Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Aantal dagen consulaat - paspoort met visum thuis
-
- Amerika-newbie
Aantal dagen consulaat - paspoort met visum thuis
Hallo,
Ik ben vandaag bij het consulaat geweest en alles is goedgekeurd. Ik heb mijn paspoort ingeleverd etc. Wanneer kan ik mijn paspoort terug verwachten in de bus? Het gaat om een J-1 visum.
Ik heb namelijk voor maandag een heel goedkoop ticket gevonden en als ik weet of het vrijdag of toch maandag wordt, kan ik daar rekening mee houden met boeken. Of kan het zelfs dinsdag worden?
Wat is jullie ervaring met aantal dagen totdat je je paspoort met visum weer thuis hebt?
Bedankt.
Ik ben vandaag bij het consulaat geweest en alles is goedgekeurd. Ik heb mijn paspoort ingeleverd etc. Wanneer kan ik mijn paspoort terug verwachten in de bus? Het gaat om een J-1 visum.
Ik heb namelijk voor maandag een heel goedkoop ticket gevonden en als ik weet of het vrijdag of toch maandag wordt, kan ik daar rekening mee houden met boeken. Of kan het zelfs dinsdag worden?
Wat is jullie ervaring met aantal dagen totdat je je paspoort met visum weer thuis hebt?
Bedankt.
Re: Aantal dagen consulaat - paspoort met visum thuis
Bij ons was het er 2 dagen later al geloof ik. Persoonlijk zou ik toch eventjes wachten met het boeken (of nu boeken voor later), je weet maar nooit wat er mis kan gaan.
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Wat kost het als je dat goedkope ticket voor maandag moet wijzigen?
Wanneer moet je starten in de US?
Wanneer moet je starten in de US?
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Onze dochter is op een maandag in november j.l. naar het consulaat geweest voor een F1-visum en had het paspoort donderdag alweer in huis.
Ik had afgelopen vrijdag een afspraak op het consulaat, vandaag lag mn paspoort in de bus! Gaat supersnel dus:)
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Maar dit zijn Nederlandse ervaringen. Terwijl het hier nu specifiek over de Vlamingen gaat. Zij gaan naar de ambassade in Brussel, dus het kan verschillen (in haar voordeel, of in haar nadeel). Dat zal ze enkel maar weten als ze contact neemt met de ambassade.
Elke
-
- Vergelijkbare Onderwerpen
- Reacties
- Weergaves
- Laatste bericht
-
- 9 Reacties
- 2391 Weergaves
-
Laatste bericht door MBA93x
-