Van ons is het toch groen gekomensachasenne schreef:Voor de Belgische forumleden : door de verhuis zijn er problemen met internetoverschakeling (ja dento zucht) . Ik heb alleen m'n iPhone en kan dus de stortingen van de aa meeting niet nakijken. Niet ongerust zijn als je gestort hebt en je naam wordt niet groen.
Alst moar gain kringies gaaits spijn'n
Dat zoalk noit doun haha.laguna62 schreef:Alst moar gain kringies gaaits spijn'n
Haha, dat spijn'n is spugen.Mrs.Bean schreef:want wat moeten die kringetjes nou niet![]()
Gister legde mij iemand die daar nu in de buurt woont het uit en zij heeft een puur Rotterdamse achtergrond.Even voor de forumleden van onder de grote rivieren,dit gaat over een oud verhaal wat zich vroeger in Stadskanaal afspeelde.
Vroeger was er een verzamel punt van ''oude'' mannen op een brug midden in Stadskanaal(hangplek) en omdat men vroeger veel pruimtabak kauwde moest men daar veel van spugen en zodoende er een soort wedstrijdvan maakte wie het mooiste kon spugen in het water,zodat er mooie kringen ontstonden in het water.
Tegenwoordig staat er een beeld op een brug ergens over het "stadskanaal",dit verhaal heb ik ooit eens gehoord van mijn chef die ook uit stadskanaal kwam.
Precies hetzelfde hier!!! Ik denk altijd van, die heeft iedereen, maar dan veel mooier!vana schreef:Ik ook niet. Ik heb veel foto's maar dan denk ik steeds, oh daar heeft iedereen foto's van en die van hun zijn veel mooier. Mijn foto's zijn meestal van kijken, knippen, doorlopen, (met af en toe een lucky shot er tussen) niet echt geschikt voor een fotowedstrijd dus.
Ik heb wel een paar mooie foto's van Canada, maar ja, die mogen niet meedoen
Nee, dat vond ik ook weer zo raarvana schreef:Trouwens, heb je niet op jezelf gestemd dan?