Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Jouw mooiste USA foto...deel 2

Algemene discussie over alles wat met de Verenigde Staten te maken heeft.
SemJes
Amerika-expert

Re: Jouw mooiste USA foto...deel 2

Bericht door SemJes »

Toch wel een van mn favoriete topics om door te kijken dit. Nu zelf maar eens wat posten. Hier wat foto's van onze recente trip naar Florida. De eerste twee zijn in Saint Pete Beach gemaakt, en de laatste tijdens een airboat rit rond de Everglades.
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

schitterende foto van de zonsondergang hoor....en van dat stuk ronddrijvend hout.
Wallstreet
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door Wallstreet »

Jammer, dat ik tijdens mijn trip naar miami geen enkele aligator gezien heb. Ik reed anderhalfuur door de everglades maar door de hoge stand van het water waren de de dieren nergens te bespeuren. Mooie foto's btw.
Mrs.Bean
Amerika-expert

Bericht door Mrs.Bean »

mooie foto's :D

vanochtend boven het Haringvliet was de zon ook zo mooi, maar ja daar kan je niet stoppen :evil:
Isis
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Isis »

Mooi hoor...
niet stoppen op de haringvliet.. ach joh kan wel maar geeft wel een hoop gedoe :D :oops:
Overzicht reizen met camper 2020 staat de 10e camperreis op programma.
Henriëtte
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 18
Contacteer:

Bericht door Henriëtte »

Dit is voor mij al jarenlang het meest favoriete topic op AllesAmerika :thumbup: 't Blijft leuk om al die prachtige foto's voorbij te zien komen. Wij zijn onlangs voor 't eerst naar het noordoosten van de USA, en dat levert toch echt compleet andere foto's op.... geen hoodoos en badlands deze keer, maar monumenten, kerkhoven, covered bridges ed. Mijn favoriete foto is die van de leeszaal in de Boston Public Library.

Afbeelding
http://www.picturEyes.com" onclick="window.open(this.href);return false; : met o.a. een collectie van onze favoriete USA-foto's.
http://www.ontdek-amerika.nl" onclick="window.open(this.href);return false; : veel foto's, veel info, en uitgebreide reisverslagen.
Mrs.Bean
Amerika-expert

Bericht door Mrs.Bean »

niet stoppen op de haringvliet.. ach joh kan wel maar geeft wel een hoop gedoe
die zon is wel heel veel vuur hoor Isis!!!!

en Henriétte erge mooie foto en op jullie site ook
Stan.Gobien
Techmod
Aantal x V.S. bezocht: 10
Contacteer:

Bericht door Stan.Gobien »

Henriëtte, hoe luid klonk de afdruk van je speigel reflex in die leeszaal? :lol:
Henriëtte
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Henriëtte »

Op de volgende foto die we maakten zie je dat alle bezoekers zich naar ons omdraaiden en een sssttt-gebaar maakten :mrgreen:
http://www.picturEyes.com" onclick="window.open(this.href);return false; : met o.a. een collectie van onze favoriete USA-foto's.
http://www.ontdek-amerika.nl" onclick="window.open(this.href);return false; : veel foto's, veel info, en uitgebreide reisverslagen.
Jasmino
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Jasmino »

Wat een prachtige foto, Henriëtte! Wauw! Nu wil ik ook naar die leeszaal 8)
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill

Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Isis
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Isis »

Mooi hoor Henriëtte!!! Bijna engels sfeertje he?!
Overzicht reizen met camper 2020 staat de 10e camperreis op programma.
Mrs.Bean
Amerika-expert

Bericht door Mrs.Bean »

op de site staan nog veel meer mooie, ik wil nu toch wel een keer naar het NO :D
Jasmino
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Jasmino »

Inderdaad, op uitnodiging van Mrs. Bean toch maar even de site bekeken, wat een prachtige foto's weer! Dat levert me echt inspiratie! Zodra we weer geld hebben, moeten we echt eens die kant op!
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill

Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Wallstreet
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 2

Bericht door Wallstreet »

Die foto van de bib straalt echt stilte uit! :wink:
gleuknie
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 3
Contacteer:

Bericht door gleuknie »

Totdat Henriëtte binnenkwam. :lol:
Groetjes René

2009: Zuidwest-V.S. en Hawaii. Foto's: http://www.youtube.com/watch?v=x7AM-aOKxBM" onclick="window.open(this.href);return false;
2011: 4 weken V.S.: http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... 05#p554595" onclick="window.open(this.href);return false;
2014: Denver - S.F.?
Henriëtte
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Henriëtte »

Er was nog een ander stel tegelijk met ons foto's aan het maken. Daar hebben we ons eerlijk gezegd wel aan geërgerd, de vrouw ging gewoon pontificaal tussen de tafels in staan en de man ging haar dan uitgebreid op de foto zetten, waarbij dan dus ook de mensen die daar zaten volop mee in beeld kwamen. En dat hielden ze best lang vol, wij hebben een hele tijd staan te wachten omdat ze steeds in de middengang stonden en zo ons plaatje verpestten.

Maar wij zijn heel braaf hoor geweest hoor :roll: we hebben alleen foto's gemaakt helemaal vanuit het achterste deel van de ruimte.

Jacqueline, ik vind de foto's die jij maakt altijd heel erg mooi, dus als jij ooit naar het noordoosten gaat dan ben ik heel benieuwd met wat voor plaatjes jij thuis zal komen. Dat dit gebied zo'n totaal andere fotografiemogelijkheden geeft vond ik echt verrassend leuk. Bijvoorbeeld Mount Hope Cemetery in de plaats Rochester, daar konden we haast niet meer stoppen met fotograferen, zo mooi was het daar!

Afbeelding
Maarten-Annique
Amerikakenner

Bericht door Maarten-Annique »

Een mooie foto van Big Horn Sheep in Zion NP, 2011.
Bijlagen
Big Horn Sheep Zion NP
Big Horn Sheep Zion NP
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

Wij gaan komend najaar weer naar het noordoosten en hopen dan weer een heleboel mooie foto's te maken.
Vanwegen de schitterende herfstkleuren plannen we NO altijd in het najaar.
Henriëtte
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door Henriëtte »

Wat de kleuren betreft hadden wij een beetje pech, het was geen goede Fall Foliage dit jaar. Tenminste, niet op het moment dat wij er waren.... ik heb ondertussen aan de foto's van Petra gezien dat het toch nog goed is gekomen met die mooie kleuren :thumbup: Ik hoop dat jij en Annie volgend jaar meer geluk hebben dan wij!
Stan.Gobien
Techmod
Aantal x V.S. bezocht: 10
Contacteer:

Bericht door Stan.Gobien »

Wij zaten dezelfde periode als Henriëtte in het NO en hadden dus ook niet zo veel geluk met de kleuren.
Er zijn wel enkele geslaagde hoor!

Ik heb een foto van NY laten op canvas drukken, de foto is aangepast met Photoshop Essentials.
Afbeelding
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer