Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Tijn92 hier

VERPLICHT: Stel jezelf hier voor om je registratie te voltooien.
Plaats reactie
Tijn92
Amerika-newbie

Tijn92 hier

Bericht door Tijn92 »

Hoi iedereen,

Ik ben Martijn, 19 jaar jong en ben al zolang ik mij kan herinneren gefascineerd door the States :) in 2009 samen met mijn ouders + zusje een rondreis gemaakt op de west coast (LA - SD - LV - SF - LA in grote lijnen) en stap vijf februari op het vliegtuig voor een weekje NYC. Zou ook graag als ik weer ga studeren een semester aan een Amerikaanse universiteit studeren, al wil ik sowieso na mijn studie een paar jaar in de VS gaan wonen.
Hockey
Amerika-expert

Re: Tijn92 hier

Bericht door Hockey »

Hallo Tijn, wees welkom. Op de emigratie subfora kan je meer informatie vinden aangaande jouw plannen voor langere tijd naar de VS gaan.
Deze subfora vind je hier: http://forum.allesamerika.com/viewforum.php?f=25.

Hleaas heb ik ook minder leuk nieuws voor je, tegenwoordig is het erg lastig om voor langere tijd (lees een paar jaar) naar de VS te gaan.
Tijn92
Amerika-newbie

Bericht door Tijn92 »

Ik las het ja, dan maar hopen dat ik in februari een leuk meisje tegenkom in NYC :wink:
DVDGuy
Amerika-expert
Partner van: Krabbegat
Aantal x V.S. bezocht: 7

Bericht door DVDGuy »

Welkom op het forum en veel plezier straks in NYC :thumbup:
Plaats reactie
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer