nog een jaartje wachten dan maaar..dirkwood schreef:maar je bent geen 18....
Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Als 17-jarige op reis met vrienden
-
- Amerika-ontdekker
Re: Als 17-jarige op reis met vrienden
yep...ik zou zelfs 4 wachten ....Vegas loopt niet weg ...wordt alleen maar beter 

Oranje hagelslag...en ZZ tops.
Nog even om aan te geven hoe streng men in de VS de regels hanteert: toen wij 20 jaar geleden terugvlogen werd de vlucht uitgevoerd door Northwest Airlines. We vlogen al boven de oceaan, en dus niet meer boven de VS. Mijn broertje en ik wilden allebei een biertje bestellen, maar dat werd geweigerd omdat we nog geen 21 waren.
Nu wil ik hiermee niet aangeven dat alcohol drinken een must is om lol te hebben, maar had KLM de vlucht uitgevoerd dan hadden we zonder problemen een biertje gekregen, omdat Northwest Amerikaans is kregen we niets.
Nu wil ik hiermee niet aangeven dat alcohol drinken een must is om lol te hebben, maar had KLM de vlucht uitgevoerd dan hadden we zonder problemen een biertje gekregen, omdat Northwest Amerikaans is kregen we niets.
-
- Amerika-ontdekker
dirkwood schreef:yep...ik zou zelfs 4 wachten ....Vegas loopt niet weg ...wordt alleen maar beter
Als je een beetje begrip hebt

IK KAN GEWOON NIET WACHTEN 4JAAR DUURT ZOOO LANG
nahhhhh...vliegt voorbij man ....voor dat je het weet is het daar.
- vana
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 4
- Contacteer:
Ach ja, dat dacht ik ook toen ik 17 was 
En toen lette ik even niet op en toen was ik ineens de 50 gepasseerd

En toen lette ik even niet op en toen was ik ineens de 50 gepasseerd

no such sad face......50 is prime time... 

- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Ben jij al zo oud 

Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
Age is als een goeie wijn .....wordt beter elk jaar... 

- vana
- Amerika-expert
- Contacteer:
Oeps, verraden
- vana
- Amerika-expert
- Contacteer:
dirkwood schreef:Age is als een goeie wijn .....wordt beter elk jaar...

Nijt...dat zou je toch niet zeggen heh,als je vana's foto bekijkt...>>>>daar 

hmmmm... als je die foto ziet dan heeft Vegas toch zijn invloed gehad LOL 

- vana
- Amerika-expert
- Contacteer:
Daarom gebruik ik expres foto's van veraf, dan zie je mijn rimpels niet 

je bent nog gelukkig ....ik kan helemaal geen foto meer gebruiken.... 

- SpaceAce
- Amerika-expert
- Partner van: Njit
- Aantal x V.S. bezocht: 16
- Contacteer:
Zal ik hem er dan maar ingooien voor de mannen...dirkwood schreef:Age is als een goeie wijn .....wordt beter elk jaar...
Mannen zijn als een goede wijn. Zij rijpen...
En vrouwen zijn meer als ehm... tja... melk
Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.kloenies.nl
en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar The 4 Corners: https://usatour2019.wordpress.com/
en/of lees onze blog van onze afgelopen reis naar The 4 Corners: https://usatour2019.wordpress.com/
- vana
- Amerika-expert
- Contacteer:
Maar niet veel mannen zijn goede wijn, en slechte wijn is na een paar jaar al niet meer te zuipen.
Maar nu weer on topic
Maar nu weer on topic

- SpaceAce
- Amerika-expert
- Partner van: Njit
- Aantal x V.S. bezocht: 16
- Contacteer:
Moah, slechte wijn is sowieso niet te zuipen 

Neem een kijkje op onze homepage met veel reisverslagen van Amerika: http://www.kloenies.nl
hoofd pijn wijn ...alleen een goede wijn kun je bewaren....en slechte moet je meteen opdrinken.
Even weer terug on topic voor TS.
Ik woon in Florida en heb een dochter van 18, en ook zij klaagt dat ze niets kan boeken zonder ouders. Veel nederlandse vrienden, familie en kennissen van haar heben allemaal het idee dat ze deze kant op kunnen komen en dan lekker kunnen uitgaan en feesten in Miami....geen Las Vegas, maar mag aannemen dat ongeveer dezelfde regels gelden als in Las Vegas......VERGEET HET MAAR.....Als 17 of 18-jarige kan je geen hotel boeken in 70% van de gevallen, in ieder geval niet de grote bekende ketens. Misschien kan je een hotel/motel boeken van mindere kwaliteit, maar dat zou ik je niet aanraden. Frauderen mbv van je ouders is ook geen aanrader, als men er achter komt word je zonder pardon het hotel uit geknikkerd en waar kom je dan terecht? De meer verlopen hotels, die jullie wel willen hebben zitten vaak in mindere buurten, waar ik zonder auto niet zou willen komen...auto kan je ook niet huren ivm leeftijd.
Mochten jullie toch willen gaan, ga dan met een begeleide reis, die zullen er best wel zijn, zodat je kan terugvallen op een "volwassene" volgens Amerikaanse begippen dan, zodat je niet in een vervelende situatie terecht komt.
Hoop dat je hier wat aan hebt!
Ik woon in Florida en heb een dochter van 18, en ook zij klaagt dat ze niets kan boeken zonder ouders. Veel nederlandse vrienden, familie en kennissen van haar heben allemaal het idee dat ze deze kant op kunnen komen en dan lekker kunnen uitgaan en feesten in Miami....geen Las Vegas, maar mag aannemen dat ongeveer dezelfde regels gelden als in Las Vegas......VERGEET HET MAAR.....Als 17 of 18-jarige kan je geen hotel boeken in 70% van de gevallen, in ieder geval niet de grote bekende ketens. Misschien kan je een hotel/motel boeken van mindere kwaliteit, maar dat zou ik je niet aanraden. Frauderen mbv van je ouders is ook geen aanrader, als men er achter komt word je zonder pardon het hotel uit geknikkerd en waar kom je dan terecht? De meer verlopen hotels, die jullie wel willen hebben zitten vaak in mindere buurten, waar ik zonder auto niet zou willen komen...auto kan je ook niet huren ivm leeftijd.
Mochten jullie toch willen gaan, ga dan met een begeleide reis, die zullen er best wel zijn, zodat je kan terugvallen op een "volwassene" volgens Amerikaanse begippen dan, zodat je niet in een vervelende situatie terecht komt.
Hoop dat je hier wat aan hebt!
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 5 Reacties
- 1275 Weergaves
-
Laatste bericht door patrickvandepol
-