Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
AA meeting 2012: vragen en opmerkingen
Re: AA meeting 2012: vragen en opmerkingen
Wat ik mij afvroeg? Daar ik nog nooit naar een forum bijeenkomst ben geweest... Dien je nog iets mee te nemen of hebben jullie tips om dingen mee te nemen daar heen? Ben nog even aan t twijfelen of ik zal gaan...
www.Citizenof.com blog vol reis- woon en interieurinspiratie
- Jasmino
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Je bent niet verplicht om iets mee te nemen, maar wat er door sommigen zoal wordt meegenomen:
- Fotoboeken om te showen aan andere deelnemers (is een aparte tafel voor)
- Folders over en uit Amerika die je zelf niet meer nodig hebt
- Boeken over Amerika (die je wil weggeven of verkopen)
Misschien vergeet ik nog iets?
Ik heb zelf die dingen in het verleden ook wel meegenomen, maar deze keer ben ik dat niet van plan.
- Fotoboeken om te showen aan andere deelnemers (is een aparte tafel voor)
- Folders over en uit Amerika die je zelf niet meer nodig hebt
- Boeken over Amerika (die je wil weggeven of verkopen)
Misschien vergeet ik nog iets?
Ik heb zelf die dingen in het verleden ook wel meegenomen, maar deze keer ben ik dat niet van plan.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Jasmino bedankt voor je snelle reactie...Het is me helemaal duidelijk. De reden dat ik twijfel is omdat ik nog niet heel veel heb gereisd naar de USA. Ik heb dus redelijk weinig te vertellen/advies te geven, echter vind het wel heel erg interessant om ervaringen te horen.
- DVDGuy
- Amerika-expert
- Partner van: Krabbegat
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Het is gewoon een gezellige bijeenkomst, waar je onder het genot van een (alcoholisch) drankje gezellig kunt praten over onze gezamelijke passie: de USA.
Verder kun je genieten van een lekkere maaltijd.
Verder kun je genieten van een lekkere maaltijd.
- Jasmino
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Bibis, dat hoeft ook helemaal niet! Ook al ben je nog nooit in de VS geweest, dat je erin geïnteresseerd bent is al genoeg om te komen. Dat is immers ook de reden dat je op dit forum actief bent, toch? Er is geen enkele vorm van ballotage of iets dergelijks, iedereen is welkom!
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Winston Churchill
Haha het klinkt goed Ruud en Jasmino... ben in ieders geval blij dat het voor de carnaval is. Ik denk er nog heel even over na want ik zag dat de deadline 31 dec is. Maar er is een grote kans dat ik ook kom... al is het zo ie zo al door de nieuwsgierigheid die jullie nu bij me wekken 

- DVDGuy
- Amerika-expert
- Partner van: Krabbegat
Vóór de carnaval is relatief, want in Bergen op Zoom is 4-2-2012 al het 2e (van in totaal 3) weekend van de Vastenavond viering 

-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Bibi, je kan er ook naartoe als kandidaat-emigrant, of gewoon als liefhebber van het forum. Je hoeft echt geen ervaren Amerika reiziger te zijn om er naartoe te mogen of om het leuk te vinden. Mij ging het er gewoon om dat ik eens een hoop mensen van het forum in het echt zou zien. Dus zo zijn een aantal namen hier nu niet alleen meer namen, maar hangen er ook gezichten en gesprekjes aan vast. En dat is echt wel heel leuk!
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 21
- Contacteer:
Heel belangrijk om dan mee te nemen: pen en papier! De antwoorden op de vragen die je vooraf hebt onthou je wel, maar die leuke tips die je tijdens het eten, drinken etc hoort niet.BibiS schreef:...., echter vind het wel heel erg interessant om ervaringen te horen.
- gleuknie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 3
- Contacteer:
Het enige wat je mee moet nemen is een goed humeur.BibiS schreef:Dien je nog iets mee te nemen of hebben jullie tips om dingen mee te nemen daar heen? Ben nog even aan t twijfelen of ik zal gaan...

Dit wordt onze derde meeting en bij de eerste en tweede meeting hadden we er nog maar 1 reis op zitten en nu dan 2.
Groetjes René
2009: Zuidwest-V.S. en Hawaii. Foto's: http://www.youtube.com/watch?v=x7AM-aOKxBM" onclick="window.open(this.href);return false;
2011: 4 weken V.S.: http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... 05#p554595" onclick="window.open(this.href);return false;
2014: Denver - S.F.?
2009: Zuidwest-V.S. en Hawaii. Foto's: http://www.youtube.com/watch?v=x7AM-aOKxBM" onclick="window.open(this.href);return false;
2011: 4 weken V.S.: http://www.allesamerika.nl/forum/viewto ... 05#p554595" onclick="window.open(this.href);return false;
- Shadow$
- Amerikafan
- Contacteer:
Ik heb er een paar dagen over nagedacht maar ik kom ook naar de AA meeting, samen met mijn partner.
Het is de eerste keer dat we naar deze meeting komen. Ik heb er veel zin in maar vind het ook best spannend!
Het is de eerste keer dat we naar deze meeting komen. Ik heb er veel zin in maar vind het ook best spannend!
- Petra/VS
- Medebeheerder
- Contacteer:
Super, Shadow$! Zo leuk om de mensen achter de forumnamen straks te leren kennen.
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Gezellig Shadow$ 

- gleuknie
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 3
- Contacteer:
Uit Budel zie ik van het wereldberoemde Budels Bier. 

Groetjes René
Huh? Maar je vertelde mij dat er 3 stoelen zouden zijn met een grote knop en als de nieuweling interessant genoeg is dan wordt er op de knop gedrukt en draaien de stoelen om...Jasmino schreef: Er is geen enkele vorm van ballotage of iets dergelijks, iedereen is welkom!
Ja wat is dit dan weer?! Nog even en we zeggen tegen elk lid dat die welkom is

- vana
- Amerika-expert
- Contacteer:
Nou DejaVu, ik denk dat jij eerst door de ballotage zou moeten 

Ik maak elke maand 50 euro over naar Dennis...
Ja zeg?! Je gaat me nu toch niet vertellen dat het helemaal niet verplicht is he?
Ja zeg?! Je gaat me nu toch niet vertellen dat het helemaal niet verplicht is he?
- vana
- Amerika-expert
- Contacteer:
Ik durf het je haast niet te vertellen ..... 

Nu breekt mijn klomp!
*geluid van een brekende klomp*
*geluid van een brekende klomp*