Eigenlijk is ons blog gemaakt voor onze reis naar Orlando in Juli 2012 maar wij hebben een reisje New York geboekt van 2 januari tot en met 6 Januari.
Ik ga dan ook proberen om een blog bij te houden maar kan niet beloven dat het elke dag gaat lukken.
Ik werk het blog dan in ieder geval later bij zodat andere misschien ideeën kunnen opdoen of al voor een eigen reis in de stemming kunnen komen.
Als je het leuk vind om mee te lezen dan kan dat op: http://twinencoinorlando2012.blogspot.com
ik ga je blog van NY straks zeker volgen! Dat is trouwens ook een prima manier om alles te onthouden, want je doet zoveel (indrukken op) in zo'n stad, dat je eind van de week helaas alweer de helft bent vergeten....
Vandaag over 1 week vertrekken we naar New York.
Alhoewel het eigenlijk een blog voor de komende zomer naar Florida is, gebruiken e het nu toch ook voor New York.
We hebben de afgelopen weken regelmatig dit forum doorgespit op zoek naar tips, dank daarvoor.
We gaan proberen om het blog bij te houden in NY maar of het lukt is nog maar de vraag.
Bij terugkomst gaan we in ieder geval elke dag beschrijven.
The views and comments posted in these fora are personal and do not necessarily represent the those of the Management of AllesAmerika.com Forum.
The Management of AllesAmerika.com Forum does not, under any circumstances whatsoever, accept any responsibility for any advice, or recommentations, made by, or implied by, any member or guest vistor of AllesAmerika.com Forum that results in any loss whatsoever in any manner to a member of AllesAmerika.com Forum, or to any other person.
Furthermore, the Management of AllesAmerika.com Forum is not, and cannot be, responsible for the content of any other Internet site(s) that have been linked to from AllesAmerika.com Forum.