@LasVegasLove, dat je niet zit te wachten op mensen die off topic gaan en grappen maken waar ze vooral zelf om kunnen lachen kan ik begrijpen. Waar ik wat minder begrip voor heb is dat je geen kritiek wil krijgen. Dat is een onderdeel van het leven, en wen er dus maar vast aan.
De reden dat je kritiek krijgt is dat jouw plan/idee nogal onvoorbereid overkomt. Ik ben een oude man van 39 en ben 20 jaar geleden voor het eerst naar de VS gegaan, na mijn eindexamen middelbare school. En ik had al veel van de VS gezien, op tv dan. We deden ook Las Vegas aan. Een mooie stad, maar het was eigenlijk ook een hele saaie stad, want ik mocht niets. Niet drinken, niet gokken, niet autorijden, geen clubs in, niets wat leuk was. Als Nederlander was ik wel anders gewend, want alles wat ik in Nederland wel mocht was hier verboden.
Inmiddels ben ik 39 en verbaas ik me nog steeds over hoe anders beide landen zijn. Wat wij in Nederland eigenlijk heel normaal vinden doet men in Amerika zeer panisch over. Drinken, roken, gokken, clubbing, allemaal gereserveerd voor volwassenen. Zeker in Las Vegas. Ook de leeftijd van 1 van je medereisgenoten kan een probleem gaan vormen. Alsmede de leeftijd van de andere 2.
Heb je al een idee wat je wil gaan zien? En hoe wilde je het gaan regelen met slapen? De meiden op 1 kamer, en de jongens op de andere kamer? Of willen jullie gemengd gaan slapen? Want dat gaat waarschijnlijk niet lukken. En dan van kamers wisselen? Wat als de 18 jarige jongen wordt betrapt met een van de meisjes van 17? Heb je al eens nagedacht of men dat in de VS wel accepteert?
Iedereen hier gunt je echt de mooiste verjaardag ooit. Maar weet je wel heel zeker dat je over alles al nagedacht hebt? Want de kritiek die hier gegeven is is goedbedoeld en gestoeld op ervaring van mensen die vaak in de VS komen.
En als je echt hulp wil, begin dan eens met je plannen heel duidelijk te ontvouwen hier.