Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Ik loop vast! (Rondreis vanuit Memphis)

Over de staten Virginia, North en South Carolina, Kentucky, Tennessee, Georgia, Alabama, Mississippi, Arkansas, Oklahoma en Louisiana.
Plaats reactie
Kim1046
Amerika-ontdekker

Ik loop vast! (Rondreis vanuit Memphis)

Bericht door Kim1046 »

Hallo mensen

Ik loop vast op het voorbereiden van mn usa reis. :shock:
Ik ga 24 dagen naar usa. ik wilde vliegen naar memphis vanuit memphis rijden naar nashville-knoxville-chattanooga-birmingham en zo terug naar memphis..
alleen ik heb te weinig tijd! want ik wil nadat ik terug ben in memphis vliegen naar las vegas en vanuit las vegas rijden naar LA.
nou zat ik te denken als ik alleen memphis-nashville-knoxville doe en dan terug rij via kleine plaatsjes?
en is 4 dagen in memphis en nashville genoeg of tekort??
heeft ook iemand ervaring met hostels in nashville en memphis? had wel op de site gekeken maar leek een beetje op een hippie hostel :wink:
Ik ga alleen en wil wel mensen ontmoeten...locals.. lukt dat ook via B&B? Heeft iemand daar tips voor?

alvast bedankt!! :thumbup:
Laatst gewijzigd door markro op 13 jan 2012, 10:03, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel ter verduidelijking aangepast.
tosca
Amerika-expert

Re: Ik loop vast!

Bericht door tosca »

In Memphis heb je aan 2 dagen genoeg om de sfeer te proeven en de meeste bezienswaardigheden te bekijken.
rijocaer
Amerikakenner

Re: Ik loop vast! (Rondreis vanuit Memphis)

Bericht door rijocaer »

Kim1046 schreef:Hallo mensen

Ik loop vast op het voorbereiden van mn usa reis. :shock:
Ik ga 24 dagen naar usa. ik wilde vliegen naar memphis vanuit memphis rijden naar nashville-knoxville-chattanooga-birmingham en zo terug naar memphis..
alleen ik heb te weinig tijd! want ik wil nadat ik terug ben in memphis vliegen naar las vegas en vanuit las vegas rijden naar LA.
nou zat ik te denken als ik alleen memphis-nashville-knoxville doe en dan terug rij via kleine plaatsjes?
en is 4 dagen in memphis en nashville genoeg of tekort??
heeft ook iemand ervaring met hostels in nashville en memphis? had wel op de site gekeken maar leek een beetje op een hippie hostel :wink:
Ik ga alleen en wil wel mensen ontmoeten...locals.. lukt dat ook via B&B? Heeft iemand daar tips voor?

alvast bedankt!! :thumbup:

B&B zijn vaak duur (>$125) een motel veel goedkoper. In en rond om Nashville en Knoxville zijn er genoeg. gewoon even zoeken. Old City in Knoxville of rondom Market square is zeer populair bij jongeren. In Nashville alles zo'n beetje rondom 2nd Ave. Ontmoet je vanalles en is het gezellig.
rijocaer
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer