kan selecteren staat juist weer 'Additional Drivers over the age of 25'. Ik zie dat jij heb gemaild met een bedrijf, maar ik kan niet opmaken of jouw antwoord hier boven nou op carhireagency.com of op usareisen.de slaat. Zou u dat voor mij kunnen verduidelijken? En voor het geval dat uw antwoord op carhireagency.com slaat, weet u (of iemand anders) dan hoe het zit met usareisen.de?
Alvast bedankt!
- Bob
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 5 Reacties
- 6552 Weergaves
-
Laatste bericht door Robbie&Irene