Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

89 daagse reis bijna van start!!!

Als je reisvraag niet over een specifieke staat of regio gaat, hoort het hier thuis.
SemJes
Amerika-expert

Re: 89 daagse reis bijna van start!!!

Bericht door SemJes »

Heel veel plezier! Leuk om zo'n lange tijd op reis te gaan, echt geweldig. Ik ga jullie ook volgen :thumbup:
Rob
Amerika-expert
Partner van: Annie
Aantal x V.S. bezocht: 27
Contacteer:

Bericht door Rob »

willemb89 schreef:Overigens, hoe heb je dat kaartje op je blog gemaakt? Ziet er leuk en overzichtelijk uit!
Die kaartjes zijn gemaakt met Streets & Trips een Amerikaans route programma van Microsoft, je kan er eventueel een gratis 60 dagen trailversie van downloaden, het is in Europa niet te koop.
Verschillende forumleden gebruiken dit programma al jaren om hun routes te maken.
willemb89
Amerika-ontdekker

Bericht door willemb89 »

Bedankt voor de informatie! Lijkt me een handige tool :)
Sel
Amerikafan

Bericht door Sel »

leuk om te zien! veel plezier1
sifaka
Amerikafan

Bericht door sifaka »

Wat een geweldig land is Amerika! Ik had natuurlijk al vele goede verhalen gelezen maar om het nu echt mee te maken is een compleet ander verhaal! Na ruim 2 weken USA al helemaal verslaafd en we mogen gelukkig nog een tijdje blijven!

ik ben ook heel blij dat alles tot nu toe nog prima verloopt en dat mijn voorbereidingen prima zijn geweest... we plukken er iedere dag de vruchten van!

We hebben tot dusver verschillende trails gelopen maar ze zijn ook allemaal zo verschillend dat het moeilijk is een echte favoriet te kiezen... het zal iig gaan tussen Angels Landing en de Panorama Trail/Mist Trail! We hebben trouwens al het één en ander aan wild gezien, o.a. een slang in Yosemite, een Tarantula in Zion, Bighorn Sheeps in Zion en verschillende herten e.d. overal en nergens :) We hadden gehoopt op een beer maar deze zullen we waarschijnlijk niet meer tegenkomen deze reis :( Daar zullen we een volgende keer naar op zoek moeten gaan als we naar de noorder gelegen parken willen gaan :P hoor mij nu... nu al aan een volgende reis denken :) haha

Groeten vanuit het warme Amerika (16 dagen hier en slechts 1 dag regen gehad, wat tevens een rustdag was :)... het schijnt dat we geluk hebben met het weer tot nu toe in Oktober. Onze portie regen en wellicht sneeuw zullen we nog wel krijgen in het oosten van het land)

We lezen trouwens de reacties van verschillende forumleden op onze blog met heel veel plezier!

Groet!
6-10-2011 t/m 2-01-2012: rondje Zuidwest + Chicago - Miami

http://goingusa2011.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Doockles
Amerika-expert
Partner van: Pietro
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Doockles »

En wij lezen jullie blog natuurlijk ook met veel plezier! :-)
Elze
Amerika-ontdekker

Bericht door Elze »

Ik geniet ook enorm van jullie blog! :thumbup:
Walnic
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door Walnic »

Net weer even jullie blog gelezen, fantastische reis en leuke foto's. Het blijft genieten om enthousiaste verhalen van Amerika-gangers te lezen! Nog veel plezier verder.
sifaka
Amerikafan

Bericht door sifaka »

Pffff wat gaat het allemaal snel! We zitten alweer ruim 2 maanden in dit prachtige land en we hebben gelukkig nog een aantal weken te gaan.

Nog steeds komen er regelmatig mailtjes en berichten bij ons binnen van AA leden, vinden we (nog steeds) erg leuk :D

Groetjes,

Ons

http://goingusa2011.blogspot.com/" onclick="window.open(this.href);return false;
Petra/VS
Medebeheerder
Contacteer:

Bericht door Petra/VS »

Wanneer komen jullie in Washington? Als jullie zin hebben vind ik een ontmoeting altijd erg leuk :).
Boek hier uw Nederlandstalige rondleidingen in en rond Washington DC
Dagboek over ons leven in de VS(reisverslagen rechtse kolom)
"Heaven and Earth never agreed to frame a better place for man's habitation than Virginia"~Capt. John Smith
pumi1000
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 16

Bericht door pumi1000 »

Jullie blog is erg leuk om te lezen!! Geniet nog ff lekker van de fantastische reis die jullie beleven.
1998-2010-2011-2019-2023 Florida
2012 west usa / 2013 oost usa / 2014 noordwest usa / 2015 rondje NY / 2016 west usa / 2017 Florida / 2018 west usa / 2019 west usa / 2022 noordwest usa / 2023 oost + zuid usa / 2024 west usa / 2025 midwest / 2026 Texas en midwest
sifaka
Amerikafan

Bericht door sifaka »

Petra, een ontmoeting was inderdaad leuk geweest maar wij zijn helaas al in Memphis. We lopen, zoals gezegd, behoorlijk achter met de blog... het kost vrij veel tijd en moeite om lange verslagen met foto's te bloggen, iets waar we niet altijd tijd voor hebben of willen nemen zoals je wel zult begrijpen :). Ik dacht trouwens dat je in Virginia woonde? We hebben o.a. Williamsburg bezocht (erg leuk maar way overpriced) en zijn een stuk over de Blue Ridge Parkway (zelfs nu nog prachtig mooi) gereden op weg naar Gatlinburg.

