Boek je Amerikareis via een echte USA-expert: Klik hier om alle prijzen voor je USA-reis te vergelijken: vliegtickets, autohuur, rondreis, en meer!
Belangrijk: Nieuwe leden, voltooi je registratie door een nieuw onderwerp te starten in "Nieuwe forumleden introductie"!

Tickets voor musical of NHL game??

Over de staten van New England, New York, Pennsylvania, New Jersey, Delaware, Maryland, West Virginia en Washington DC.
Plaats reactie
fam stok
Amerika-ontdekker

Tickets voor musical of NHL game??

Bericht door fam stok »

Hallo ,

Nou ,nog 22 dgn en dan gaan we naar de big apple ,nu zitten
we alleen nog even te kijken musical of een nhl game?
alleen ja omdat we nog zo zitten te twijfelen vroeg ik me nu echt
af of de prijzen echt zo verschillenom ze vooraf te bestellen of
om ze pas in NY te kopen ??

Wie heeft er ervaring mee niet zo zeer ons probleem maar ja als we
er nog niet uit zijn dan is het niet anders om daar de knoop door te hakken.

alvast bedankt Toon
Laatst gewijzigd door Rob op 14 jan 2012, 14:21, 1 keer totaal gewijzigd.
Reden: Titel aangepast voor meer duidelijkheid.
tosca
Amerika-expert

Re: Tickets ??

Bericht door tosca »

Wat leuk dat jullie naar NY gaan!

Op je vragen, die overigens niet allemaal vragen zijn; de enige die kunt bepalen of jullie naar een musical en/of NHL wedstrijd willen, zijn jullie. Beiden zijn erg leuk om te bezoeken, maar wat het leukst is, hangt van jullie zelf af.

Of een NY Pass in welke vorm dan ook voordelig is, hangt helemaa af van hoe lang je er bent en hoeveel je van plan bent te bezoeken. Maak een lijstje met wat je bezoekt en wat de kosten zijn, dan kun je bekijken of je de pas eruit haalt. Wanneer het gelijk is, zou ik altijd de pas nemen vanwege het gemak.

Overigens kun je ook de zoekfunctie gebruiken, er is al ontzettend veel geschreven over verschillende soorten passen in NY.
henriette
Amerikafan
Aantal x V.S. bezocht: 4

Bericht door henriette »

Tickets voor een musical kan je kopen bij tkts op Times Square aan 40% korting. (behalve die van de Lion King en Wicked dacht ik)
Je kan 's middags tickets kopen voor dezelfde avond.
Hou er wel rekening mee dat het een lange wachtrij kan zijn.

Henriette
mtl
Amerika-expert

Bericht door mtl »

Kaartjes voor de Rangers kun je het beste vooraf bestellen. Ze zijn vaak uitverkocht.
analogkid
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door analogkid »

Wij hebben kaartjes voor de Rangers (in feb) via stubhub gekocht. Ging prima en was betaalbaar.
ZW USA: https://www.polarsteps.com/MoniqueLager ... st-us-2025
NO USA 2010; NYC 2012; Oost Canada / US 2012, DC/NYC 2018 http://reisnoordoostusa.blogspot.com/
Florida 2014, 2015, 2016, 2018; http://reisflorida2016.blogspot.nl
fam stok
Amerika-ontdekker

Re: Tickets voor musical of NHL game??

Bericht door fam stok »

Bedankt alvast voor de reacties.

Vraagje via dat stuhub wordt dat op gestuurd of via mail en dan printen want ja zitten nog steeds
te dubben :wink: . en zo tkts op Times Square makkelijk te vinden denk het wel ?

gr toon
Big Al
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 999
Locatie: 8 jaar in Massachusetts, 12 jaar in Colorado, 9 jaar in Virginia

Bericht door Big Al »

analogkid schreef:Wij hebben kaartjes voor de Rangers (in feb) via stubhub gekocht. Ging prima en was betaalbaar.
Als je ver weg zit (bijv. in de bloedneussectie) zijn verrekijkers wellicht handig. Ook zou ik overwegen om kussentjes o.i.d. mee te nemen; de bankjes zijn hard en een wedstrijd kan wel 3 uur duren...
henriette
Amerikafan

Bericht door henriette »

tkts ligt aan de tribune op Times Square (groot rood bord) zie je al van ver

Henriette
analogkid
Amerikakenner
Aantal x V.S. bezocht: 9

Bericht door analogkid »

fam stok schreef:Bedankt alvast voor de reacties.

Vraagje via dat stuhub wordt dat op gestuurd of via mail en dan printen want ja zitten nog steeds
te dubben :wink: . en zo tkts op Times Square makkelijk te vinden denk het wel ?

gr toon
Kaartjes via stubhub waren e-tickets, dus gewoon downloaden en printen.

@ Big Al, thanx voor de tips. Kijkertje gaat zeker mee. En kussentjes, ach dan maar een keer een houten kont.
ZW USA: https://www.polarsteps.com/MoniqueLager ... st-us-2025
NO USA 2010; NYC 2012; Oost Canada / US 2012, DC/NYC 2018 http://reisnoordoostusa.blogspot.com/
Florida 2014, 2015, 2016, 2018; http://reisflorida2016.blogspot.nl
meyem
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 12

Bericht door meyem »

tkts hebben meerdere locaties en TS is verreweg de drukste....dus misschien beter even langs bij 1 van de andere plekken...
op hun site kun je ook terug vinden wat er de afgelopen week in de aanbieding was....als je voor die optie kiest, even goed je huiswerk doen en bedenken welke shows jullie eventueel leuk vinden om naar toe te gaan....
http://www.newyorktheatreguide.com/whatson/musicals.htm

een sportwedstrijd in Amerika is ook leuk. Zelf kies ik altijd om kaartjes te kopen via Stubhub, omdat je dan helemaal zelf kunt bepalen wat je uitgeeft en waar je gaat zitten. Hoog met overzicht heeft mijn voorkeur en is meestal goedkoop.
Mijn NYC blogs
Dit feit staat niet vast
tosca
Amerika-expert

Bericht door tosca »

analogkid schreef: Kaartjes via stubhub waren e-tickets, dus gewoon downloaden en printen.
Let wel goed op, want niet alle kaartjes zijn te downloaden. Je moet de kaartjes nemen waarbij staat "electronic delivery".
roelb
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 25

Bericht door roelb »

henriette schreef:Tickets voor een musical kan je kopen bij tkts op Times Square aan 40% korting. (behalve die van de Lion King en Wicked dacht ik)
Je kan 's middags tickets kopen voor dezelfde avond.
Hou er wel rekening mee dat het een lange wachtrij kan zijn.
Niet alleen dat, maar besef je ook dat hier restanten worden verkocht, plaatsen dus die over zijn
en die het theater voor een zacht prijsje van de hand doet.

Voor populaire shows zijn er dus vaak geen tickets, en de stoelen zijn over het algemeen ook niet
de beste plekken in het theater. Ook veel single seats, dus als je met meerdere mensen bij elkaar
wilt zitten is dit vaak niet de beste methode.

Als je een bepaalde, specifieke musical wilt zien zou ik je dus echt aanraden om gewoon vooraf
kaartjes te kopen via de website van het theater zelf. Je hebt dan gegarandeerd een plekje en
kunt zelf kiezen waar in het theater. Als je met z'n tweetjes of alleen een avondje niets te doen
hebt en 's middags in de buurt van TS bent dan is TKTS inderdaad een prima optie om last-minute
nog een kaartje te scoren. Maar voor de echt populaire musicals heb je grote kans teleurgesteld
te worden.

Een andere optie voor last-minute seats is trouwens gewoon langslopen bij de box-office van het
theater. Vaak kun je hier op de dag zelf prima deals krijgen en je hebt meestal veel meer keuze
dan bij TKTS. Wel een beetje afdingen, want het eerste voorstel is meestal niet het beste wat ze
kunnen doen.

Roel.
henriette
Amerikafan

Bericht door henriette »

Het zullen natuurlijk tickets zijn die overblijven die dag.
Maar wij hadden plaatsten ik dacht op de 9de of 10de rij alle 4 naast elkaar (dus toch wel heel goede plaatsen)
Ik denk als je naar het theater zelf gaat de zelfde dag moet je ook nemen wat overblijft, of ben ik hier mis in.

Henriette
roelb
Amerika-expert
Aantal x V.S. bezocht: 25

Bericht door roelb »

TKTS verkoopt niet per definitie alle vrije plaatsen die het theater over heeft. Theaters
besluiten welke stoelen ze voor bemiddeling aan TKTS geven en welke ze zelf verkopen.

Ik heb nu al meerdere keren meegemaakt dat TKTS alleen nog maar single seats had voor
alle leuke shows, en in twee gevallen bij het theater zelf echt nog prima stoelen kunnen
regelen, twee uurtjes voor aanvang tegen een prima prijs. En nog een voordeel: in het
theater nemen ze de tijd voor je, praat je niet buiten tegen een miniscuul raampje en
krijg je goed advies over de stoelen. Bij TKTS is het: take it or leave it.

Maar 4 stoelen naast elkaar op een goede plek is inderdaad prima. Maar in mijn ervaring heb
je dus vermoedelijk wel geluk gehad.

Roel.
Plaats reactie
  • Vergelijkbare Onderwerpen
    Reacties
    Weergaves
    Laatste bericht
AllesAmerika.com Forum : Disclaimer