Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Reis rocky: route Seattle of Chicago richting Glacier NP

Als het niet in de andere reisforums past of interregionaal is, hoort het hier, incl. reizen die deels door Canada gaan.
Plaats reactie
rocky
Amerika-newbie

Reis rocky: route Seattle of Chicago richting Glacier NP

Bericht door rocky »

Wij willen volgend jaar zomer graag naar Glacier NP. Volgens mij ligt het vrij afgelegen. Vorig jaar zijn wij oa al naar Yellowstone geweest, daarvoor al naar Grand Canyon en Yosemite. Ik zou graag vanuit Seattle of Chicago richting Glacier willen. Heeft iemand tips of ideeen voor routes?

Rocky
Old Faithful
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 9

Re: Reis rocky: route Seattle of Chicago richting Glacier NP

Bericht door Old Faithful »

Hoi Rocky,

Welkom op het forum.

Van Chicago naar Glacier N.P. is een kleine 3000 km, van Seattle naar Glacier N.P. is ongeveer 850 km. Chicago wordt niet zo vaak gekozen als begin van een rondreis, wel als bestemming op zich.
Van Seattle zijn verschillende routes met Glacier N.P. daarin mogelijk. Je zou zelfs een route van Chicago naar Seattle kunnen maken. Het is erg afhankelijk van wat je wilt.
Hoe lang wil je gaan? Waar wil je nog meer heen? Wil je een rondje maken? Of wil je in verschillende plaatsen beginnen en eindigen? Reis je per auto of per camper?
Misschien kun je een beetje verduidelijken wat je plannen zijn.

Succes en veel plezier bij de voorbereiding.
Groet,

Old Faithful
Yeehaw
Amerika-expert

Re: Reis rocky: route Seattle of Chicago richting Glacier NP

Bericht door Yeehaw »

Uit oogpunt van een Road trip kan ik de route Chicago naar Seattle van harte aanbevelen. Je doet dan iets dat veel Amerikanen ook graag zouden doen maar er zelden toe komen. Deze route heet The Great Northern http://www.roadtripusa.com/routes/great ... thern.html maar ik vraag mij af of dit jouw bedoeling is.
Yeehaw
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer