Stan.Gobien schreef:Ik heb zonet op de valreep ingeschreven en betaald.
Als Petra vanuit de VS komt, moet ik toch wel van uit West-Vlaanderen kunnen komen, om haar even goedendag te zeggen.

Stan.Gobien schreef:Ik heb zonet op de valreep ingeschreven en betaald.
Als Petra vanuit de VS komt, moet ik toch wel van uit West-Vlaanderen kunnen komen, om haar even goedendag te zeggen.
Mooi dat je komt. Dat scheelt weer heel veel werk.Dude schreef:Voila, net het aanmeldingsformulier ingevuld want ik moet nog één en ander met die dekselse René bespreken. Die is te lui voor zijn verslag af te maken dus kom ik speciaal naar de meeting voor zijn verhalen te horen over Lassen Volcanic
Ik vind het nog altijd knap dat Bart en ik elkaar uiteindelijk toch kunnen verstaan. Volgens mij zit er qua Nederlandse taal niet meer verschil dan tussen een Groninger en een Belgisch Limburger.Stan.Gobien schreef:Maar Dude heb ik vorig jaar even vluchtig ontmoet en ik moest ook goed luisteren om z'n limburgs te verstaan
Hangt er vanaf hoe je'r opstaat toch?Njit schreef:Als je er zelf op staat en je bent een BAA-er (Bekende AllesAmerika -er) dan is het niet handig om die op te sturen lijkt me.
Inderdaad. Ik moest vandaag werken maar had Jos "opdracht" gegeven nog een foto uit te zoeken, hij heeft vele jaargangen doorgespit.Rob schreef:Om het nog wat moeilijker te maken: de foto hoeft niet van de laatste reis te zijn![]()
Zo kan je een aantal reizen opnieuw beleven door de foto's te bekijken
Het schijnt dat de aandelen van Dairy Queen stijgen op de beurs als MattRob in de USA isDVDGuy schreef:Robert-Jan = Dairy Queen (nou ja, eigenlijk King)