Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Als 17-jarige op reis met vrienden

Voor algemene vragen over de zuidwestelijke staten: Californië, Nevada, Utah, Arizona, Colorado, New Mexico en Texas.
ANY
Amerika-expert

Re: Als 17-jarige op reis met vrienden

Bericht door ANY »

Ik zou zeggen, wacht nog 1 jaar, en ga dan met trekamerica of iets dergelijks een tour doen voor je 18e. Er zijn ook tours die Las Vegas aandoen.
Zoals anderen al zeggen is het vrij lastig om als 17 jarige rond te reizen of in hotels te komen. Of je moet met een tentje gaan.
Info Ithaca & Finger Lakes Regio: http://www.flregio.blogspot.com"
Mooie plekjes noordoosten: http://noordoosten.blogspot.com/"
http://www.annaharalson.com/
LasVegasLove
Amerika-ontdekker

Bericht door LasVegasLove »

DejaVu schreef:Zou die wel worden toegelaten bij poolparties? Want dan is het nog te behappen.

http://www.hardrockhotel.com/#/party/rehab/
er staat adults ,
ik kan gewoon wel met een vriend gaan boeken dan want ik ga ook met een jongen van 18,
maar als ze met adults 21 bedoelen ja dan weet ik et ook niet hoor,
dirkwood
Amerikakenner

Bericht door dirkwood »

je kan ook vlug trouwen daar ...beter maar niet uit proberen daar :lol: sorry ..het is zo hard om het te laten....je moet mij echt met een korreltje zout nemen hoor...ik ga in de hoek weer staan.

hey natuurlijk kan ik normaal doen zit je alleen maar wat te pesten joh...mag toch wel ?
En of ik mijn droom heb waargemaakt ga ik je niet vertellen hoor ,moet jij je kinderen later ook niet vertellen :lol: het zou jou of je kinderen op slechte gedachte brengen :wink:

Nogmaals geniet van je trip nu je nog de kans hebt man :thumbup:
Oranje hagelslag...en ZZ tops.
SpaceAce
Amerika-expert
Partner van: Njit
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Bericht door SpaceAce »

LasVegasLove schreef:rollercoaster
Wil niet arrogant overkomen door te zeggen dat ik mezelf wel een kenner vind wat betreft rollercoasters, maar ehm: die achtbaan bij New York, New York: doe het niet, doe het niet!!

Hier een stukje uit ons reisverslag van 2005 :problem: :thumbdown:
Bij New York New York hebben ze om het hotel een achtbaan. Een attractie voor ons dus! We liepen naar de kassa toe en zagen dat een kaartje 12,50 dollar kostte. Een dagkaart kostte 25 dollar. Leek ons een prima keus om de dagkaart maar te pakken. Konden we ’s avonds nog een paar keer. We kregen in de rij een bon voor een gratis pizzaslice bij het kopen van een beker fris. Lekker! We stapten in en…. Auw auw auw. Wat een *** baan. Totaal niet soepel en je werd alle kanten op geslingerd. M’n nek en hoofd deden echt zo pijn. We reden weer naar binnen en het personeel zei: re-ride, only 6 dollar…. En dat stond ook op de borden bij de uitgang (wat men niet kon lezen vanaf de andere kant). Wat een oplichting! 25 dollar voor een klote rit. Natuurlijk kregen we geen geld terug dus zat er niets anders op om nog een paar keer te gaan om in ieder geval het gevoel te krijgen dat het geen 25 dollar per rit kosten. We besloten dit in de avond te doen, omdat nu onze nek en hoofd nogal pijn deden. Maar goed, we hielden er wel een pizzaslice aan over.
We liepen weer terug naar het New York hotel. De achtbaan. “Moeten we echt nog een keer?” vroeg Martijn. Helaas… 25 dollar voor één rit is toch echt te veel. Alhoewel 12,50 voor twéé klote ritten natuurlijk nog “duurder” is. De tweede keer was inderdaad nog steeds pijnlijk. Ach, we kregen in ieder geval weer een bon voor een stukje pizza.
Laatst gewijzigd door SpaceAce op 09 dec 2011, 21:48, 1 keer totaal gewijzigd.
Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.kloenies.nl
en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar The 4 Corners: https://usatour2019.wordpress.com/
kastelke
Amerika-expert
Contacteer:

Bericht door kastelke »

LasVegasLove schreef:
DejaVu schreef:Zou die wel worden toegelaten bij poolparties? Want dan is het nog te behappen.

http://www.hardrockhotel.com/#/party/rehab/
er staat adults ,
ik kan gewoon wel met een vriend gaan boeken dan want ik ga ook met een jongen van 18,
Zoals je uit de vorige 2 pagina's misschien al kon opmaken: in de US ben je geen 'adult' als je 17 of 18 bent, pas op je 21ste.
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
LasVegasLove
Amerika-ontdekker

Harry schreef:Er zijn hier een aantal mensen vergeten dat ze ook jong geweest zijn en misschien wel eens dingen gedaan hebben die de "ouderen" niet zo verstandig vonden. Ik wou dat ik als 17 jarige dit soort reisjes had kunnen maken en wens je dan ook veel plezier, Las Vegas is geweldig, fantastisch, helemaal te gek enz.enz.enz., of je nu mag gokken en drinken of niet. Een hotel vinden als 17 jarige is misschien wat moeilijk, maar het is te hopen dat het lukt.
And what happens in Vegas stays in Vegas. :wink:

kijk van zulke mensen hou ik ,
die geven me nog tenminste hoop
maar kritiek is inderdaad ook wel goed,
maar nog maals bedankt
dirkwood
Amerikakenner

Bericht door dirkwood »

@ kastelke...en sommige zoals ik worden het nooit.... :sadcry:
LasVegasLove
Amerika-ontdekker

weetje wat het is ik wil zo graag naar Vegas ik focus me allen daar op best wel raar,
of zou ik NOG een jaar wachten dat ik 18 word ? maar dat heeft ook niet zoooveel nut he :P
Hockey
Amerika-expert

Bericht door Hockey »

LasVegasLove schreef:er staat adults ,
Geweldig, als 18 jarigen naar binnen mogen dan mag jij aan de buitenkant staan te kijken want jij bent nog geen 18.
Ik zou het Hardrock Hotel dan maar eens gaan mailen om te vragen wat hun leeftijdsgrenzen zijn.

