Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Als 17-jarige op reis met vrienden

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
DejaVu
Amerika-expert

Re: Als 17-jarige op reis met vrienden

Bericht door DejaVu »

dirkwood schreef:
LasVegasLove schreef: we gaan samen al 3jaar dus het moet wel wat worden
zet een nulletje achter 3 en het kan nog steeds niks worden :wink:
Geef je op voor het programma familiediner(een soort van moderne "het spijt me" maar dan voor hele families). :wink:
dirkwood
Amerikakenner

Bericht door dirkwood »

LOL...ik dee beter dan dat ...verhuisde van land...
Oranje hagelslag...en ZZ tops.
LasVegasLove
Amerika-ontdekker

Bericht door LasVegasLove »

Mensen ik vraag niet op kritiek zoals ja het word niks tussen je meisje dit dat,
mischien zien jullie mij nu als een klein kind op een forum maar dat is pas onvolwassen zeggen dat het niks is enzo.
enigste wat ik vraag is hulp en geen kritiek
dirkwood
Amerikakenner

Bericht door dirkwood »

Tja en dat is dus wat elk forum is ....hulp en wat extra ongevraagd :wink:
Hockey
Amerika-expert

Bericht door Hockey »

@LasVegasLove, ik herhaal nogmaals mijn vraag. Welke attracties wil je precies gaan zien in Las Vegas?
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door vana »

Je hebt gelijk LasVegasLove. Mensen kunnen we niet gewoon de vragen beantwoorden i.p.v. allerlei "grappige" opmnerkingen.
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

LasVegasLove schreef:Mensen ik vraag niet op kritiek zoals ja het word niks tussen je meisje dit dat,
mischien zien jullie mij nu als een klein kind op een forum maar dat is pas onvolwassen zeggen dat het niks is enzo.
Maar als men je vraagt wat je juist wilt gaan doen, om hulp te geven, geef je daar geen antwoord op.
En je geeft ook niet de indruk om erg open te staan voor de suggesties van ervaren Amerika-reizigers die zeggen dat Las Vegas, ondanks het feit dat je er al lang van droomt, nou niet bepaald de meeste geschikte plaats is om als tiener naartoe te gaan wegens niet gericht op tieners...
Zelf zou ik gewoon een toffe reis willen hebben met mijn lief, als ik een paar honderd/duizend dollar uit geef ipv tegen frustraties aan te lopen. Maar het kan zijn dat het naambordje "Las Vegas" voor jouw droom zo belangrijk is, dat je het er maar bij neemt dat je op veel plaatsen niet binnen mag.
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
DejaVu
Amerika-expert

Bericht door DejaVu »

LasVegasLove schreef:Mensen ik vraag niet op kritiek zoals ja het word niks tussen je meisje dit dat,
Relax, je moet Dirkwood een beetje kennen. Hij is nog steeds niet over zijn relatiebreuk(schijnt in 1923 plaats te hebben gevonden) heen. Daarnaast kan kritiek je ook helpen. Een simpel hotel ver van de strip af zal je waarschijnlijk accepteren, maar dan zouden wij zeggen "let op want er zijn ook mindere buurten" maar dat mag niet want dan is het kritiek. Oftewel soms helpt kritiek als je er naar luistert.
dirkwood
Amerikakenner

Bericht door dirkwood »

Dirkwood is een "Open"' book... :mrgreen: Eerste relatie was inderdaad een probleem en dan ben ik nog geeneens toegekomen om het te hebben over de 12 die erna volgde... :P
Laatst gewijzigd door dirkwood op 09 dec 2011, 20:17, 1 keer totaal gewijzigd.
DejaVu
Amerika-expert

Bericht door DejaVu »

en dan bedoelt hij een "open boek". Zie je, het is een kwestie van elkaar begrijpen.

:lol:
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

Er zijn hier een aantal mensen vergeten dat ze ook jong geweest zijn en misschien wel eens dingen gedaan hebben die de "ouderen" niet zo verstandig vonden. Ik wou dat ik als 17 jarige dit soort reisjes had kunnen maken en wens je dan ook veel plezier, Las Vegas is geweldig, fantastisch, helemaal te gek enz.enz.enz., of je nu mag gokken en drinken of niet. Een hotel vinden als 17 jarige is misschien wat moeilijk, maar het is te hopen dat het lukt.
And what happens in Vegas stays in Vegas. :wink:
Hockey
Amerika-expert

Bericht door Hockey »

@LasVegasLove, dat je niet zit te wachten op mensen die off topic gaan en grappen maken waar ze vooral zelf om kunnen lachen kan ik begrijpen. Waar ik wat minder begrip voor heb is dat je geen kritiek wil krijgen. Dat is een onderdeel van het leven, en wen er dus maar vast aan.

De reden dat je kritiek krijgt is dat jouw plan/idee nogal onvoorbereid overkomt. Ik ben een oude man van 39 en ben 20 jaar geleden voor het eerst naar de VS gegaan, na mijn eindexamen middelbare school. En ik had al veel van de VS gezien, op tv dan. We deden ook Las Vegas aan. Een mooie stad, maar het was eigenlijk ook een hele saaie stad, want ik mocht niets. Niet drinken, niet gokken, niet autorijden, geen clubs in, niets wat leuk was. Als Nederlander was ik wel anders gewend, want alles wat ik in Nederland wel mocht was hier verboden. :(
Inmiddels ben ik 39 en verbaas ik me nog steeds over hoe anders beide landen zijn. Wat wij in Nederland eigenlijk heel normaal vinden doet men in Amerika zeer panisch over. Drinken, roken, gokken, clubbing, allemaal gereserveerd voor volwassenen. Zeker in Las Vegas. Ook de leeftijd van 1 van je medereisgenoten kan een probleem gaan vormen. Alsmede de leeftijd van de andere 2.