Groetjes,

Nici
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 7
Contacteer:

Bericht door Nici »

Ik lees ook heerlijk mee met jullie verhalen! Kom maar op met de resterende verslagen :thumbup:

Nici
http://www.roadbook2013.blogspot.com/ Verslag juni 2013: Alburquerque - Las Vegas
http://www.roadbook2012.blogspot.com/ Verslag juni 2012: Las Vegas-Denver (met Havasupai en GT/Y)
http://juliannicoline.blogspot.com/ Verslag Juni 2010: SF-Phoenix.
Color01
Amerika-expert

Bericht door Color01 »

sifaka schreef: Ik dacht trouwens dat je in Virginia woonde? We hebben o.a. Williamsburg bezocht (erg leuk maar way overpriced)

Williamsburg overpriced :?:

ik woon niet al te ver van williamsburg...maar wist niet dat het duur was.
sifaka
Amerikafan

Bericht door sifaka »

Ja, wij vonden 38/39 dollar (precies weet ik het zo even niet meer) per persoon voor 1 dag Williamsburg eigenlijk iets te veel van het goede... en helemaal toen we net van Washintgon DC af kwamen, waar (bijna) alles gratis was. Als je een meerdaagse pas aanschaft valt het nog enigzins mee, kost maar 8 dollar meer, maar voor 1 dag is het echt veel te duur naar onze mening. Daarnaast waren veel gebouwen niet eens meer in de oorspronkelijke staat (na de grote brand, gesticht door de Engelsen)... iets wat de belevenis dan toch net wat minder intens maakt.

pumi1000
Amerika-expert

Bericht door pumi1000 »

Volgens mij zijn jullie erg druk de laatste dagen, want er volgen bijna geen updates meer op jullie blog......
Waar zitten jullie op het moment?
2012 west usa / 2013 oost usa / 2014 noordwest usa / 2015 rondje NY / 2016 west usa / 2017 Florida / 2018 west usa / 2019 west usa / 2022 noordwest usa / 2023 oost + zuid usa / 2024 west usa / 2025 midwest / 2026 Texas en midwest
sifaka
Amerikafan

Bericht door sifaka »

Heyy!

Dat heb je idd goed gezien Pumi! Leuk dat je ons iig nog (probeert) te volgen! :-)

We zijn op dit moment al bij Key Largo (Florida) en over een dag of 3 beginnen we aan onze laatste dagen in Miami (Beach)... waar we ook NYE vieren!

Onze blog heeft een behoooooorlijke vertraging opgelopen idd... je kunt dus niet meer spreken van een Live verslag :P! De afgelopen dagen waren idd druk... kerst in Naples, Everglades, in Orlando met Magic Kingdom, Islands of Adventure en een NBA wedstrijd... daarnaast hebben we vaak geen zin meer om 's avonds nog aan de blog te werken, ondanks de rustdagen die we er regelmatig tussen hebben zitten! Sorry daarvoor :)

We gaan wel onze complete reis verslaan op deze blog dus alle updates zullen er uiteindelijk op komen te staan! We zitten na Miami Beach nog 2 weken op Curacao dus daar zullen we denk ik een grote inhaalslag gaan maken... :-)

Groetjes vanuit het zonnige Florida (82F)

PSVwally
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 5
Contacteer:

Bericht door PSVwally »

Ook al loop je inderdaad bijna een maand achter met de blog, het is wel ontzettend leuk om te volgen. En er zitten hele mooie foto's tussen! En dan eindigen met 2 weken zonnen in Curacao, een mens kan het slechter treffen ;)

Ik heb er ook weer zin in, maar dat duurt nog 3.5 maand aahhhhggrrr
BibiS
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 5

Bericht door BibiS »

Volg jullie ook nog altijd Sifaka, in ieders geval een goede NYE gewenst zo samen! Ff off topic, voor Curacao heb ik nog wel een aantal tips.

Weet niet waar jullie je hotel hebben, als dat toevallig Lions Dive is dan kun je elke dag naar de dolfijnen kijken enzo...
- Dolfijnen knuffelen is goedkoper en mag je meer echt met de dolfijn doen als zwemmen.
- Een jeeptocht over het eiland is echt een aanrader, wij hebben ook nog een tour met een airco bus gedaan ook heel erg leuk maar met een jeep was het echt stoerder en ruiger ( is maar net wat je leuk vind) wel waren beide tours verschillend.
- Vanuit hotels gaan er vaak gratis busjes naar Willemstad of naar de Vreugdenhill ( supermarkt)
- Boca pistol ( in het noorden is erg gaaf) zit vaak ook wel bij een of andere tour in begrepen.
- En mocht je een lekker muziekje en dansje op het strand kunnen waarderen dan is Mambo Beach dat ligt op Bapor Kirba echt een aanrader.
- Bij Hemmingway kun je echt direct aan het strand eten en vis en vlees is echt goedkoop... :D

Heel veel plezier nog in Florida :D!
www.Citizenof.com blog vol reis- woon en interieurinspiratie
pumi1000
Amerika-expert

Bericht door pumi1000 »

Natuurlijk blijf ik jullie volgen. Is een leuk blog om te lezen en jullie plaatsen lekker veel foto's.
Zo kon ik alvast genieten van het westen, wat wij komende zomer gaan ontdekken. En ik ben benieuwd wat jullie van Florida vonden, daar zijn wij zelf al 3x geweest dus dat is bekender. New York staat nog op de planning.

Jullie hebben een fantastische reis, kun je alle indrukken nog wel verwerken als je zoveel ziet en meemaakt?

Een goed uiteinde en ik wacht geduldig af op het einde van je blog :wink:

Groetjes!!
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer