Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Eindelijk: non-stop van Düsseldorf naar Las Vegas

Hier kun je alles bedicussiëren over vervoer in en naar Amerika: vliegtickets, auto- en camperhuur, en openbaar vervoer.
Plaats reactie
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Eindelijk: non-stop van Düsseldorf naar Las Vegas

Bericht door Harry »

Volgend jaar is het dan eindelijk mogelijk om vanaf een luchthaven dichtbij Nederland non-stop naar Las Vegas te vliegen.
Air Berlin vliegt vanaf 10 mei op donderdag en zondag met een Airbus A-330 non-stop naar Las Vegas, de tijden zijn geweldig, vertrek uit Düsseldorf om 13:55 uur aankomst Las Vegas om 16:15. de terugvlucht vertrekt om 18:00 uur uit Las Vegas en komt de volgende dag om 13:30 uur in Düsseldorf aan.
De prijzen lijken niet heel goedkoop, in mei zo rond de € 650, in juli zie ik prijzen van net geen € 900, maar voor een non-stop vlucht niet verkeerd lijkt me. :D
RCRD
Amerikakenner

Re: Eindelijk:non-stop van Düsseldorf naar Las Vegas

Bericht door RCRD »

Klinkt goed. Voor onze data 650 euro. Dat is 100 euro meer dan ik van plan was te betalen voor een vliegticket in oktober maar de tijden zijn idd goud. Ik heb totaal geen ervaring met deze maatschappij. Is het wat? Zitten er schermpjes in die Airbus? En weet iemand hoeveel bagage je mee mag nemen?
08 FL
11 LA / LA
12 SF - LV
13 DV - LV
14 NY - CND - NY
15 LA - LV
16 SF - LV
17 LV
18 VC - ST - LV
18/19 LV - SD
19 LV
19/20 LV - PHO
20 FL FR
21 Cruise
22 LV
22 LV
22/23 LV
23 LV
23 NV / LV
24 Cruise FL / LV
25 LV / LV
25 TX / LV
hostewim
Amerikafan

Bericht door hostewim »

ik heb enkel ervaring met Air Berlin met de Europese vluchten. valt niks op aan te merken. goede degelijke maatschappij
Gijs&Kelly
Amerikakenner
Partner van: a.ka. Damzkie
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Gijs&Kelly »

Zojuist geboekt, retourtje Dus-Las Vegas 2-8 tot 23-8 voor 891 euro :clap:

Air Berlin vinden wij helemaal prima, vorig jaar mee gevlogen DUS-JFK en SFO-DUS. Prima service, veel eten en drinken en eigen schermpjes. En Dusseldorf vind ik ook een fijn vliegveld, stuk rustiger en overzichtelijker dan Schiphol.

En qua bagage, volgens mij was het vorig jaar 25 kilo, ga er vanuit dat dit nu nog steeds zo is
2011: New York + Southwest: http://www.adamsusa.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2012: Vegas + Northwest: http://www.nwusa2012.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
2013: Vegas + Southwest: http://www.swusa2013.wordpress.com" onclick="window.open(this.href);return false;
melle18
Amerikafan

Bericht door melle18 »

Goh, vreemd. Bij mijn weten en volgens de website heb je alleen eigen schermpjes bij Air Berlin als je bussiness class vliegt. Ik zou het wel super vinden als dat veranderd is, ze hebben inderdaad fijne rechtstreekste vluchten
Afbeelding
Marjolijne
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 15

Bericht door Marjolijne »

Gaat Arkefly ook niet non stop op Las Vegas vliegen?
Als ik de site zo lees zie ik nergens een tussenstop staan.
En de vliegtijden kloppen ook wel aardig, volgens mij.

Gr. Marjolijne
meijdj
Amerika-ontdekker
Aantal x V.S. bezocht: 3
Contacteer:

Bericht door meijdj »

melle18 schreef:Goh, vreemd. Bij mijn weten en volgens de website heb je alleen eigen schermpjes bij Air Berlin als je bussiness class vliegt. Ik zou het wel super vinden als dat veranderd is, ze hebben inderdaad fijne rechtstreekste vluchten
Airberlin heeft verschillende veranderingen ingezet, waaronder inderdaad oa entertainment : http://www.airberlin.com/site/pressnews ... 3&LANG=net
eris
Amerika-ontdekker

Bericht door eris »

Marjolijne schreef:Gaat Arkefly ook niet non stop op Las Vegas vliegen?

Gr. Marjolijne

Klopt, Arke gaat in juni, juli en augustus rechtstreeks naar Las Vegas vliegen.
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

Dan is het wel te hopen dat ze de stoelafstand aanpassen want als je zo lang in de veevervoer stand waar de stoelen nu op staan voor de Europese vluchten moet zitten kom je niet meer overeind als je eindelijk uit mag stappen.
Harry
Amerika-expert
Partner van: jaha
Aantal x V.S. bezocht: 26
Contacteer:

Bericht door Harry »

eris schreef:
Marjolijne schreef:Gaat Arkefly ook niet non stop op Las Vegas vliegen?

Gr. Marjolijne

Klopt, Arke gaat in juni, juli en augustus rechtstreeks naar Las Vegas vliegen.

Voor zover er al routes en tijden bekent zijn (volgens een mail, ergens anders op dit forum ,van Arke zijn vluchttijden bij een charter altijd aan verandereringen onderhevig) is alleen de heenvlucht een non-stop vlucht, op de terugweg wordt er via LA of SFO gevlogen. En dat noemen ze dan wel rechtstreeks, maar in de wereld van de luchtvaartmaatschappijen is rechtstreeks niet hetzelfde als non-stop.
PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Re: Eindelijk: non-stop van Düsseldorf naar Las Vegas

Bericht door PSVwally »

Ooit eens met ArkeFly naar Curacao gevlogen en ik moet zeggen dat ik vanaf dat moment wist dat evt 30 euro extra voor comfort class een aanrader was. Manman wat zat ik me te irriteren aan het feit dat ik een kleine 14u mijn benen niet kwijt kon.

Ps, ik vind schiphol qua luchthaven niet echt chaotisch, alleen de parkeergarages liggen zo'n pokkeeind weg.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer