Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Slechte ervaring Universal Vacations en een vraag
-
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Slechte ervaring Universal Vacations en een vraag
In augustus jl. heb ik een 4 bedroom villa in Naples geboekt, voor onze familie van 7, bij Universal Vacations (http://www.univacus.com)
voor de periode 27-30 december 2011. Ik heb een confirmation ontvangen en $250 aanbetaald. Na een tijdje wilde ik de villa op internet laten zien aan mijn reisgenoten, maar ik kon hem niet meer vinden op internet. Bij navraag bij UV bleek dat de villa niet meer beschikbaar was (de eigenaar had zich teruggetrokken). Ze hadden een andere villa voor ons, ook in Naples. Prima. Een gewijzigde confirmation ontvangen.
Gister krijg ik de receipt in de mail voor het resterende bedrag met opeens weer een andere villa en voor de periode 30/12- 2/1!!
Wat blijkt, de eigenaar van de geboekte villa wil graag zelf in die periode in z'n villa zitten. UV heeft nu geen 4 bedroom villa beschikbaar voor ons voor de periode 27-30/12, terwijl we al wel betaald hebben. Wel een 3 bedroom villa, maar ja dat past niet!
Ik heb vandaag een email gestuurd en gezegd dat zij dit probleem voor ons moeten oplossen en ons een geschikte villa moeten aanbieden. Ik ben bang dat dat moeilijk gaat worden, aangezien alles natuurlijk vol zit. Echt heel erg balen! Een waarschuwing, ga NIET met deze club in zee.
Wat kan ik nu verder nog doen. Ik heb twee maal een confirmation gehad, maar die blijkt niet veel waard te zijn. Ik hoop dat ik mijn geld terug krijg mocht er niets meer beschikbaar zijn. Hebben jullie nog tips?
Groet, Lauren
voor de periode 27-30 december 2011. Ik heb een confirmation ontvangen en $250 aanbetaald. Na een tijdje wilde ik de villa op internet laten zien aan mijn reisgenoten, maar ik kon hem niet meer vinden op internet. Bij navraag bij UV bleek dat de villa niet meer beschikbaar was (de eigenaar had zich teruggetrokken). Ze hadden een andere villa voor ons, ook in Naples. Prima. Een gewijzigde confirmation ontvangen.
Gister krijg ik de receipt in de mail voor het resterende bedrag met opeens weer een andere villa en voor de periode 30/12- 2/1!!
Wat blijkt, de eigenaar van de geboekte villa wil graag zelf in die periode in z'n villa zitten. UV heeft nu geen 4 bedroom villa beschikbaar voor ons voor de periode 27-30/12, terwijl we al wel betaald hebben. Wel een 3 bedroom villa, maar ja dat past niet!
Ik heb vandaag een email gestuurd en gezegd dat zij dit probleem voor ons moeten oplossen en ons een geschikte villa moeten aanbieden. Ik ben bang dat dat moeilijk gaat worden, aangezien alles natuurlijk vol zit. Echt heel erg balen! Een waarschuwing, ga NIET met deze club in zee.
Wat kan ik nu verder nog doen. Ik heb twee maal een confirmation gehad, maar die blijkt niet veel waard te zijn. Ik hoop dat ik mijn geld terug krijg mocht er niets meer beschikbaar zijn. Hebben jullie nog tips?
Groet, Lauren
Laatst gewijzigd door Lauren op 02 dec 2011, 11:51, 1 keer totaal gewijzigd.
- DVDGuy
- Amerika-expert
- Partner van: Krabbegat
- Aantal x V.S. bezocht: 7
Re: Waarschuwing voor Universal Vacations en een vraag
Lastig hoor en dat vlak voordat je met vakantie gaat; kwestie van gelijk hebben, maar daarmee heb je je gelijk nog niet gehaald.
Geld terug, mét vergoeding voor de ellende, en een hotel boeken geen optie?
Geld terug, mét vergoeding voor de ellende, en een hotel boeken geen optie?
-
- Amerikakenner
Re: Slechte ervaring Universal Vacations en een vraag
Dank voor je reactie Ruud. Ik heb dit weekend voor de zekerheid een hotel geboekt.
Maar we hebben inmiddels toch nog een 4 bedroom villa gekregen van UV. Mijn email heeft dus wel gewerkt
. Hopelijk is de villa ook nog available als we over 3 weken aankomen!!
Groet , Lauren
Maar we hebben inmiddels toch nog een 4 bedroom villa gekregen van UV. Mijn email heeft dus wel gewerkt

