Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Als 17-jarige op reis met vrienden
Re: Als 17-jarige op reis met vrienden
Zo'n begeleide reis stelde ik ook al voor, maar ik weet niet of daar overheen gelezen is. BV. Trekamerica.com, ik ken iemand die dat jaren geleden gedaan heeft en het geweldig vond. Ja, dan moet je inderdaad nog een jaartje wachten.
Ik ging als 19 jarige voor het eerst naar de VS, met 2 andere meiden die 21 waren. We gingen naar vrienden (een ervan is nu mijn man), dus we hadden verblijfplaatsen en konden een auto lenen, dat maakte alles wat eenvoudiger. Ik ben wel een keer een bar uitgezet omdat ik nog geen 21 was. Ook een biertje drinken op het strand mocht niet kwamen we achter.
Ik ging als 19 jarige voor het eerst naar de VS, met 2 andere meiden die 21 waren. We gingen naar vrienden (een ervan is nu mijn man), dus we hadden verblijfplaatsen en konden een auto lenen, dat maakte alles wat eenvoudiger. Ik ben wel een keer een bar uitgezet omdat ik nog geen 21 was. Ook een biertje drinken op het strand mocht niet kwamen we achter.
Info Ithaca & Finger Lakes Regio: http://www.flregio.blogspot.com"
Mooie plekjes noordoosten: http://noordoosten.blogspot.com/"
http://www.annaharalson.com/
Mooie plekjes noordoosten: http://noordoosten.blogspot.com/"
http://www.annaharalson.com/
- sachasenne
- Amerika-expert
- Partner van: syce
- Aantal x V.S. bezocht: 14
- Contacteer:
Als dat echt je droom is, dan ga je toch gewoon. Je kan de vlucht maken, eten, wandelen, shoppen, shows zien, fremont street experience, met de helicopter over de grand canyon vliegen , ... Je hebt twee mogelijke problemen: een hotelkamer en geld genoeg hebben. Lukt een hotelkamer niet, ga dan kamperen. (sams town heeft n busje dat naar de strip rijdt geloof ik)Geen geld genoeg : vakantiejob doen...
Als je er rekening mee houdt dat je zeker geen alcohol mag drinken(en dat ook niet doet, maar je zal het ook niet kunnen kopen)
Wat kan er dan misgaan? Dat het dik tegenvalt , maar dan ben je weer n levenservaring rijker
Als je er rekening mee houdt dat je zeker geen alcohol mag drinken(en dat ook niet doet, maar je zal het ook niet kunnen kopen)
Wat kan er dan misgaan? Dat het dik tegenvalt , maar dan ben je weer n levenservaring rijker