Dank voor je antwoord over wat jullie willen gaan zien. Kijkend naar die plannen kan ik je vertellen dat Las Vegas dan weinig extra's biedt ten opzichte van andere plaatsen.

Edit: ik zie nu je laatste post. Waarom wil je zo graag naar Las Vegas?
Laatst gewijzigd door Hockey op 09 dec 2011, 21:49, 1 keer totaal gewijzigd.
DejaVu
Amerika-expert

Bericht door DejaVu »

Teveel Hangover gekeken? ;)
dirkwood
Amerikakenner

Bericht door dirkwood »

Ik ben zelf nog nooit in Vegas geweest.....maar het lijkt mij net zo waanzinnig fantastisch om voor de eerste keer naar New York te gaan.Te Gek dus.
Hoop het eens nog een keer te doen.(wou well dat ik dan 18 was of 21 nog beter :wink: )
Njit
Amerika-expert
Partner van: SpaceAce
Aantal x V.S. bezocht: 11
Contacteer:

Bericht door Njit »

SpaceAce schreef:Wil niet arrogant overkomen door te zeggen dat ik mezelf wel een kenner vind wat betreft rollercoasters, maar ehm: die achtbaan bij New York, New York: doe het niet, doe het niet!!
En voor de rest van de achtbanen hoef je ook niet naar Vegas. De spannendste is onlangs gesloopt (Speed @ Sahara).
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
SpaceAce
Amerika-expert
Partner van: Njit
Aantal x V.S. bezocht: 16
Contacteer:

Bericht door SpaceAce »

Hockey schreef:Kijkend naar die plannen kan ik je vertellen dat Las Vegas dan weinig extra's biedt ten opzichte van andere plaatsen.
Ik zeg nog steeds Orlando :thumbup:

Geen Madam Tussaud, maar wel bijvoorbeeld een Wonder Works of een Ripley's Believe It or Not...
En een Cirque du Soleil of Blue Man Group....

En wat ik al zei: Veel Disney, Universal (Harry Potter :notworthy: ), Seaworld, heerlijke waterparken... etc etc...
Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.kloenies.nl
en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar The 4 Corners: https://usatour2019.wordpress.com/
Heleen72
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door Heleen72 »

Mrs.Bean schreef:geloof dat ik blij ben met het Amerikaanse beleid dat je daar niet mag gokken, drinken en weet ik wat niet meer, als bescherming tegen jullie zelf.
Hoe zo wel uit willen proberen ?
ga lekker backpacken oid.
Ik ken verhalen van backpackers in Zuidoost-Azie, maar die houden zich ook niet echt in hoor. Die doen ook alles wat god en (misschien nog belangrijker) hun ouders verboden hebben. Of was het zinnetje "ga lekker backpacken" sarcastisch bedoeld?
Hockey
Amerika-expert

Bericht door Hockey »

Orlando biedt waarschijnlijk ook vervoer vanaf hotel naar de pretparken. In Las Vegas ben je sterk afhankelijk van waar je zit. Dan wordt het lopen of taxi. En lopen hangt zeer sterk af van wanneer je wil gaan. Hartje zomer betekent 45 graden of meer in de brandende zon.
dirkwood
Amerikakenner

Bericht door dirkwood »

Ik vraag mij nu af hoeveel verschil er is tussen Disney in Hollywood of Parijs?Ben in beide nooit geweest.:offtopic: maar ze zitten er aan te denken om een Disney te bouwen hier in Texas ,,,,vlak bij waar mijn ranch is,als dat door gaat verkoop ik hem gelijk en koop een betere :P
DejaVu
Amerika-expert

Bericht door DejaVu »

SpaceAce schreef:
Universal (Harry Potter :notworthy: )
Inderdaad, wat hebben ze dat mooi gemaakt zeg
bluemoon
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 6

Bericht door bluemoon »

Om alles te doen wat God verboden heeft en de ouders slapeloze nachten te bezorgen hoef je niet naar Vegas.
Wat denken de moraalridders hier op het forum wat er in Spanje of Griekenland gebeurt ?
In Nederland kan je naar Terschelling (camping de Appelhof), Renesse of Ommen http://www.jongerencamping.nl/jongerencamping.html

Vast ook goedkoper dan Vegas, en niemand zeurt over je leeftijd.
Crisis ? What Crisis ?
DejaVu
Amerika-expert

Bericht door DejaVu »

bluemoon schreef: Wat denken de moraalridders hier op het forum wat er in Spanje of Griekenland gebeurt ?
pas op, pas op! Ik ben daar al een keer mee de mist in gegaan ;)
vana
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 4
Contacteer:

Bericht door vana »

Mijn zoon ging op zijn 18e naar Chersonisos 8)
Gesloten
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer