Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Als 17-jarige op reis met vrienden
-
- Amerika-ontdekker
Re: Als 17-jarige op reis met vrienden
Maar als ik nu niet naar las vegas ga,
dan zijn alle andere hotels in de VS ook 21
dan zijn alle andere hotels in de VS ook 21
Ik weet alleen van de Marriot keten dat je 18+ moet zijn in de VS.
-
- Amerika-ontdekker
ik had net op de forum gelezen dat een jonge van net 17 jaar ook naar een hotel ging met minimum check leeftijd 21
Maar hij had ze vader een mail naar het hotel laten sturen,
en hij is gewoon gegaan met ze creditcard
Maar hij had ze vader een mail naar het hotel laten sturen,
en hij is gewoon gegaan met ze creditcard
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Da's dus dubbel fraude. Want
a) jij moet 21 zijn om die kamer te mogen huren
b) jij bent niet de eigenaar van die credit card. En je zult er wel voor moeten tekenen.
a) jij moet 21 zijn om die kamer te mogen huren
b) jij bent niet de eigenaar van die credit card. En je zult er wel voor moeten tekenen.
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Bel een hotel op om het te checken en als ze jou per e-mail een bevestiging kunnen sturen dat jij een kamer mag nemen is het probleem opgelost.
-
- Amerika-ontdekker
moet ik dan van nederland naar amerika bellen naar die hotel ?
en als ze akkoord gaan dan mag ik gewoon naar die hotel toch ?
en als ze akkoord gaan dan mag ik gewoon naar die hotel toch ?
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Vanuit Amerika bellen naar het hotel lijkt me ietwat onhandig 

Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Als je een schriftelijke bevestiging heb wel.
-
- Amerika-ontdekker
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wat zijn je plannen voor Las Vegas? Wat wil je er allemaal gaan doen?
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
-
- Amerika-ontdekker
Ik wil met me Vriendin winkelen, gewoon leuke dingen doen, attracties, we gaan samen al 3jaar dus het moet wel wat wordenkastelke schreef:Wat zijn je plannen voor Las Vegas? Wat wil je er allemaal gaan doen?
Wat voor attracties wil je zien in LV?
Wacht nou maar tot je 21 bent voordat je naar Las Vegas gaat. Het is puur een pretpark voor volwassenen.
- SpaceAce
- Amerika-expert
- Partner van: Njit
- Aantal x V.S. bezocht: 16
- Contacteer:
Ga naar Orlando!
Veel leuke dingen te zien daar (Disney, Universal en je kunt er goed shoppen....)

Veel leuke dingen te zien daar (Disney, Universal en je kunt er goed shoppen....)
Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.kloenies.nl
en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar The 4 Corners: https://usatour2019.wordpress.com/
en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar The 4 Corners: https://usatour2019.wordpress.com/
-
- Amerika-expert
Nog een probleempje waar m'n man me op wees: als je samenslaapt met een 17-jarige meisje kan je beschuldigd worden van verkrachting. Zelfs als het meisje een officiele verklaring aflegt dat het vrijwillig was. Geen idee hoe die wet is in LV maar hier in Utah bijv. hoor je zo af en toe over tienerjongens die in de gevangenis belanden als de ouders van het meisje de zaak doordrijven.
Op weg van Utah naar LA en terug zijn we trouwens ook in LV gestopt met onze kinderen en dat is echt een gruwelijk saaie stad als je nergens naar binnen mag. Zelfs een lekker buffet vinden is lastig als je met mensen onder de 21 reist.
Op weg van Utah naar LA en terug zijn we trouwens ook in LV gestopt met onze kinderen en dat is echt een gruwelijk saaie stad als je nergens naar binnen mag. Zelfs een lekker buffet vinden is lastig als je met mensen onder de 21 reist.
zet een nulletje achter 3 en het kan nog steeds niks wordenLasVegasLove schreef: we gaan samen al 3jaar dus het moet wel wat worden

Oranje hagelslag...en ZZ tops.
- LeenG
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 2
ik denk dat ik het met je eens ben maar ik vind niet dat ik op dat paarse vrouwtje lijkMrs.Bean schreef:ik vind hier iets totaal anders belachelijk, maar ik lijk mogelijk in dit geval erg op het paarse vrouwtje rechts in mijn avatar. Gelukkig

aan LasVegaslove: als je toch vooral wil shoppen met vriendinnen en uitgaan, waarom kies je niet 'gewoon' voor Barcelona, Milaan, Rome,... ofzo...?
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Of Chicago, New York City, Washington DC, ...
Je kan een droom hebben, maar vraag is of het nuttig is om je geld aan iets uit te geven aan een plaats waar je niet echt gewenst bent omdat alles gericht is op mensen die volwassen zijn.
Je kan een droom hebben, maar vraag is of het nuttig is om je geld aan iets uit te geven aan een plaats waar je niet echt gewenst bent omdat alles gericht is op mensen die volwassen zijn.
Elke
Prachtig toch als je 17 bent en je ouders je zo gewoon laten gaan ....
Ik probeer nog steeds die benen te breken van die 21 jarige hier die uitgaat met mijn stief dochter en alleen maar naar haar winkt.(Hoop ik dan )

Oranje hagelslag...en ZZ tops.
misschien dat die ouders dat ook helemaal niet doen, maar hem in de illusie laten..... of is dat mijn illusie
ofschoon al drie jaar samen als nog geen 17 bent, tja niet veel anders meer te doen dan winkelen toch

ofschoon al drie jaar samen als nog geen 17 bent, tja niet veel anders meer te doen dan winkelen toch

-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 5 Reacties
- 1276 Weergaves
-
Laatste bericht door patrickvandepol
-
- 5 Reacties