Groetjes,
Carine
Carine
- DVDGuy
- Amerika-expert
- Partner van: Krabbegat
- Aantal x V.S. bezocht: 7
De "droom" op zich kan ik begrijpen en is uiteraard heel persoonlijk, maar wat ik me afvraag is of TS zich wel realiseert wat een dergelijk reis en verblijf in LV gaat kosten?
Zelfs al heb je een (bij)baan, als 17-jarige zul je over het algemeen niet veel meer dan het minimum jeugdloon verdienen.
Zelfs al heb je een (bij)baan, als 17-jarige zul je over het algemeen niet veel meer dan het minimum jeugdloon verdienen.
Ga lekker naar Hongkong. Pretparken, shoppen, eilandjes, sightseeen en volgens mij niet zo extreem met verboden voor alles onder de 18 of zelfs 21 jaar. Of ga naar Thailand op het strand liggen.
Lijkt me echt helemaal niks om naar 'n bestemming te gaan waar je nog niks mag. Als je toch maar de USA wil lijkt me Orlando dan nog geschikter met al die pretparken. Jammer nog steeds dat je niet lekker 'n biertje mag drinken 's avonds, maar je kunt tenminste overdag vanalles doen.
Lijkt me echt helemaal niks om naar 'n bestemming te gaan waar je nog niks mag. Als je toch maar de USA wil lijkt me Orlando dan nog geschikter met al die pretparken. Jammer nog steeds dat je niet lekker 'n biertje mag drinken 's avonds, maar je kunt tenminste overdag vanalles doen.
@LasVegasLove: je hebt inderdaad nog geen antwoord gegeven op de vraag hoeveel geld je tot je beschikking hebt voor deze reis. Kan je ons vertellen met welk budget jij daar heen wil gaan (rekeninghoudend met de kosten van de vliegreis, het verblijf, taxikosten, eten en drinken, shows, winkelen en attracties)?
-
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 6
Wat met San Fransisco of vancouver? Beiden prachtige steden .....
ik ben zelf een grote las vegas fan, maar zou echt even wachten......je bent jong en kan bijvoorbeeld over een jaartje of drie en een half een mooiere belevenis krijgen....
ik ben zelf een grote las vegas fan, maar zou echt even wachten......je bent jong en kan bijvoorbeeld over een jaartje of drie en een half een mooiere belevenis krijgen....
- LeenG
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 2
Ik denk dat iedereen wel begrijpt hoe graag je wil gaan, iedereen hier wil niks liever dan zo snel mogelijk nog eens op reis naar de States.LasVegasLove schreef: Als je een beetje begrip hebt
IK KAN GEWOON NIET WACHTEN 4JAAR DUURT ZOOO LANG

Ik zou het eigenlijk wel jammer vinden als je op jouw leeftijd andere Amerikaanse steden (SF, LA, New Orleans,...) of Europese bestemmingen (Madrid, Barcelona, Rome, Milaan, Berlijn, Ibiza,...) niet goed genoeg zou vinden. Je hebt nog heel erg veel verjaardagen te gaan, hoor!

Sorry, ik wil geen moraalridder zijn, maar wel eens dingen in perspectief zetten. en nu stop ik ermee

Denk ook eens aan Londen. Een geweldige stad en daar heb je ook een keus aan van alles en nog wat om te doen. Daar kun je je best met je vriendin en vrienden vermaken.
Probeer ondertussen door te sparen zodat je misschien over een paar jaar Vegas kan doen icm wat rondreizen daar.
Probeer ondertussen door te sparen zodat je misschien over een paar jaar Vegas kan doen icm wat rondreizen daar.
-
- Amerika-ontdekker
Geld Genoeg mijn enigste probleem is een hotel boekensachasenne schreef:Als dat echt je droom is, dan ga je toch gewoon. Je kan de vlucht maken, eten, wandelen, shoppen, shows zien, fremont street experience, met de helicopter over de grand canyon vliegen , ... Je hebt twee mogelijke problemen: een hotelkamer en geld genoeg hebben. Lukt een hotelkamer niet, ga dan kamperen. (sams town heeft n busje dat naar de strip rijdt geloof ik)Geen geld genoeg : vakantiejob doen...
-
- Amerika-ontdekker
Elze schreef:@LasVegasLove: je hebt inderdaad nog geen antwoord gegeven op de vraag hoeveel geld je tot je beschikking hebt voor deze reis. Kan je ons vertellen met welk budget jij daar heen wil gaan (rekeninghoudend met de kosten van de vliegreis, het verblijf, taxikosten, eten en drinken, shows, winkelen en attracties)?
Ik heb zoiezo 3000euro
- sachasenne
- Amerika-expert
- Partner van: syce
- Aantal x V.S. bezocht: 14
- Contacteer:
Als dat voor jou alleen is, is dat zeker voldoende.
Groetjes,
Carine
Carine
-
- Amerika-ontdekker
Je hebt gelijk hoor ,LeenG schreef:Ik denk dat iedereen wel begrijpt hoe graag je wil gaan, iedereen hier wil niks liever dan zo snel mogelijk nog eens op reis naar de States.LasVegasLove schreef: Als je een beetje begrip hebt
IK KAN GEWOON NIET WACHTEN 4JAAR DUURT ZOOO LANGJe hoeft echt niet thuis zitten wachten, er zijn oneindig veel andere leuke mogelijkheden om met je vrienden te doen, binnen en buiten Europa. Eens je je over je teleurstelling kan overzetten dat Vegas misschien toch niet de ideale bestemming is op deze leeftijd, kan je misschien ook enthousiast worden over andere opties....
Ik zou het eigenlijk wel jammer vinden als je op jouw leeftijd andere Amerikaanse steden (SF, LA, New Orleans,...) of Europese bestemmingen (Madrid, Barcelona, Rome, Milaan, Berlijn, Ibiza,...) niet goed genoeg zou vinden. Je hebt nog heel erg veel verjaardagen te gaan, hoor!Feit dat je blijkbaar een groot budget ter beschikking hebt, wil zeggen dat je in elke geval iets speciaals kan doen.
Sorry, ik wil geen moraalridder zijn, maar wel eens dingen in perspectief zetten. en nu stop ik ermee
Allen ik moet nog best wel veel leuke plekken ontdekkenn,
enigste wat ik nu ken zijn de plaatsen die jij hebt opgenoemt , maar spanje vind ik een beetje saai aan het worden ben al 4x geweest