Heb je al een idee wat je wil gaan zien? En hoe wilde je het gaan regelen met slapen? De meiden op 1 kamer, en de jongens op de andere kamer? Of willen jullie gemengd gaan slapen? Want dat gaat waarschijnlijk niet lukken. En dan van kamers wisselen? Wat als de 18 jarige jongen wordt betrapt met een van de meisjes van 17? Heb je al eens nagedacht of men dat in de VS wel accepteert?

Iedereen hier gunt je echt de mooiste verjaardag ooit. Maar weet je wel heel zeker dat je over alles al nagedacht hebt? Want de kritiek die hier gegeven is is goedbedoeld en gestoeld op ervaring van mensen die vaak in de VS komen.
En als je echt hulp wil, begin dan eens met je plannen heel duidelijk te ontvouwen hier.
DejaVu
Amerika-expert

Bericht door DejaVu »

Zou die wel worden toegelaten bij poolparties? Want dan is het nog te behappen.

http://www.hardrockhotel.com/#/party/rehab/
Hockey
Amerika-expert

Bericht door Hockey »

Harry schreef:Er zijn hier een aantal mensen vergeten dat ze ook jong geweest zijn
Waar haal je dat uit? Ik zie namelijk niemand dingen verbieden, enkel waarschuwen dat de VS bepaalde zaken nogal anders bekijkt en behandelt dan "wij vrije Nederlanders" gewend zijn.
Harry schreef:And what happens in Vegas stays in Vegas. :wink:
Dat mag je hopen. Als je opgepakt wordt wegens underage drinking of gambling dan zou staying in Vegas wel eens verlengd kunnen worden. Net als een vermoeden van stautory rape door de 18 jarige.

Iedereen hier is jong geweest en had als 17 jarige wellicht ook graag zo'n trip gemaakt, of heeft zo'n trip zelfs gemaakt. Maar ik zou met de kennis van nu niet voor Vegas en niet voor de VS kiezen. Liever een plek waar ik wel alles mag.
dirkwood
Amerikakenner

Bericht door dirkwood »

@lasvegaslove.....gewoon lekker op reis gaan joh...en genieten en niks aantrekken van die grapjassen zo als mij.
Ik ben gewoon jaloers op je en dat vind je toch niet gek zeker van een ouwe zak van haast 65 ?
Veel plezier daar en neem een HELE grote zak met geld mee...en wees voorzichtig daar...en stel het vertrouwen van je ouders niet teleur.... :thumbup:
Je zult hier een hoop tips en ideen vinden om een lijst te maken van wat je leuk vind.
geeshhh andere zijn mij alweer tig maal voor om te posten LOl...je moet aan de trigger zitten zo te zeggen om op tijd te zijn... :)
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

Hockey schreef:En hoe wilde je het gaan regelen met slapen? De meiden op 1 kamer, en de jongens op de andere kamer? Of willen jullie gemengd gaan slapen? Want dat gaat waarschijnlijk niet lukken. En dan van kamers wisselen? Wat als de 18 jarige jongen wordt betrapt met een van de meisjes van 17? Heb je al eens nagedacht of men dat in de VS wel accepteert?
Gelukkig hebben in de VS jongeren helemaal geen seks met elkaar. :lol: :lol: :lol:
dirkwood
Amerikakenner

Bericht door dirkwood »

ohhhh to funny you Harry............. :thumbup:
dirkwood
Amerikakenner

Bericht door dirkwood »

Hockey schreef: Liever een plek waar ik wel alles mag.
Darnnnn dan moet ie dus gewoon in Holland blijven ??? :lol:
LasVegasLove
Amerika-ontdekker

Hockey schreef:@LasVegasLove, ik herhaal nogmaals mijn vraag. Welke attracties wil je precies gaan zien in Las Vegas?

o sorry man , madame tusseua , rollercoaster , zo'n plaats waar je kan gamen,
ik wil gewoon een beetje van alles uitproberen
LasVegasLove
Amerika-ontdekker

dirkwood schreef:@lasvegaslove.....gewoon lekker op reis gaan joh...en genieten en niks aantrekken van die grapjassen zo als mij.
Ik ben gewoon jaloers op je en dat vind je toch niet gek zeker van een ouwe zak van haast 65 ?
Veel plezier daar en neem een HELE grote zak met geld mee...en wees voorzichtig daar...en stel het vertrouwen van je ouders niet teleur.... :thumbup:
Je zult hier een hoop tips en ideen vinden om een lijst te maken van wat je leuk vind.
geeshhh andere zijn mij alweer tig maal voor om te posten LOl...je moet aan de trigger zitten zo te zeggen om op tijd te zijn... :)

dank u wel ik kunt nog tenminste normaal op dingen reageren,
ik laat me natuurlijk ook niet van gedachten veranderen door paar mensen,
U hoeft niet jaloers te zijn u kunt ook gewoon u droom waarmaken,
en nee ik zal daar niks geks doen
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer