Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!
Over de AllesAmerika.com stickers (topic uit 2006)
-
- Amerikakenner
- Contacteer:
Goed idee Dennis, ik zal iets origineels verzinnen, heb echt zin in de prijs.
Eric
Eric
kijk ook eens op mijn weblog:
http://engers.web-log.nl
kijk ook eens op mijn weblog:
http://engers.web-log.nl
- Rob
- Amerika-expert
- Partner van: Annie
- Aantal x V.S. bezocht: 27
- Contacteer:
Geld dat voor die camperfoto's die je van mij via de mail hebt gekregen ookDennis schreef: Als je de gratis stickers besteld hebt en één of meer foto's instuurt van de op een leuke plek geplakte AA-sticker(s), ding je mee naar een prijs. Ik verzin nog wel wat voor prijs het is, maar het zal in ieder geval iets leuks en natuurlijk Amerika-gerelateerd zijn.
Dus als je de stickers nog niet besteld hebt: waar wacht je nog op? Ze zijn gratis EN je maakt kans op een leuke prijs!

- ess
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 15
- Contacteer:
Hoi dennis,
Ook maar even zo, ik heb het idee dat mijn mailtje niet is aangekomen, vanwege fout meldingen....
Natuurlijk heb ik stickers bij je besteld, alleen nou kan ik mijn e-mail box niet in vanwege het aanleggen van een draadloos net werk waar mijn desktop de dupe van is geworden.
Wil je het mailen naar zouw_esther@hotmail.com
Bedankt groetjes ess
Ook maar even zo, ik heb het idee dat mijn mailtje niet is aangekomen, vanwege fout meldingen....
Natuurlijk heb ik stickers bij je besteld, alleen nou kan ik mijn e-mail box niet in vanwege het aanleggen van een draadloos net werk waar mijn desktop de dupe van is geworden.
Wil je het mailen naar zouw_esther@hotmail.com
Bedankt groetjes ess
Onze Amerika Site
Web-Log van 2003, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011(canada, 50 beren gespot!!), 2012, 2013, 2014 (florida&Caribbean Cruise), 2014 Christmas in NY, 2015, 2016 Feb: Florida en Juni: Canada en 2017
Blog tijdens onze reizen
Facebook
Web-Log van 2003, 2005, 2007, 2008, 2009, 2010, 2011(canada, 50 beren gespot!!), 2012, 2013, 2014 (florida&Caribbean Cruise), 2014 Christmas in NY, 2015, 2016 Feb: Florida en Juni: Canada en 2017
Blog tijdens onze reizen
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Als we ze nog op tijd hebben, dan gaan ze op onze koffers, mee naar Malta!
Elke
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
Ons leven in Oakville, ON
*PR in Canada sinds 2010* - *Canadian Citizen sinds Februari 2016* - *DV-2017 winnaar met Case number EU11xxx*
-
- AllesAmerika.com Webmaster
- Contacteer:
Meer dan 65% van de stickers is inmiddels vergeven. Ongelooflijk, wat een respons!
Je kunt de stickers straks overal in Nederland en België bewonderen. Bijvoorbeeld in... Den Bosch, Hilversum, Brunssum, Peer (B), Venlo, West Grafdijk, Bemmel, Beesd, Herkingen, IJmuiden, Wijchen, Schagen, Gouda, Nuenen, Linden (B), Dessel (B), Wijk bij Duurstede, Zevenaar, Almere, Mierlo, Biggekerke, Goes, Susteren, Budel, Apeldoorn, Amersfoort, Schiedam, Harmelen, Houten, Kasterlee (B), Nijlen (B), De Bilt, IJhorst, Delft, Haren, Lelystad, Schoten (B), Amsterdam, Dordrecht, Assen, Geldrop, Breukelen, Heerenveen, Lunteren, Roermond, Enter, Dalfsen, Enschede, Kaatsheuvel, Roosendaal, Dudzele (B), Deurne, en Stroe.
En ook nog op verschillende plaatsen in de VS.
Nog niet besteld? Het gaat hard, dus wacht niet te lang. En wat is er nou leuker dan ergens een mede-AA-er tegen te komen en elkaar nog te herkennen ook?
Je kunt de stickers straks overal in Nederland en België bewonderen. Bijvoorbeeld in... Den Bosch, Hilversum, Brunssum, Peer (B), Venlo, West Grafdijk, Bemmel, Beesd, Herkingen, IJmuiden, Wijchen, Schagen, Gouda, Nuenen, Linden (B), Dessel (B), Wijk bij Duurstede, Zevenaar, Almere, Mierlo, Biggekerke, Goes, Susteren, Budel, Apeldoorn, Amersfoort, Schiedam, Harmelen, Houten, Kasterlee (B), Nijlen (B), De Bilt, IJhorst, Delft, Haren, Lelystad, Schoten (B), Amsterdam, Dordrecht, Assen, Geldrop, Breukelen, Heerenveen, Lunteren, Roermond, Enter, Dalfsen, Enschede, Kaatsheuvel, Roosendaal, Dudzele (B), Deurne, en Stroe.
En ook nog op verschillende plaatsen in de VS.
Nog niet besteld? Het gaat hard, dus wacht niet te lang. En wat is er nou leuker dan ergens een mede-AA-er tegen te komen en elkaar nog te herkennen ook?
- michelly
- Amerika-expert
- Contacteer:
Niet in MariahoutDennis schreef: Je kunt de stickers straks overal in Nederland en België bewonderen. Bijvoorbeeld in... Den Bosch, Hilversum, Brunssum, Peer (B), Venlo, West Grafdijk, Bemmel, Beesd, Herkingen, IJmuiden, Wijchen, Schagen, Gouda, Nuenen, Linden (B), Dessel (B), Wijk bij Duurstede, Zevenaar, Almere, Mierlo, Biggekerke, Goes, Susteren, Budel, Apeldoorn, Amersfoort, Schiedam, Harmelen, Houten, Kasterlee (B), Nijlen (B), De Bilt, IJhorst, Delft, Haren, Lelystad, Schoten (B), Amsterdam, Dordrecht, Assen, Geldrop, Breukelen, Heerenveen, Lunteren, Roermond, Enter, Dalfsen, Enschede, Kaatsheuvel, Roosendaal, Dudzele (B), Deurne, en Stroe.

Elly
www.michelly.nl
www.michelly.nl
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
-
- Amerika-expert
- Contacteer:
Je hoeft er niet voor naar Amerika te gaan, je kleeft die toch gewoon op je amerikaanse auto!Mack schreef:Ik pas... De komende jaren ga ik toch niet naar Amerika
Volgende keer...
Als ik ze tijdig heb, neem ik ze zelfs mee op onze koffers naar Malta.
Elke
- Jasmino
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 11
- Contacteer:
rene.jager schreef:Ik rijd elke dag tussen Dronten en en Amersfoort ...

Van baan veranderd, René? Ik dacht dat jij in Lelystad werkte.......
"A pessimist sees the difficulty in every opportunity; an optimist sees the opportunity in every difficulty"
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
Winston Churchill
Hier schrijf ik over wat mij bezighoudt in mijn leven. Lees mee en laat een berichtje achter, leuk!
- Henriëtte
- Amerika-expert
- Aantal x V.S. bezocht: 18
- Contacteer:
En raad eens wat er vanmorgen op de mat lag

http://www.picturEyes.com" onclick="window.open(this.href);return false; : met o.a. een collectie van onze favoriete USA-foto's.
http://www.ontdek-amerika.nl" onclick="window.open(this.href);return false; : veel foto's, veel info, en uitgebreide reisverslagen.
http://www.ontdek-amerika.nl" onclick="window.open(this.href);return false; : veel foto's, veel info, en uitgebreide reisverslagen.
- Knabbeltje
- Amerikakenner
- Aantal x V.S. bezocht: 23
Hier zullen we geduld moeten hebben tot maandag
Zaterdags krijgen wij in Belgie geen postbedeling .

Laatst gewijzigd door Knabbeltje op 24 jun 2006, 12:19, 1 keer totaal gewijzigd.
- ess
- Amerikakenner
- Contacteer:
Jaaaahhh Ook bij mij zaten ze in de postbox.
En nu maar plakken......
Groetjes ess
En nu maar plakken......

Groetjes ess
Onze Amerika Site
Blog tijdens onze reizen
Facebook
Blog tijdens onze reizen
-
- AllesAmerika.com Webmaster
- Contacteer:
Graag gedaan! De meeste stickers zullen de komende dagen moeten aankomen, we hebben het werk moeten verspreiden omdat er zoveel bestellingen binnen zijn gekomen.
Vergeet niet een leuke foto van je sticker(s) te maken en op te sturen naar mij voor je kans op een leuke Amerika-gerelateerde prijs! Iedereen die instuurt, dingt mee.
Vergeet niet een leuke foto van je sticker(s) te maken en op te sturen naar mij voor je kans op een leuke Amerika-gerelateerde prijs! Iedereen die instuurt, dingt mee.