-
- Amerika-ontdekker
ik heb sinds me 12e al gewerkt tot nu toe alles opgespaard,sachasenne schreef:Als dat voor jou alleen is, is dat zeker voldoende.
Geld genoeg maar mijn enigste probleem is een hotel boeken.
Waarom dan naar de USA ipv naar Thailand bijv? Daar kost 't allemaal geen drol en genoeg backpackers van 17-18 jaar en onbeperkt kunnen drinken. Leuk shoppen, veel te zien en te doen en gave stranden.
Als je 21 bent is het veel leuker om naar de USA te gaan. dan kun je tenminste 'n auto huren en mag je overal binnen.
Als je 21 bent is het veel leuker om naar de USA te gaan. dan kun je tenminste 'n auto huren en mag je overal binnen.
Heb je al contact opgenomen met enkele hotels om te kijken of er iets te regelen valt?LasVegasLove schreef:Geld genoeg maar mijn enigste probleem is een hotel boeken.
-
- Amerika-ontdekker
Ik ga pas over 9 maanden als ik tenminste kan , als ik niet naar LV kan dan wacht ik maar af,Hockey schreef:Heb je al contact opgenomen met enkele hotels om te kijken of er iets te regelen valt?LasVegasLove schreef:Geld genoeg maar mijn enigste probleem is een hotel boeken.
Nu al bellen ga ik niet doen
Je kan ze ook emailen.
Maar hoezo "als je tenminste kan"? Naar de VS kunnen is geen probleem, want je mag vliegen als 17 jarige. Welke obstakels zijn er dan nog?
Maar hoezo "als je tenminste kan"? Naar de VS kunnen is geen probleem, want je mag vliegen als 17 jarige. Welke obstakels zijn er dan nog?
-
- Amerika-ontdekker
Hockey schreef:Je kan ze ook emailen.
Een hotel boeken my friend

Ik moet zeggen, dan snap ik je dus niet. Je kan nu al per email uitzoeken waar je mag logeren met je vriendengroep. Mocht dit nergens kunnen op een plek die jullie willen in Las Vegas, dan heb je nog voldoende tijd voor een ander plan als je nu al dit uitzoekt. Als je wacht totdat je die kant op wil gaan en je kan niet wat je wil, dan kan er wel eens te weinig tijd zijn om nog iets anders leuks te regelen.
- Njit
- Amerika-expert
- Partner van: SpaceAce
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
Snap het ook niet zo. Waarom open je dan dit topic als je toch geen zekerheid zoekt?
Homepage met al onze reis- en fotoverslagen bij elkaar: https://kloenies.nl/
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 5 Reacties
- 1267 Weergaves
-
Laatste bericht door patrickvandepol
-