Gebeurt dit met een netto of bruto Cheque per maand of week ?
Word hierop ingehouden of moet je zelf hiervan de taxes nog betalen ?
Moet je zelf de medicare regelen ?
Met een paar links, ben ik al tevreden

Dat hangt van de werkgever af. Mijn werkgever heeft een contract met de verzekering dat ze iedereen moeten accepteren die een lopende verzekering heeft, ongeacht medische historie.dirkwood schreef:Ziekte verzekering zoals Oortjes vermeld kan niet iedereen verkrijgen.
Da's erg kort door de bocht. Je hebt vaak diverse fondsen waar je uit kunt kiezen (en tussen kunt schuiven), en sommige zijn nagenoeg risicovrij en anderen hebben een hoog risico. Ik zit netto nog steeds op een positief rendement. Zeker als je werkgever nog eens een percentage bijstort kan het erg aantrekkelijk zijn.dirkwood schreef:Pensioen zoals iemand hier noemt 401 is een scam en niks meer waard.
Vind ik ook heel erg kort door de bocht. Mijn man werkt al 21 jaar voor hetzelfde bedrijf en al die jaren hebben zij vrijwel 100% van onze ziektekosten betaald. Zelfs als dat volgend jaar zou veranderen, dan was het nog steeds niet "waardeloos".dirkwood schreef:@ goldenhils...elke groep verzekering van een werkgever is waardeloos in USA...vandaag heb je het maar morgen niet..