Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
National Park Pass
-
- Amerikafan
National Park Pass
Hoi,
In oktober vorig jaar zijn wij in het Zuidwesten geweest en daarvoor hebben wij een NP pass gekocht eind september. Nu gaan we dit jaar begin septembernaar het noordwesten. De reis valt dus binnen het jaar, maar nu kan je aan de pas niet zien op welke datum hij gekocht is, alleen de maand. Kan ik de pas gedurende de maand september nu wel gebruiken of moet ik dan een nieuwe kopen?
Het gaat natuurlijk niet om een wereldschokkend bedrag, maar ik ben gewoon benieuwd! Wie kan mij dat vertellen?!
Groetjes, Skanda
In oktober vorig jaar zijn wij in het Zuidwesten geweest en daarvoor hebben wij een NP pass gekocht eind september. Nu gaan we dit jaar begin septembernaar het noordwesten. De reis valt dus binnen het jaar, maar nu kan je aan de pas niet zien op welke datum hij gekocht is, alleen de maand. Kan ik de pas gedurende de maand september nu wel gebruiken of moet ik dan een nieuwe kopen?
Het gaat natuurlijk niet om een wereldschokkend bedrag, maar ik ben gewoon benieuwd! Wie kan mij dat vertellen?!
Groetjes, Skanda
- Henriëtte
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 18
- Contacteer:
De geldigheidsduur van de pas gaat niet in op het moment dat je 'm koopt, maar op het moment dat je 'm voor het eerst gebruikt. Dat is bij jullie dus oktober 2005. En dan is de pas geldig in die maand + nog 12 volle maanden. Bij jullie dus tot en met oktober 2006.
Er wordt bij het eerste bezoek een gaatje in de pas geknipt, daaraan kan je zien wanneer die voor het eerst is gebruikt. In jullie pas zit dat dus bij de maand oktober, als het goed is.
Groeten,
Henriëtte
Er wordt bij het eerste bezoek een gaatje in de pas geknipt, daaraan kan je zien wanneer die voor het eerst is gebruikt. In jullie pas zit dat dus bij de maand oktober, als het goed is.
Groeten,
Henriëtte
http://www.picturEyes.com" onclick="window.open(this.href);return false; : met o.a. een collectie van onze favoriete USA-foto's.
http://www.ontdek-amerika.nl" onclick="window.open(this.href);return false; : veel foto's, veel info, en uitgebreide reisverslagen.
http://www.ontdek-amerika.nl" onclick="window.open(this.href);return false; : veel foto's, veel info, en uitgebreide reisverslagen.
-
- Amerikafan
- Coyote
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 32
- Contacteer:
Marieke,Marieke schreef:Is het het verstandigst om de Nationale Park passen vanuit Nederland te regelen, of kun je dit gewoon bij het eerste park kopen. En hoe zit het dan met wachttijden/lange rijden?
je vertrekt al over 10 dagen. Ik zou de pas niet meer via internet bestellen. Koop gewoon een pas bij het eerste parkbezoek. Wachttijden en lange rijen is niets over te zeggen. Je kunt pech hebben dat er een rij voor je staat en een andere keer kun je zo doorrijden, zowel 's ochtends vroeg als later op de dag.
Roland
- Marieke
- Amerika-ontdekker
- Contacteer:
Hoi Roland,
Ik was er ook vanuit gegaan dat ik de pas bij het eerste park zou kopen, maar iemand die ik sprak zei toch echt dat ik dit vantevoren moest regelen.
Kreeg het dus ook al een beetje benauwd..
Maar 'k ben gerust gesteld en koop hem dus gewoon volgens planning in het eerste park en het zal overal wel meer dan gemiddeld druk zijn in deze periode.
Ik was er ook vanuit gegaan dat ik de pas bij het eerste park zou kopen, maar iemand die ik sprak zei toch echt dat ik dit vantevoren moest regelen.
Kreeg het dus ook al een beetje benauwd..

Maar 'k ben gerust gesteld en koop hem dus gewoon volgens planning in het eerste park en het zal overal wel meer dan gemiddeld druk zijn in deze periode.
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 4 Reacties
- 3276 Weergaves
-
Laatste bericht door ricktachtig
-
- 3 Reacties