Groet , Lauren
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Dus heel deze waarschuwing om niet in zee te gaan met deze partij was een beetje voorbarig en wellicht ook wat overdreven? Want ze hebben het gewoon voor je opgelost.
Misschien een les voor de volgende keer: geef een partij eerst de kans om het op te lossen alvorens je het op allerlei fora post..
Misschien een les voor de volgende keer: geef een partij eerst de kans om het op te lossen alvorens je het op allerlei fora post..
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
- dimple
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 7
- Contacteer:
Nou en dan nog vind ik het niet niet netjes dat ze eerst moet gaan mailen voordat ze wat voor haar regelen.
Wijzigingen doorvoeren zonder haar op de hoogte te stellen. Klinkt nog steeds niet helemaal lekker zuiver, maar dat is mijn mening.
Wijzigingen doorvoeren zonder haar op de hoogte te stellen. Klinkt nog steeds niet helemaal lekker zuiver, maar dat is mijn mening.
edit: Voor als dimple het al gelezen heeft, laat maar hangen ik las het verkeerd.
-
- Amerikakenner
Zo, dat is een geirriteerde reactie! Wat bedoel je met allerlei fora? Het feit dat ik ook op het Florida Forum heb gepost. Mag dat niet? Ik dacht dat fora waren om mensen tips te geven en te helpen?Njit schreef:Dus heel deze waarschuwing om niet in zee te gaan met deze partij was een beetje voorbarig en wellicht ook wat overdreven? Want ze hebben het gewoon voor je opgelost.
Jij vindt het normaal als je tot tweemaal toe een andere villa krijgt zonder daarover te worden ingelicht. En dan drie weken voor vertrek op de receipt moet lezen dat er zo maar een andere verblijfsdatum opstaat. Vervolgens een email krijgt waarin staat met hoofdletters dat de ONLY oplossing een driebedroom villa is.
Ik blijf bij mijn waarschuwing en zal ook nooit meer bij deze organisatie een villa boeken.
Heel jammer van zo'n reactie en ik zal wel twee maal nadenken in het vervolg voor ik hier iets post,
Lauren
- Ta2 Gerrit
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 35
- Contacteer:
Da's dus een beetje dubbel geirriteerdLauren schreef:Zo, dat is een geirriteerde reactie!
Heel jammer van zo'n reactie en ik zal wel twee maal nadenken in het vervolg voor ik hier iets post,
Lauren

Ik kan me voorstellen dat je niet gelukkig bent met de onstane situatie, en zeker niet weer met deze mensen in zee zult gaan, maar uiteindelijk is het binnen een week opgelost, dat moet je ze toch ook nageven.
Wel na dat je zelf in de pen moest klimmen, maar toch. Ze komen zo vaak voor; schemawijzigingen, vluchtannuleringen, hotel/vluchtoverboekingen, en nu dus ook huizenwijzigingen, en de meeste mensen kunnen daar niks aan veranderen, ook niet na tig mailtjes of telefoontjes.
Wat dat betreft is het voor jou nog snel opgelost, al zie je dat misschien zelf niet zo. En dan ontstaat toch een beetje de indruk dat de "waarschuwing" een beetje op het probleem, en de oplossing, vooruitloopt, en dus hard overkomt.
De behandeling verdient zeker niet de schoonheidsprijs, maar heeft (tot nu toe) in ieder geval een goed einde.
Prettige vakantie, en houdt ons op de hoogte (dus blijf posten

Been There, Done That, Will Probably Do It Again.......Many Times. Onze reissite; DILLIGAF

2010 "I've been standing on a corner in Winslow Arizona"

2010 "I've been standing on a corner in Winslow Arizona"
- Jasmino
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Martijn, zo voorbarig vond ik het niet. De partij heeft het niet netjes opgelost en kwam pas in actie nadat ze opnieuw in de pen is geklommen. De eerste oplossing komt over als een intimidatie die in mijn ogen echt niet kan. Ik vind de waarschuwing dat ook helemaal niet onterecht, en kan me haar irritatie heel goed voorstellen, zeker zo kort voor vertrek.
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
- PSVwally
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 5
- Contacteer:
Nu natuurlijk wel hopen dat er een lege schone villa voor je klaarstaat als je aankomt..... dat is in jou geval nu natuurlijk ook maar afwachten, want het vertrouwen is wel een beetje geschaad. Wel goed achteraf dat het (hopelijk) zo snel is opgelost, want vaak duren dit soort dingen veel langer
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht